onsdag 30. mars 2011

Æ e syk!

Og når det gjelder sykdom er jeg veldig mann! Jeg får skikkelig "man-flu" og synes noe inni helvette synd på meg selv... Heldigvis, for min kjære synes sjelden synd på meg når jeg er syk! Frekkeste... :P

Jeg tenkte dette var det perfekte tidspunkt å svare på en awardutfordring!


Denne har jeg fått fra kule Deer Darling, se innom dem, kule bloggen! :)

Tre regler følger med:
Link til den som ga den til deg.
Besvar spørsmålene.
Send den videre til 10 andre bloggere.


Spørsmål og svar:
1. Hvorfor startet du å blogge?
Egentlig for å dele bilder fra prosjektene min med familie og venner. Enklere enn å sende bilder i hytt og pine hele tiden!

2. Hvilke blogger følger du?
De i blogglista mi, stort sett interiørblogger, alt fra romantisk til retro, modern og knæsje.

3. Favoritt makeup-merke?
Øhm, nå er jeg ganske dårlig på sminke, men en ting jeg digger er mitt ID bare minerals pulver, så enkelt å få fint og kjennes ikke at det er på huden!

4. Favoritt klesmerke?
Hmmm... Jeg har de siste 5 årene vært så stor at jeg ikke har kunne kjøpt klær fordi jeg har likt dem, så merker var noe som ikke helt eksisterte i min verden. Nå er det større muligheter og jeg merker at jeg begynner å tenke litt mote nå. Men nå er pris viktigst, er midlertidige klær, så H&M går det mye i... :P

5. Ditt "må-ha" makeup-produkt?
Mascara! Can't do without it...

6. Favorittfarge?
Grønn! Som gresset, i favoritt-årstiden!

7. Parfyme?

8. Favorittfilm?
Alien, de tre første. Og stort sett alt annet av science fiction. Oh, også er The man from earth jævla bra!

9. Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
USA! Fordi det er så mye jeg vil se og besøke, og vi skal dit til høster for å besøke min kjæres bror som bor i California.

10. Fem ting du alltid har i vesken din?
Mobil, pengebok, øretelefoner, håndkrem, lypsyl.


Blogger som får utfordringen, ta den om dere har lyst! :)
1. Skattejeger'n
2. Et lite fnugg
3. Glede
4. Anno 1925
5. Artige ting
6. Hanne fra landet
7. FAUNA design
8. Gult hus i svingen
9. Sommerfjøsen
10. Skjerstad

Tapetoppdatering kommer i morgen!

(Parfymebilder fra google)

14 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

staaaakar deg da, Datt:) Håper du blir frisk riktig så snart:)
Herlige parfymer du har valgt:)
Takk så mye for award, men du skjønner jeg har valgt å ha awardfri blogg:) Jeg skriver så dårlig på tastaturet og det går så seint:) Jeg bruker så mange krefter på å skrive ...så derfor:) Beklager altså...blir jo glad for dem da:)
Vår mellomste sønn fyller 20 år idag:) Hurra for ham:)

Klem Fra Trine:)

Tovepia sa...

Huffda, stakkars deg!!
Kan ikke annet enn å ønske deg riktig god bedring!! Klemmings fra meg;)

Fishermans Daughter sa...

Nå skal du få litt medfølelse fra meg!
Og masse god bedring- jeg er på samme viset og kjæresten min mobber meg fordi jeg er verre enn en mann når jeg er syk.......
Det er jo helt unødvendig og urettferdig å være syk!!!!!

I hvertfall gode varme tanker sendes i din retning akkurat nå:))

Veronika

Kaoskontroll sa...

Utrolig kjedelig å være syk ja! Ønsker deg riktig god bedring!

Klem

Lidyll sa...

Så gøy å lese litt om deg*smile*
...men ikke fullt så bra at du er syk! God bedring, frøken!Håper det går over i en fei!

Klem fra meg

ide-puffen sa...

Helløu.
Huff stakkkars liten pjusk he he (litt trøst altså:)
Kult å lese om deg. Usa blir kult. Alt er litt BIG. Bodde i NY i mine yngre dager.
Bli frisk så får vi se tapetprosjekt.
Klemmers
Randi

Ellen Louise sa...

Tusen takk! :) Er ikke bare lett skal jeg si deg, har til tider blitt sur når jeg ikke fikk til å vondt i hodet for jeg konsentrerte meg sånn hehe:D

Stakkars deg som er syk da! Skal syns synd på deg jeg;) Masse god bedring til deg!

Nå skal jeg ta igjen litt blogglesing, siden jeg har vert litt fraværende i det siste..

God kveld!
Klem Ellen Louise:)

I en Eske sa...

He he, bra å syns litt synd på seg selv og innimellom!! =)
God bedring og bli snart frisk! Jeg gleder meg til å se tapetprosjektet!!!

=)

Fargevandring sa...

God bedring til deg:-) Er spent på tapet-oppdateringen!!!

Alven sa...

Hei :-)

Artig å lese om deg :-)

God bedring da :-) Kjett å være syk..

Ønsker deg en friskere siste del av uka :-)

KLem

Duse Pasteller sa...

Uffamej og stakkars deg!:/
Bli snart frisk igjen da!
Go`bedringsklem fra meg og Leon:):)

Eva sa...

God bedring, håper en natt med litt søvn har virket godt inn på formen!
Ha en fin fin dag!
Klem eva

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Uff.. skikkelig god betring til deg :) Er ikkje noko godt å vere sjuk!

artig lesing :) Godklem

Havfruen sa...

Håper formen er stigende:) God bedring ialefall:)

Ang treff, jeg flyr sørover neste uke...MÅ bare se barnearnetmitt!! Dessuten ville han at Mormor skulle klippe håret hans:))

Nyt sola:) Den er spesiellt vakker på Fosen om dagen.....