onsdag 23. mars 2011

Dette er tapeten!

(Bilder fra retrovilla.dk)

Men de har ikke nok igjen av den!! Aaaaaarg!!!
Flere av de jeg liker best er det bare noen få meter igjen av, jeg trenger en hel rull pluss litt til...
Noen som veit om det kommer mer av de sånn nå og da, eller er det bare tomt-tomt lissom?

Det er maaaange kule da, så jeg skal jo sikkert finne allikevel, men jeg ble så forelska i et par av de som var nesten utsolgt...
Alternativer som ikke er utsolgt følger.





Noen litt små-psyko, noen litt søte! Og før dere tenker "Åh, nei så rotete det blir" "Tenk på helheten" "Det blir alt for mye mønster" osv må dere huske at det er GALE DATT som skal ha dette! Dere skal få slippe å tapetsere kjøkkenet deres altså, jeg loooover! ;)

20 kommentarer:

skjerstad sa...

Så friske tapeter ! Dette blir veldig kult ;) ( Jeg tror bloggen : Solbaktun.blogspot.com brukte den øverste tapeten inne på kjøkkenet sitt ) Jeg likte alle alternativene dine jeg .Alternativ 2og 3 er vel de jeg liker best ;) Spennende DATT :)

Klem fra Janne

Fragmenter sa...

Jeg likte det første, det meg sort i. Blir spennende å se hva du velger, og ikke minst det ferdige resultatet! Jeg har trua:-)

Klem, Elin

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

så stilige!
kult med mye mønster, er så spent på resultatet :P

Namaste (jeo74) sa...

Ai, ai, ai!
Kossen ska en klare å velge?!
Luksusproblem, men like fullt et problem...

Kjenne eg skikkelig glede meg te å sjå kossen kjøkkenet ditt blir.
Det blir heilt sikkert dritbra!

Tovepia sa...

Den andre eller den nederste, fordi de hadde mest lys i seg:O)
Du er ei tøffa!!

Landcharm sa...

Dette er mønstre som absolutt minner meg om noe. Det er sikkert ut fra gamle motiv, og jeg syntes de er fine.

ReVinyl sa...

Her var det vedig mye fiiiint!!
Det er jo typisk at den mann aller helst vil ha, er det ikke nok av...that`s fu..ing life ;)

Fin dag te dæ :)

Camilla sa...

Syns den nederste var fin jeg :-) Jeg vil og ha et hus jeg kan tapetsere!! <3

I en Eske sa...

Blir spennende å se hvordan resultatet blir! Jeg har aldri vært så glad i mye mønster så derfor er jeg ekstra spent!! Tror faktisk det kan bli kjempekult!

Havfruen sa...

Gale Datt, hehe:))) Alle var tøffe og favoritten min var de med sort i...altså nr 1 av alternativene....men kan de ikke bestille opp da??? Må da gå an!!! Ikke gi deg på det! Ta direkte kontakt med de som produserer tapeten!

gult hus i svingen sa...

herlige tapeter:) Jeg liker nr.3 best jeg:) Blir knall på kjøkkenet deres:) Har jeg forstått det rett når det er skapdørene du skal tapetsere?
Uansett blir det fint og typisk Dattsk:)

klem Trine:)

Hildemiho sa...

jeg blir så absolutt ikke skremt jeg. jeg likte nummer 2 og 4 best av de alternativene du viste nedenfor - men alle er jo herlige. og du kunne gjerne fått tapetsere mitt kjøkken med dem...
velkommen farger!!!
klem

Lidyll sa...

Hei søte!*smil*

Helt enig med deg i at den du gjerne ville ha er lekker, men er noen gode alternativer under der også da... Jeg likte særlig godt nr 2 og 4 av alternativene dine jeg..*smil*

Har du prøvd sende en mail for ¨undersøke om de kan bestille mer av den du helst ville ha forresten?

Gleder meg til å se mer!
Klem klem

Deer Darling sa...

ay ay ay! for noen crazy og kule tapeter! Ja, jeg synes også det var en morsom måte å bli litt bedre kjent med personen bak møblene og interiørstasjet, håper du blir med:)

Solrosa sa...

LIker den tredje nedenfra best, jeg! Litt psyko, kanskje, men jeg tror det kan bli topp.

Har du forresten sett den tapeten vi fant i huset etter bestemor og bestefar? Sjekk her: http://solrosa-solrosa.blogspot.com/2009/07/tjusig-tapet.html :)

Ha en fin kveld!

Mariii sa...

Nummer 2 & 4 var K U L E !!!

Solrosa sa...

Og her: http://solrosa-solrosa.blogspot.com/2009/08/retrotapet-til-sin-rett-i-nymalt-gang.html

;)

Hadde vi hatt masse, skulle du fått litt, men vi har bare litt igjen av en rull og den bør jeg vel helst dele med min søster... :)

Fargevandring sa...

for noen supre farger på de tapetene. Jeg likte best alternativ to og fire:-) Skulle gjerne hatt noe sånt på kjøkkenveggen min! Lykke til med prosjektet.

Duse Pasteller sa...

Den aller første og siste likte jeg best.
Evt den i midten. De andre ble litt for hypnotiske for meg;)
Gleder meg til å se!!!
Klem

As sa...

Hei, og takk for sist;)
Nå er det lenge siden jeg har vært i blogglandia. Gleder meg til å se hva dere har gjort siden sist. Flotte tapeter med herlige farger=) VAnskelig valg.. synes alle og en hver hadde sjarme, jeg da.

Tv, ja. Vi har 46 tommers i tvstuen. Så, skal ikke klage over det lille vi har i hovedstua. hehe=)

Ønsker deg en finfin kveld=)