torsdag 31. mars 2011

Tapet - the never ending story

I helga tok jeg valget. Det ble ikke drømmetapeten(de var jo tomme for ruller i alle 4 favorittene), men en jeg trodde ville bli kul på kjøkkenet. Tapet ble bestilt og jeg satte meg ned for å vente utålmodig.
Så, på onsdag, fikk jeg mail. Tapeten var dessverre utsolgt allikevel. God dammit! Jeg som hadde det så klart!

NB! Dette er en bildemanipulasjon! Jeg har IKKE fått noen tapet! :P


Slik skulle det bli, og flisene skulle males i passende farge! (JA, jeg SKAL male flisene, let it go!)
Men, neida, ikke en gang den tapeten hadde de... Sukk... Jeg spurte om de ville få inn noen av favoritt-tapetene, men som forrige gang jeg spurte fikk jeg ikke svar.

Så, langt utpå kvelden, kom det nyhetsbrev! (Ikke at jeg hadde meldt meg opp, det skjedde tydeligvis litt "magisk" når jeg bestilte noe...) De hadde fått inn tapeter! Hele 3000 nye ruller!!
Dessverre sto det at de ikke ville dukke opp på nett før om et par uker. Så denne utålmodige kroppen får bare belage seg på å vente litt til i spenning, nå BØR det pinade komme inn en av favorittene sier jeg bare! :P

Ellers er jeg fortsatt syk, som dere kanskje skjønner, siden jeg blogger klokka halv 1 på en hverdag... ;)

16 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Så kjipt når ting er vil ha ikke er å få tak i...
Hold ut ;)
og bli fort frisk.. ;)
Klem

Supersnuppa sa...

Stilig med tapet!

Jeg bor på den andre siden av byen, nærmere bestemt Buvika.

Ikke akkurat vår nei, men nå begynner det å komme seg. Sola skinner og det smelter snø:)

Fragmenter sa...

Du har da virkelig hatt max uflaks med den tapeten! For håpe det dukker opp en som sier WOW nå, da (det bør det vel blant 3000 stk..):-)
Fortsatt god bedring!
Klem, Elin

LovisaTendensen sa...

Dette så sprekt og modig ut, jeg gleder meg til å se fortsettelsen ;)) Blir jo direkte glad av å se sånne påfunn ;D
God bedring, hilsen Lotte

skjerstad sa...

Så bra du fikk tak i tapeten likevel :) Det ser jo så stilig ut da ! Tipper det klør i fingrene nå ja . God bedring Datt :)
Klem fra Janne

HUSET PÅ HØYDEN sa...

Takk for tipset om bloggen Glede! Nå har hun en ny følger:) Tror jeg går for norm69 lsmpen. Den er sååååå fin:):)

Havfruen sa...

Så ekstremt irriterende når de ikke har det man vil ha!! MEN det MÅ ordne seg på et vis!! Så tøfft ut!
Bli frisk:)

Lidyll sa...

Huff og huff, du skal liksom ha uflaks også da! Vi får krysse fingrene for at favoritten er en av de som kommer inn denne gangen!*smile*

...tror kjøkkenet kan bli skikkelig kult! Gleder meg til å se sluttresultatet altså! Hvilken farge skal du male flisene i? Hos oss var det noen brune små retrofliser på kjøkkenet, vi malte dem i cremehvitt vi...ble veldig bra synes jeg..*smile* De har et sånt retro mønster (tekstur) som fortsatt synes etter at de wr malt-fornøyd*smile*

Ønsker deg en flott flott torsdagskveld!
Klem klem

Fargebarn/Husbygger i Klepp sa...

Så kjedelig at de var utsolgt da! Men tenk om det kommer inn noen nye som du liker enda bedre enn favorittene. :) De er sikker verdt å vente på. God bedring forresten!

Shabbylishious sa...

Knall stilig tapet.
Surt når slikt går tomt. Xer for at du får tak i den, for planen er kjempespenende. :)

Hespe sa...

Wow, det var en knæsj tapet, og ikke minst vågal!

Fiiiin fredag og flotters helg til deg!

Klem fra Hildegunn

Duse Pasteller sa...

Nå får du trent opp tålmodigheten din, kjære;)
Blir nok bra til slutt, skal du se! ER overbevist, jeg!:D
Klem

Karna sa...

Håper du finner noe du liker, er masse fint på markedet nå, så leter du litt så dukker det nok opp....skal vel kanskje ikke så mye til heller? Kanskje du kan se i restekassene????

Ha en fin vårhelg!

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Da blir det tapet til slutt da:)Ja..det er jaggu en sexy lampa ja:)
Håper du blir frisk straks nå:)
klemklem

Seksti delt på Fem sa...

Guri, det var da enormt til uflaks!! Håper du får tapet og at det klaffer så du får det du vil ha neste gang. Holder absolutt med deg i å male flisene når du skal ha så fresh tapet :)Blir moro å se hvordan det blir til slutt.

Deer Darling sa...

Det er så typisk!! Når jeg får for meg at jeg skal gjøre noe jeg tror blir skikkelig fint, ville jeg helst ha startet i går!.. Så får man sånne kjedelige beskjeder om at man må vente..... Men, det ser superkult ut da!! Så den som venter på no godt og så videre;)