onsdag 2. mars 2011

THE WINNER....

Det ble hele 170 lodd tilsammen! Can you believe it??

Trekkingen resulterte i følgende vinner:


KAOSKONTROLL!!

Trodde dere jeg hadde skrevet 170 lapper nå...? Nei, for i svarte, jeg er for lat til det!! Haha, dere er lettlurte!! ;)


*Ler godt*

Gratulerer til Kaoskontroll i Villa Kaos, som ønsker seg: "en flott sengegavl, en lysekrone, to bordlamper (har skjermer), 4 ruller fin tapet, to nattbord, 15 meter pene profilerte taklister, og..."
*Kremt*
Don't I know how to pick'em! ;)
Send meg adressa så skal jeg lure meg ut på shopping en dag! :D

Takker dere resten for deltakelsen, og takker alle nye følgere for at dere lot dere lure på kroken! Vær så snill å ikke forlat meg selv om konkurransen er over! Hihihi.... ;)

11 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

gratulerer til den heldige vinneren:)

Klem fra Trine, som ihvertfall ikke forlater deg, Datt'n vår:)

Kaoskontroll sa...

Neeei... tuller du? :) Så hoppende glad jeg ble nå! :)))) Skulle bare snike meg inn og se på oppdateringer, og så så jeg "navnet mitt" øverst i listen. JOHOOOOO! :)

Klemklem

Tovepia sa...

Gratulerer til heldig vinner!

Kaoskontroll sa...

*Kremt* jeg har mer ydmyke ønsker også! Trodde jo ikke jeg skulle vinne, så... ;) Blir nok glad for det du finner! :)

Kari-Anne sa...

Gratulerer:) Skal ikke forlate deg med det første ;-)

KROnPRINSESSENE sa...

Gratulerer til vinneren :)
Kommer tilbake jeg også.. ;)
Klem

skjerstad sa...

Gratulere så mye til vinnerne :)Nei deg forlater jeg ikke ;)

ReVinyl sa...

Grattis til vinneren! Jeg orker heller ikke og klippe og osv. Random er grei for sånne som oss ;) Fin kveilll!!

Havfruen sa...

Grattis til vinneren:)
Jeg har trekning på søndag:)

JULIE K sa...

Heia. Bare prøver. Sliter med nett fortsatt og i går fikk jeg ikke opp komentar feltet her : ( sliter med en del blogger, og din er en av di, så da vet du om det er stille fra meg : (

Gunnhild sa...

still here!!
..bra ønskeliste ;)