fredag 1. april 2011

Barna som gikk for å hente våren

Jeg sullet meg inn på gjesterommet i dag, der har jeg litt bøker liggende, denne caught my eye!


Jeg er VELDIG klar for våren nå! Tempen ute ser ok ut i dag, det drypper i alle fall hører jeg, men det er jo fortsatt hevettes mye snø!! Arg!!


Håper barna på disse skjønne tegningene kan hente våren her også! :)


Elsker denne regningen, søte dompapene og ekorna!


Og så ble det vår! Jatakk!


Boka kjøpte jeg på loppis i høst tror jeg. Eller kanskje før. Tenkt til tantebarna, men, du veit, de vil jo helst ha Elias og Ole Brum, så spørs om denne blir mer til meg! God vår og god helg! ;)

12 kommentarer:

Tovepia sa...

Koselige tegninger og budskap i denne boka;)
Tror de varme gradene som er meldt vil få fart på snøen, det gjelder å være sterk i trua:O))
Nyt fredagen, håper formen er bedre, klem fra meg;)

Amalie sa...

Jeg heier på disse barna.. Kanskje de kan komme en tur til Sunnmøre også?

God helg!

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

nais bok!
mange herlige bilder!
kjøkkenet ditt blir og bra!
:D

ide-puffen sa...

Passer perfekt. Følg oppskriften i boka og meld meg når du vet.
Herlig i byen i dag. SOL
GOd helg

MøbelPøbel sa...

Herlig bok,herlige illustrasjoner! Selger ikke slike bøker i dag:)

ralfefarfars paradis sa...

Jeg trenger de barna- akkurat nå!! For våren er høyt ønsket her!! Kjempefien illustrasjoner- så spennende kjøkkenplaner du har!!

Maratonjenta sa...

Hærlig med disse gamle bøkene, masse nostalgi og barndomsminner fra 70-tallet.

Jeg sendte også barna ut for å hente våren idag og det eneste de kom tilbake med var bløte klær og gjørme-lapskaus i gangen:-) Men oho, våren må da komme, jeg tror den er rett rundt hjørnet!

Ha en finfin helg, Datt! Hilsen Maratonjenta!

Hildemiho sa...

Fantastisk bok!!! love it! vår kom til oss!

Deer Darling sa...

Deilig med drypping fra taket og sol! Våren er endelig på full fart til Trondheim:)
Ha ei super helg!

Fragmenter sa...

Nydelig bok, så flotte illustrasjoner! Tror nesten jeg må dra for å hente våren, jeg også. Ser ikke ut som den har tenkt å komme på egenhånd:-/
Ha ei deilig helg!
Klem:-)

nr14 sa...

Koselig bok....og jepp, jeg er også klar for vår:)

Sprekt tapetvalg og er spent på sluttresultat. Flisene kræsjer fullstendig men med maling så fikser du det:) Må innrømme at dine påfunn er som "frisk herlig bris":)

Snart foringstid her igjen og 7 viltre valper skal ut:) Kosete små "pirajaer" som kanskje reiser hjem idag;)

I en Eske sa...

Våren er her! Snøen smelter så fort at jeg hører den renner avgårde! Og i går så jeg årets første hestehov=) =) =)