søndag 6. februar 2011

Verdens fineste kommode

Hei alle godinger! Da er jeg tilbake fra noen dager hjemme, hvor jeg fikk tatt farvel med (beste)Mor sammen med en god og fin storfamilie. Mor satte virkelig varig inntrykk hos folk hun møtte, det kom tilreisende fra Oslo og Berlin og det var MASSE blomster og folk i kirka. En verdig avskjed til et enestående menneske!
Tusen takk til alle dere som har kommet med gode ord undervis, jeg setter så veldig pris på det!

Nå skal jeg komme meg over til interiør her inne igjen, sakte men sikkert. Her hjemme har jeg verdens fineste kommode etter min nydelig herlige Mor!



Den står på badet og er vakker med marmor-toppen sin! Jeg er så utrolig glad i denne skjønnheten, den står å minner meg på at jeg var heldig som hadde en så inspirerende dame i livet mitt. I tillegg til at den minner meg om å ta vare på de jeg er glad i!








Kjæreste, kjæreste Mor, jeg håper du har det godt der du er nå! Du er savna her i denne verden, nå og så lenge vi lever!

Og fra NÅ og utover skal bloggen være tilbake på interiør-sporet igjen!

23 kommentarer:

Turid sa...

Så nydelig en kommode! Fint å ha noe slikt som kan minne en på de flotte menneskene som har betydd så mye for en. Jeg har gyngestol og symaskin etter mormor, og en damaskduk og litt krystall & sølvtøy etter farmor. Er så koselig å bruke det! :-) Og du, det er helt greit å flette inn både litt Mor og annet i interiørinnleggene. Det er jo en del av deg, vettu ;-) Klem, Turid

Landlige Hjem sa...

Ja det må jeg si meg helt enig i! ,) Så vakker!!
Det betyr så mye med minner og spesielle ting fra de man er glad i! ;)
Gode tanker sendes!!
Klemmer Anki

As sa...

Hei=)
Så nydelig kommode. Ja, den er flott i seg selv, og enda nydeligere grunnet dens historie! ta godt vare på minnene og kommoden du. Gull verdt=)
og... blogging handler jo ofte omm hva som skjer i livet, av gleder og sorg. Så, synes det bare er flott at du deler minnene og hedrer " mor" her inne=)

Varme tanker sendes fra meg=)

Namaste (jeo74) sa...

Syns det e flott at du deler eg :o)
Så godt at dåkke fekk tatt farvel på ein fin måte, og minnene følger jo med oss videre.
Feks i ting som får ein litt aen meining.

Skikkelig fin kommode!

Ha ein glad søndag :o)

Glede sa...

Hei kjære du! Trist å høre om din bestemor. Livet er vanskelig innimellom, men heldigvis har du mange gode minner å ta med deg videre. Flott kommode forresten!! :) Klem fra meg

ReVinyl sa...

Kjempefin kommode full av sjel og minner...

Vi bruker kjøkkenbordet etter farmor og farfar. Det er skikkelig upraktisk med bena i veien, men det er minner og sjel og derfor får det bli hos oss...

Fin dag te dæ! :)

Frk.Eplegrøt sa...

Hei.
Det er trist med begravelser, men de kan være fine og verdige også - det høres ut som denne ble det :) Så fint og ha et så vakkert møbel til minne sammen med alle de andre minnene du bærer i hjertet ditt:)
Ha en fin søndag.

irene sa...

Bare helt underbart fin!

Ha en god söndag!

Klem Irene

Mitt hvite hus sa...

Virkelig en flott kommode du ahr fått deg...

Liker håndtakene veldig godt =)

klemmer

GundaM sa...

javisst var den fin, heldig er du ;)

ha ei fin uke der ute!

Hespe sa...

Så heldig du er som har et sånt flott møbel, og ekstra spesielt er det jo, når du har det etter en person som du var så glad i...

Fortsatt fin søndagskveld til deg, og en flott kommende uke!

Klem fra Hildegunn ♥

Havfruen sa...

Enig...det der må da være verdens fineste kommode!! For den var virkelig fin!!
Så det rusket over fjorden? Det aner meg... Jeg skal til Trondheim neste helg og håper været roer seg:)
Nyt kvelden, klemmer fra meg:)

Duse Pasteller sa...

Veldig fin! Bra at den har kommet til et nytt godt hjem:)

klemmer

Asbjørg sa...

Heisann,her dumpa jeg innom en koselig blogg.Håper det er greit at jeg legger meg som følger!Ha en fin kveld!

RomantiskRetro sa...

Den var vidunderlig, vidunderlig vakker!
Og enda flottere blir den når den bringer så herlige minner.

Fargevandring sa...

En aldeles nydelig kommode. Det er fint med ting som gir minner. Ha en fin kveld:-)

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

Nydelig innlegg med vise ord og vakre bilder!
Så flott at du har et så fint minne du ser hver dag!
klem m

LykkeLise sa...

Tusen hjertelig takk for alle gode ord, det setter jeg umåtelig pris på:)
Kondolerer så mye med bestemor, det er så utrolig trist å miste dem:( Håper dagene dine blir fine framover med alle gode minner i hjertet ditt:)

Nydelig kommode:) Jeg er på jakt etter en sånn til badet, skal ha vasken på den.

Klemmer fra Lise

Tina sa...

Aldeles nydelig kommode! Du får sakte men sikkert vende snuten fremover, så tris å miste noen en er så glad i men... livet går videre om en vil eller ikke! En får bare ta tiden til hjelp!

Klæm klæm

Solrosa sa...

Hei, søta! Superfin kommode! Fint å ha deg tilbake også. Håper du får ei fin uke! Klem

Åse Marit sa...

Kjmpefin kommode!! Og ekstra spesielt når den kjem frå nokon som har betydd så mykje for ein:) Ønsker deg ei god veke!

gult hus i svingen sa...

vakker kommode med vakre detaljer etter et vakkert menneske:) Kan det bli bedre?:)
Fin mandag, datt:)

Klem fra trine:)

nr14 sa...

Kjempesøt kommode og ekstra fin når den i tillegg gir gode minner:) Innimellom blir interiør mindre viktig pga av ting som skjer og det er jo helt OK;)

Mandag, ny uke, sola skinner.....håper du får en fin dag:)