torsdag 24. mars 2011

4x4 - utfordring 1 av 2

Jeg har fått to utfordringer jeg ikke har svart på, her kommer den første!

Denne er fra misc:retro, takktakk, jeg var litt treg nå, men det ble! :D

4 tv-programmer du ser på:
(Jeg ser på psyko mange serier, men jeg kan plukke ut 4 da...)
1. Cougar town
2. How I met your mother
3. Glee
4. One tree hill

4 ting jeg har gjort i dag:
1. Vært på kurs i test driven development
2. Spist fersk ananas og deilig appelsin (etter 7 måneder på lavkarbo, namnamnam)
3. Surfa
4. Sett på tapeter
(Jepp, travel dag.... Kremt...)

4 ting på min ønskelist:
1. Flybillett og opphold i California
2. Nydelige, utsolgte tapeter
3. Lampe, Kartell Fly
4. Ny sofa på loftstua

4 ting jeg liker dårlig:
1. Slemmekråkemobbere
2. Fjompeduster
3. Aperumpefjolletroll
4. Dustemikler

Og, så, sender jeg den videre til 4, ta den om dere vil ha den! :)
*Glede
*Solrosa
*Kreativ ♥ Impulsiv
*Hildemihos verden

Svar på den neste kommer, morsomt dette! :)

Bestemt meg litt for tapet nummer 3 nedenfra, men før jeg rakk noe var den siste der også borte!
Så her er to nye tapeter, synes også disse er kule tror jeg...
Venter på svar på mail da, har purt om de får inn den andre. Håper!!


5 kommentarer:

Lidyll sa...

Oi da, de forsvinner fort ut skjønner jeg!Tapetene mener jeg...

Av de to her, likte jeg den øverste best...*smile*

Har blått i innlegget hos meg i dag-den hadde passet rett inn i det innlegget gitt..*smile*

Havfruen sa...

Knalltøffe tapeter!!!! Håper du får tak i den du vil ha!!!
Fjompeduster hørtes så dumme at det misliker jeg også!! Uten å helt vite...
Her stormer det fortsatt....ille gale...

Snedig Snelle sa...

Så fine tapeter! Min farge vettu :-)

Maratonjenta sa...

He, he, kjenner igjen det med lavkarbo og lysten på frukt. Been there, done that:-) Men 7 mnd. wow, det står det respekt av!

Snøstormhilsen fra Maratonjenta!

Solrosa sa...

Takk-takk! Skal følge opp denne, ja. Morsom! :)