mandag 18. april 2011

Tapeten min!!

Jepp, alle dørene er på plass med den nye tapeten sin nå, og endelig fikk jeg tatt noen bilder!


Jeg var ikke såååå overbevist når jeg bestilte egentlig, den så mye blassere ut på nettsia enn den er i virkeligheta, så når den dukka opp ble jeg OVERLYKKELIG! :) Fargene kommer ikke helt frem her heller ser jeg, men den er herlig altså!


Nå er neste prosjekt flisene, for det ble jo ikke akkurat pent sammen med tapeten... :P



Og, ja, jeg har hørt alle advarsler ang maling av fliser, men mange er også fornøyd! Alternativet er å legge nye fliser utenpå, men det blir ikke bare en del dyrere, men mer arbeid, siden jeg i tillegg må mase på kjæresten til å hjelpe meg, og veggen med vifta er jævla upraktisk å legge nye fliser på. De gamle ligger bakenfor vifta skjønnerdere! :)
Anyways, nå skal jeg chille litt, så jobbe litt, så chille litt igjen!

14 kommentarer:

Tovepia sa...

Du har sannelig fått et herlig frekt og nytt kjøkken!!..du er tøff som tør å gjøre dette, men jeg liker det!
Her blir det en spennende fortsettelse, skjønner jeg:)
Kos deg videre, klem fra meg;)

Ingvild sa...

så fin tapet! Jeg har malt fliser på kjøkkenet før og det ble kjempe bra. Mener å huske at jeg brukte lakk på boks. Lykke til uansett :-)

I en Eske sa...

Artig! blir sikkert fint å få malt flisene=)

Fragmenter sa...

Fiiine tapeten!!! Gleder meg til flisemaling:-) (er så greit når en ikke trenger å gjøre det selv:-))

Fishermans Daughter sa...

Ohmygosh!!!!!
Det ble jo knall fint jo!
Vi har malt flisene våre og de er både fine og lette å holde rene.....
ikke noe mere fuger som suger til seg fett og dritt!!!!!
Den tapeten er bare helt fantastisk!!!
Kos deg med påske i ditt nye kjøkken:))

Veronika

Guri sa...

Dette blir driiiitbra!! Bare mal flisene du, det blir helt sikkert kjempebra :))
Signe arbeidet ;)
Klæm Guri

Duse Pasteller sa...

Ooo, så fin tapet! Smekker!
Hva slags farge skal du ha på flisene da??
Klem

Hanne fra Landet sa...

Gleder meg på lunsj en dag!!!

MøbelPøbel sa...

FOR en tapet! Det ble bare lekkert smekkert! Maling av fliser går helt fint. Har sett et par resultater hos venner, og det ble veldig bra. Lykke til!
Påskeklem

ReVinyl sa...

Vakker vakker tapet! Sikle sikle...

DU, jeg har malt utenpå fliser jeg. Gikk så bra atte. Pusse, så grunne og male. Aberet er jo hvis man skraper opp flisene av en eller annen grunn da..men da er det jo mulig å skvette på med litt maling igjen...

Solrosa sa...

Heia!

Og - ai-ai-ai, for en fin tapet! Veldig fin! Men - er du nå helt sikker på at du skal ha den røde krydderhylla?... Sikker på at du ikke skal selge den til en som ELSKER rødt? ;) Dessuten så ser den så ensom ut der den står. Den blir sikkert enda mer lykkelig sammen med storesøsteren sin hjemme hos meg! :D :D :D

Håper du får ei fin påske videre. Jeg har en totalt avslappende påske hos svigers frem til torsdag og så på hytta med familien min til søndag og så er jeg sikkert helt avslappa resten av våren. Har sklidd inn i fullstendig dvalemodus!

Klem og god påske!

Louise sa...

Nydelig tapet!
God påske:-)

Katharina sa...

Denne var spennende ja....gleder meg til å se etter at flisene er malt:)

Ha en fin påske:)
Klem fra Katharina

Seksti delt på Fem sa...

DRITKUL tapet, gleder meg til å se ferdigmalte fliser sammen med skapene. Håper du koser deg i påskeferien!