søndag 20. februar 2011

Tusen takk Interia

Jeg var jo så heldig å vinne beste tips i BoligPluss rett før jul, husker dere?
Premien var en Gubi-lampe, men den falt ikke helt i smak her hos meg da... Så jeg tenkte, kanskje jeg kan få bytta den noen plass...?? Så troppa jeg opp på Interia her i Trondheim, la fram historien, og spurte om jeg fikk bytte. Og, vettu, det fikk jeg! Så snille altså! :D

Og hva var det så jeg ønske meg i stedet?


THE CONNECTOR!


Dockingstasjon for min iPhone for min fine Tivoli Radio! Jeg er SÅ fornøyd!



Lyden RULER!

10 kommentarer:

I en Eske sa...

Så kjekt =)

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

Så nice!
Visste ikke du var i boligpluss, ikke rart da, bordet ditt er rått :)
klem m

Tovepia sa...

Godt med god service, og flott du fikk det du ville ha!
Nyt finværet, klem fra meg;)

Duse Pasteller sa...

Heldig du var da!
Søndagsklem fra meg og Leon(som bare maser og vil leke hele tiden;P)

Havfruen sa...

Bra du fikk spåass til service:)
Vi har vært på langtur, herlig:)

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
SÅ snilt av de å la dæi bytte den inn da. Deilig med litt god lyd til musikken kan æi tru:)
Ønske dæi en fin fin søndagsklveld
klæm

Solrosa sa...

Så utrolig bra service! Det må jeg si! Men de er vel sikre på at de får solgt den lampa igjen, da, sikkert. ;)

Uansett - heldig er du og jeg skjønner du er fornøyd, din "geek". ;) Du elsker jo sånne duppedingser, gjør du ikke?

Her har det vært ei helg med runde til møbelbutikker for å se på seng til oss og diverse til stjerna og vogn. Planlegger omgjøring av soverom. Jeg har en plan for hvordan det skal bli, men ingen plan for hvor jeg skal gjøre av alt vi ikke har plass til. Får vel ty til kjelleren hos mamma og pappa! Det blir vel sånn, ja... ;) Ellers har jeg sett "Tru grit" på kino i kveld - anbefales!

Håper du får ei fin uke, Elin!

Stor klem fra Sola

Kaoskontroll sa...

Du er modig altså! Jeg hadde nok bare lagt lampen i boden om jeg ikke likte den, og så hadde den blitt liggende til neste Fretex runde. Eller kanskje andre- tredje, fordi jeg følte jeg måtte beholde den litt. Hehe

Tusen takk for at du er optimist på mine vegne! Jeg er så selvkritisk at jeg ikke våger helt å håpe på å få boken ut. Kan strekke meg til å synes historien er bra, og enkelte sekvenser, men boken som helhet... tja, jeg får bare håpe! :)

Stor klem

Blandet loft sa...

OiOi, så braaa!! Forstår at du er fornøyd med den ja.

Synnøve sa...

Hihi, så bra! Det var god service :) Er jo greit å få byttet en lampe man ikke vil ha i god lyd da... ;) Ha en flott uke! Synnøve