torsdag 3. februar 2011

Tada!!

Jeg skal ikke være klyse lenger, måtte bygge opp spenninga litt! Hoho...












RAR?? Visst faen er den rar, det er jo det som gjør den helt meg!! Også har jeg satt på dimmer på den, så den gir ALLTID perfekt lys! (Håper ingen la merke til at jeg hadde tre store og en liten pære... Den siste skal også vær stor, men jeg hadde bare tre akkurat nå..)
 
Okay, folkens, da reiser jeg hjem i dag etter jobb for å være med i begravelsen til godeste Mor.
Har innlegg liggende så det dukker nok opp et par av de selv om jeg er borte. Ta vare på hverandre og sett pris på alle du er glad i, ikke glem det!

31 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

utrolig, ble helt satt ut jeg nå:) Den lampa er bare overrå, helt fantastisk:) Er du designer, eller?
Gratulerer med ei unik lampe:)

Klem fra Trine:)

Amalie sa...

Superkult :D Så flink du er!!

Lykke til med begravelsen :)
Klem!
Amalie

Havfruen sa...

rar? RAR? DEtte synes jeg var ultratøfft!!!!!!!!!!! Sikker på at du har havnet på rett arbeidsted..?
God tur!!
Klemmer:)

Solrosa sa...

FANTASTISK!!!!! Du er jo bare helt rå! Helt genialt og herlig med de grønne ledningene! Denne må jo rett inn i lesernes tips i Boligpluss, din luring!

Skal tenke på deg i morra!

Klem

MøbelPøbel sa...

Så kul!! Tror ikke noen klarte å gjette denne;)
Gir meg over:))

PS: Håper det blir en fin og trygg opplevelse av begravelsen <3
Klem Christine

skjerstad sa...

HURRA !!! Jeg viste det. Men at den skulle bli så rå :) Her har du virkelig en unik lampe ;) FIN :)

En god klem til deg for i morgen .
Janne

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

WOW! Rått!
Genial ide må jeg si;)
Dessuten la jeg ikke merke til at pærene var forskjellige.
Fantastisk!
Ha en fin dag i morgen, det er viktig å sette pris på våre kjære, hver dag!
klem m

Ceropegia sa...

Hvilken ide!!! SUPERKULT!!
Det var den råeste lampen jeg har sett på lenge :)Unik!
Vil se mer,mer...;) Hvordan står den på gulvet...har du støpt...UPS...en smule ivrig her...beklager den;)

Håper du får det fint hjemme selv om dagen sikkert vil blir både trist og tøff.

Klæm

ide-puffen sa...

Kjempekult!!!
Ha gode dager
Klem

irina sa...

fantastisk...du er KUL !!! <3 Dette likte jeg :)

Ann Kristin sa...

NÆÆÆÆÆ! Nå sitter jeg med haka nedpå knærne her! FANTASTISK!!! Du e rå!
btw..you've been awarded;)

Frk.Eplegrøt sa...

Så artig!OG ikke minst fint! :)

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
Har bare en ting å si: Helt FANTASTISK! Dem hær digga æi! æi har jo også tadd inn et tre i hus, men ikke for henge opp lys, men klær på.
like trær innne i huset:)
Ønsker deg en fin tur hjem, og en fin og god avskjed med din bestemor.
Klæm fra mæi

Agathes små ting... sa...

Det var sannelig en morsom ide:))), tøff var den og passet kjempefint over bordet ditt.
leit å høre om din bestemor og begravelse er trist, men også fint og samle familie og venner for å minnes våre kjære som går bort.
Klæm fra me

Lene sa...

Så kult. Du er fillern meg kreativ altså:-)

Turid sa...

Kjempeflott! Så artig å ha noe som ingen andre har! ;-) Flink e du! :-) Håper det blir en fin avskjed med bestemoren din. Lykke til!.. Klem, Turid

JULIE K sa...

Nææææ så utrolig kult.....for noen ideer du har. Helt imponert jeg : )

Fishermans Daughter sa...

Du er GAL!!!!
Gu så kul!!!!!!!!!
Blir helt imponert over påfunna dine:)

Veronika

idyll sa...

Hahahaha!!! KUL lampe:) Kjekt med noe litt crazy annerledes:)

nr14 sa...

Kjempetøft og sprekt:) Smart også at du har montert dimmer. Lurer litt på hva som skjer når katta oppdager at du har montert "klatrestativ" i stua...........

hm, mitt prosjekt ligger fortsatt brakk så bjørka ligger godt ute i garasjen og pæreholderene kom i posten forrige dagen.Har et håp om at ting kan skje i løpet av helga:)

Go tur og sender med deg en klem;)

Kaoskontroll sa...

Rett og slett stilig! :) Tror noen snarest bør hyre deg inn som produktutvikler. :) Skjønt, det er jo deilig å ha hobby som hobby også. ;)

Stor klem

holmberg everyday living sa...

Superkult og kreativt!!!
Snart god helg på deg:)
Klem

Missfryd sa...

Råbra!!!:-):-)
Klem Ingrid

Sigyn sa...

Så kul!!! Skikkelig original!! Likte den der jeg!!

Fargebarn/Husbygger i Klepp sa...

Så stilig lampe. Original og noe ikke alle andre har. Kreativ du er som kommer på noe sånt!
Ha en finfin helg!

Hos Tromsdal sa...

den var jo kjempe fin ^^, Gøy med noe som ikke alle kan gå å kjøpe seg i butikken ;)

gretehl sa...

Så DIGG lampe!!! :D Eg er utdanna lysnørd (lysdesigner/planlegger) så dette gleda meg stort å sjå eit så kreativt og kult lampedesign!!

Sanne sa...

fantastisk ide,aldri sett noe lignende :)

Gunnhild sa...

denne er bare helt fantastisk!

Maratonjenta sa...

Hei, Datt og takk for trivelig kommentar på brillelampa mi! Men lampa di er virkelig en kreasjon, jeg elsker den. Grønn, økologisk og fresh! Krysser fingrene for oss kreative lampelagere:-)

Ha en finfin dag! Hilsen Maratonjenta!

Jatte sa...

Herrefred så kreativ du er!! KUL altså!

Lykke til i utfordringen,
Klem Jatte♥