onsdag 13. april 2011

Turi

Design.


En ny gammel kompis i tallerkenhylla.

9 kommentarer:

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

Tøft, fine venner det!

Maratonjenta sa...

Lampe-treet ditt ble utvalgt til inspirasjons-galleri på NIB! Jeg elsker det og mener vel at du burde blitt med i finalen, men :-)

Fin ny kompis i hylla!

Klem fra Maratonjenta!

Kristine sa...

Fiin! Og nydelige roser... ;)

Tovepia sa...

Husker disse;)..og nydelig fløtesett!

Fragmenter sa...

Fiiine ting i tallerkenhylla di:-)

Louise sa...

Den var fin!
Og gratulerer med galleriplassering i 'gjør det selv' konkurransen. Vel fortjent.
Det lampe-treet ditt er jo bare knallkult!

Ha en fin kveld:-)

ReVinyl sa...

Turi ruler!! OG det gjør jammen meg bildet av kjæresten å! Drittøft!! Både bilde og kjæresten...

Masse grattis med galleriplassering...så mange av mine favoritter der...håper at noen av dere er med videre i finalen å. Krysser fingra!

en støvel og en sko sa...

Turi design er fin, ja.
Gratulerer med galleriplassering hos NIB. Virkelig FORTJENT!
Klem

gult hus i svingen sa...

Turi design liker vi ja:) jeg har noe i Folklore jeg:) Fint det og ja, saint, saint?:)
God påske, Datt:)
Dere kan få kjøpe huset vårt om 2 år og 3 måneder;)

Klem fra Trine:)