torsdag 17. mars 2011

Dette blir et skikkelig drittarbeid!

Om det i det heletatt går!



13 kommentarer:

GundaM sa...

lykke til!

og om dette ikke går så drar du til containergirl og kjøper deg noen smårutete vinduer og klasker opp vet du ;)

JULIE K sa...

Lykke til : )

Sigyn sa...

Du klarer dette du!!! Og tenk på så fint det blir til slutt!! Gleder meg til å se resultatet!!

RomantiskRetro sa...

Jepp, det der er kjeeedelig arbeid!
Jeg sitter her i sofaen med en kopp pepsi max, beina på bordet. Og heier på deg!

;)

Tovepia sa...

Du er en optimist og et ståpåmenneske, så dette går skal du se!! jeg er imponert før jeg har sett resultatet!!
Klem fra meg;)

Lidyll sa...

Jeg heier på deg, og tror du finner en løsning!Gleder meg til å se resultatet!*smil*

Hildemiho sa...

hei hei.
så trivelig at du ville være med på min give away, og takk for de fine ordene. og jeg er glad du oppdaget min blogg slik at jeg oppdaget din. masse fine detaljer og du skriver så herlig!! masse lykke til med kjøkken-fornying...
og by the way, den grønne klokken var jo rå-kul!
jeg følger med videre jeg!
hilde

gult hus i svingen sa...

det bli bra, samme ka du gjør, det trur no æ fullt og fast på:) Tvi-tvi:)

klem fraTtrine:)

Havfruen sa...

Æ e spent.....

Kaoskontroll sa...

Har du hørt om kjerringa som gikk over bekken etter vann? ;) Jeg synes fremdeles du har... hadde?... et fint kjøkken. Og har du ikke et helt hus å ta av? Altså noe som ikke var så fint, som du kunne la energien gå utover før det fine kjøkkenet? ;)

Jada, jeg mobber litt... men du skal få mobbe tilbake når du er uenige med mine prioriteringer! Og det vil sikkert skje... siden smaken er som baken (bortsett fra i enkelte menns øyne, der samtlige er fiiine. Hehe).
Ønsker deg lykke til! Men den staheten din ender du nok til slutt opp med noe du er fornøyd med! :)

Klem

Fargevandring sa...

Det blir bra tilslutt:-) Lykke til!

ide-puffen sa...

Dette klarer du bare dørene har samme størrelse som karmene.
God helg til deg i fiksehjemmet.
Klemklem

I en Eske sa...

Venter i spenning! =)