mandag 25. april 2011

Prioritering


De siste dagene har vært slike ting, ikke kjøkken! :P


Første vår som huseier og når snøen smelta dukka det opp masse dritt som tydeligvis har vært der i årevis, da måtte vi gå til verks!

Hekken hadde også blitt så høy at den tok mye utsikt, it had to go.


Været har vært heeeelt fantastisk, har kost oss masse ute! Og jeg har lært noe nytt, Tuja har TORNER! Au...


Kjæresten har kjøpt seg ny paraglider, det fulgte med en vindpølse som han ble overlykkelig når jeg hang opp! :)


Cindy storkoser seg og dreper vånd! Endelig bidrar hun med noe til fellesskapet også, helvettes vånden som ødelegger plena mi...


Vi har fjerna MASSE rask fra rundt boden.


Og jeg fikk stemor av svigermor som står ute og stråler!

Enn at det går an å ha SÅ fint vær i påska?? JIPPI! Men jeg er IKKE klar for å gi slipp på den altså...

15 kommentarer:

Fragmenter sa...

Deilig å jobbe ute i sånt vær:-) Flinke pusen som jakter vånd!

Tovepia sa...

Hagearbeid på gang her også, og det er noe slit før man kan nyte hva en har gjort:O)
Kos dæ!!

Lene sa...

Utrolig deilig påske år ja. Synd at den er over i morgen....

I en Eske sa...

Ja det så ca sånn ut her og, bare at det var vi som rota i høst... Men hele familien har vært med på ryddinga. jeg fikk hjelp av hundene til å grave, katten dreper mus og hønene spiser snegler og insekt! Supert=)

Glede sa...

Herlig med utetid! Herlig med sol! Herlig med fri! :)

Havfruen sa...

Er det ikke herlig å jobbe i egen hage? Digger det:) Holdt på ute gården idag vi, hagen er for våt enda....
Kjøkkenet ditt ser ut til å bli knalltøfft:)
Fin kveld til deg:)

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

sååå finke:) er deilig og da, etterpå :P

Dorteas lille verden sa...

Super fint påskevær i Trøndelag:) Vi har også hatt dugnad ute rundt husveggene....deilig å være ferdig, og kunne kose seg med lunsj ute på verandaen ( men det var tidligere i dag, nå regner det!!! Æsj!) Ha en superfin uke!

Guri sa...

Hageryddepåske er fint det også :) Og så fint som det blir etterpå ;))

Randi sa...

Heldig du som har hekk!! :) Det ønsker jeg meg og. Skulle bare ønske den ble stor og høy med en gang!! Godt å få rydda opp litt ute, mye som kommer opp igjen under snøen. Du får gjør som svigerfar, han gasser ihjel vånd han! Haha, det er et komisk syn. Han kjører ut på jordet med bilen, putter en slange fra eksospotta og ned i stua til dette ekle dyret, og sitter og trakker på gasspedalen :) faktisk ganske effektivt!!
Håper du har en fin kveld! KLEM.

Hildemiho sa...

ja det er så herlig påskevær!! måtte det aldri ta slutt! klem klem

Hjertebank sa...

Stemor skal jeg plante også. Eneste som berger i krukke ute enda ;)

LovisaTendensen sa...

Forventningens glede er halve gleden, deilig å ruske litt opp i haven nå ;))

ide-puffen sa...

Snakker om herlig påske. Vi har ryddet ute vi også, mens vi så på Bjørka sprette. Herlig
Ha en fin fin dag
Randi

Lidyll sa...

Gleder meg til å se ferdig kjøkken altså, men skjønner godt at man noen ganger bare må nødt til å prioritere....sånn har vel alle det tror jeg*smile* Og, så er det jo litt deilig å ha det ordentlig ute når det begynner bli så varmt og herlig i været etterhvert...*smile*

....den nydelige pusen dere har! Jeg er jo så glad i katter vettu..*smile*

Klem klem