fredag 25. februar 2011

WTF??

Hva er nå dette?? Hæ? Hæ? Hæ?
Stay tuned...

14 kommentarer:

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

Hihi, du er kul, liker sånt, nå skal jeg følge med på hva i huleste du driver med!

Namaste (jeo74) sa...

Åhhh, kulaste lampen!
Hvis det e det det e da ;o)

Ha ei strålande helg!

Havfruen sa...

Hæ? hæ? hæ? 2 fugler vel!!! hehe:) Nå er jeg spent:)

Hege sa...

He, he - det er ihvertfall en av dine viltre påfunn;-D
Riktig god helg min venn,
klem Hege.

RomantiskRetro sa...

Lampeskjerm med fugler?
Me likes!!

Fishermans Daughter sa...

Har en følelese av at jeg kommer til å like dette.............

Veronika

GundaM sa...

pip pip around the world ;)

Ida Susanne sa...

*leR*
Skulle gjerne sagt ifra tidliger ang. vg..Dersom jeg hadde visst at det var idag det kom på trykk*s*
hihihi :)

Spennende prosjekt du har her da frøken..
*LIKE*

Bidle i sømrommet sa...

Trost i taklampa? ;)

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

Ohh mere lampe fix hos deg? jeg har lampesjerm og fugler - innlegg kommende snart. Spennende spennende!

Fargebarn/Husbygger i Klepp sa...

Spennende prosjekt her. Dette tror jeg blir bra. Liker humor i heimen! ;)

ReVinyl sa...

Jeg gleder meg til å se...jeg har også et par tre morsomme lampeprosjekter på gang, men ting tar tid ;) Jeg kommer tilbake...Fin fredag!

Tovepia sa...

What The Fuck..huff nå tok æ munnen full:O)

Ann Kristin sa...

Ooooo...spanande! Sikker på at blir knallbra er jeg da!:D