søndag 27. mars 2011

Fineste, røffeste, kuleste

Det er den nye gamle hylla mi i gangen! Og, det beste? Den er laga av min Far (bestefar), den sto blant tingene etter Mor (bestemor), og snille pappa ga den til meg, han veit at slike ting blir høyt satt pris på her!


Far brukte å lage å selge slike sa pappa, da var de tredd med fargerike plastbånd, jeg synes den var nydelig slik også jeg!


Også er den så praktisk der den henger i gangen med skjerf, votter, luer og veska i.


Veska er forresten en favoritt kjøpt på loppemarked for 7 år siden.

20 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

så fint, datt:) Også så artig å ha noe bestefaren din har laga:) veska kan jeg godt tenke meg å ha:)
Kuppene igår ble gjort på Ugla skole:)
Klem Trine:)

As sa...

Hei=)
Så flott hylle, og ikke minst opphav til hyllen! Heldig du er som har et slikt familieklenodium til odel og eie=) Ja, og praktisk er den i tillegg=) Takk for titten! Ønsker deg en strålende søndag=)

skjerstad sa...

Veldig stilrent og tøft :) Råkul veske !
Klem fra Janne

Blandet loft sa...

Til og med plass til veskne, ja det er saker det! Bedre er det jo ikke at det er Far som har laget den ;)

Amalie sa...

Så kul den var! Og helt klart en skatt siden Far har laget den! Artig :)

Louise sa...

Den var kjempefin, og praktisk i tillegg. Det kan man ikke unngå å like:-)

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

så stilig!
liker også blåfargen:) gustaviansk??
ha en fin søndag!

Åse Marit sa...

Kjempetøff! Og veit kor ekstra stas det er når det er laga av nokon nære og kjære:-)

Skattejeger`n sa...

sweet :D

Duse Pasteller sa...

Så fin den var!! Ekstra stas når den er laget av Far!:)
Nyyydelig veske♥
Finfin søndag, Elin!
Klem

ReVinyl sa...

Kjempefin hylle med gode minner...
Den kan jo brukes overalt i huset...hadde trengt en sånn til bøker på barnerommet jeg :)

Fin søndag te dæ! :)

Kristine sa...

Så fin!! Hadde planer om å spørre deg hvor du har kjøpt den tøffe veska, men så "avslørte" du det jo til slutt...seff på loppis!! Sukk... ;)

Katharina sa...

Fin den hylla da, og enda mere spesielt når man vet hvem som har laget den:)
Veska likte jeg kjempegodt....mye fint på loppemarked:)
Ha en fin søndag!
Klem fra Katharina

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
SÅ kjæmpefin hylle! Akkurat en sån æi e på jakt etter. Men e ikke lett å finne.
SÅ koselig at det va din bestefar som har laga den!
Ønske dæi en fin fin kveld
klæm

idyll sa...

Stor og fin hylle! Og ekstra kjekt når det er personlig historie bak:) LIKER også veska kjempegodt!!

Havfruen sa...

Den var jo virkelig praktisk og fin:)

Jeg oppdaget en loppis på brekstad igår...kom ut med ei veske til 20,- Sendte bilde av den til datteren...hun sa bare: hærregud......
Kanskje den må blogges, hehe:)
Den du har, var mange hakk penere:)

Frk lykkelig med farge sa...

Heldige deg, gøy å arve slike ting. Man setter ekstra pris på dem da. Har arvet et skap av min oldemor jeg elsker det skapet.
Ha en flott uke.

Klem.

Fargebarn/Husbygger i Klepp sa...

Så din korg! Og så artig at det er bestefaren din som har laget den. Virkelig en fin ting å ha hjemme.

Miss Mette sa...

Så mange flotte innlegg det var her siden jeg var innom sist :) gøy å se nedover og bakover… Flotte bilder av kjøkkenet ditt, gleder meg til å se hvordan resultatet blir :) Knalltøff den grønne vekkerklokka di da ღ Flott hylle som bestefaren din har laget, og fine minner. Likte veldig godt veska som står der… :) Ønsker deg en flott uke som kommer, klem fra Mette

Seksti delt på Fem sa...

Knallstilig hylle! Det var mannen som kunne sveise ser det ut som, utrolig tøff, og alltid ekstra stas når det følger minner med. Skulel gjene hatt ei sånn hylle altså!!