fredag 18. mars 2011

Too good to be true

Det var håpet om at alt skulle passe.... :P

De nederste dørene gikk sånn greitnok, de på sia av ovnen ble litt smale, så der må jeg nok ha ei lita list for å skjule skavankene.
De øverste var litt for høye, det viste jeg jo og mente skulle gå greit, har jo god margin over der.
Men neeeeeijda, hengslene til ikea var festa så langt ut mot kanten at de ikke gikk inni skapet!
Og det er ikke barebare å flytte de vettu,er jo slike hull.... Så jeg må i tenkeboksen... Jeg skal hjem til mamma og pappa en tur nå i helga, skal ta de med i håp om at pappa-fikser-alt kan hjelpe! :)

 (Beklager dårlige bilder, tatt med mobil i forbifarta!)

Men nå er jeg over til å tenke på det morsomme et lite øyeblikk... Jeg konkluderer med at jeg har lyst til å tapetsere de.
Og nå trenger jeg veldig råd og tips!!
Jeg er på utkikk etter kule, fargerike og BILLIGE tapeter! Hvor finner jeg det...?? Aldri kjøpt før!
Veit dere av noen plasser som selger billige tapeter i Trondheim eller på nett??

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.
Dette ser jo bra ut,er jo en begynnelse.
Du må nok ta en tur til Ikea eller en tur til Sverige på Rusta for å få billige tapeter.Bra utvalg og bra kvalitet.
Flere nettbutikker som selger tapeter men ikke så billige der.
Gå inn på Livs Lyst blogg,hun er også igang med å lete etter tapeter og har fått noen tips ang. dette.
Lykke til videre med kjøkkenet ditt.

Mvh. Ellen

Havfruen sa...

MArit i nr 14 har et skred med oversikt over plasser du får kjøpt tapet...men om de er billige, aner jeg ikke:)
Nyt fantastiske Fosen i helga:))

gretehl sa...

Ser jo bra ut dette her:) Veit ikkje om denne sia med tapeter er billig, men det er mykje å velge i der allefall; http://www.photowall.no/wallpaper/categories#page=7

Lykke te videre med kjøkken oppussinga! Det love bra!)

Hanne fra Landet sa...

Hva med en innsamling snuppa?? Sett inn annonse i avisa eller noe. Sikkert mange som har rester liggende etter oppussing...

Ellen Louise sa...

Huffdaaa for et styr det kan være altså! Håper du klarer å fikse det eller at du får hjelp til det. Jeg har selv et dårlig forhold til hengsler på kjøkkenskap! Han en som hele tiden løsner og skapdøren faller av...ganske frustrerende! :D
Håper du får en herlig lørdag;)
Klem fra Ellen Louise

Hildemiho sa...

det skal ikke være lett nei...hvis du ikke skla ha hele ruller, men ulike biter så anbefaler jeg på det aller sterkeste_ www.maleributikken.se (de har selvfølgelig hele ruller også...) der får du nemlig tapetprøver på 1 meter til 20 kroner stykk!!!! og de første er faktisk også gratis...
helt genialt rett og slett!
ikke alle tapetene som er fine, men de har mange skatter gjemt innimellom der.
lykke til med hva du enn ender opp med...
hilde