søndag 20. mars 2011

Work in progress

Jepp, nå har jeg fått montert resten av dørene etter beste evne! (Kjøkkenet før her)


Det står der å gliser mot meg som et hvitt lerret! Eller, nå føler jeg likeså ofte at hvite lerret smiler hånlig mot meg og mine maleferdigheter, så det var kanskje en litt feil sammenligning...


Men, uansett, nå gleder jeg meg veldig til å finne tapet å få det på plass.


Jeg tenkte egentlig å ha dører på det åpne skapet der også, det var glassdører der før, men de var tomme på ikea, så da ble det slik i stedet! :P


Forsåvidt knotter også, de er bortimot umulig å åpne nå, men jeg vurderer litt å bruke de som sto på fra før. Knottene trenger ikke gjøre så mye ut av seg, det blir tapeten sin jobb!


Jeg har forresten ikke fått på døra på oppvaskmaskina enda, jeg klarer faen ikke å skjønne hvordan jeg får av den som står på fra før! *En smule irritert*
Men så la jeg merke til at jeg hadde fått hele 150 følgene, da fordufta irritasjonen og jeg tok en liten dans på bordet! (Nei, ikke helt bokstavelig da, jeg er ALT for redd for bordet mitt og ALT for tung!)
Oh, også beklager jeg at jeg ikke var blogg-stille på fredag, jeg hadde rett og slett ikke lagt merke til det, la ut innlegg med hadde ikke tid til å se rundt på andre blogger! Det har jeg nå, så skal kooose meg på runde! :)

16 kommentarer:

Allis i Eventyrland sa...

Så fint kjøkken du har! Spent på hvordan resultatet blir :)

Håper du har en fin søndag!

Havfruen sa...

Dette så meget bra ut!! Bra du fikk hjelp:))
Spent på tapeten! æ å vil ha nytt kjøkken...

Tovepia sa...

Tenker verden gikk videre i sin elendighet selv om du blogget:)
Sannelig har du stått på, og det blir lekkert! Gjør du alt selv?...da er du sannelig meg handywoman til gagns!!
Klem fra meg;)

Hege sa...

Så fint det blir - gleder meg til å se det ferdig!:-D
Ha en kos kveld,håper du får av fronten på oppvaskmaskinen da..!
Klem, Hege.

Tøvsjur sa...

hei på dæi!
Du så utrulig bra det blir på kjøkkenet no! Ikke så alt for mye som skal til for å få et rom helt annerledes. glede mæi til å se det helt ferdig
kos dæi i kveld
klæm

HUSET PÅ HØYDEN sa...

Så fint kjøkkenet blir! Ja ikke sant Villa G er nydelig!? Ta en titt innom www.saunders.no for å se flere herligheter - kjempe mye inspirerende:):) Klem Vilde

Deer Darling sa...

Så fint det blir! Synes faktisk det var litt kult med den åpne hylla jeg:)

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

wow, gleder meg til å se mer!! :P

Duse Pasteller sa...

Jejj! Det blir fint detta!:)
Gleder meg til fortsettelsen!
Klem

Bidle i sømrommet sa...

Oi, såpass. ja, nå er jeg spent! ;)

Kristin og Mats-Erik sa...

Hei og hopp du! Svar på spørsmålet ditt ligger på bloggen. Spennende å se hvordan kjøkkenet ditt forandrer seg! Vi blogges.

Lidyll sa...

Se der ja! Her skjer det ting!*smil* Jeg har STOR TRO på at det blir lekkert her jeg altså!*smile*

Seksti delt på Fem sa...

Ojjj, her (der) skjer det ting ja!! Nå ble det i allefall lysere! Og knotter kan man jo skifte ut etterhevert også.

I en Eske sa...

Jeg gleder meg til å se hvilken tapet du skal ha! Det blir sikkert kjempekult!

Fargebarn/Husbygger i Klepp sa...

Skikkelig spennende prosjekt dette her. Gleder meg til å se det ferdige resultatet. stilige tapeter du har sett på også.

monsol sa...

hei på deg,og takk for komentar hos meg =)
Så fint kjøkkenet ditt blir =) mn jeg ser jo nå hva vi skulle gjort på vårt *kremt*istedet for å beise/lakke hver eneste dør.
kom liksom ikke på at ikea har løse dører,hehe.
flotte tapeter.=)