torsdag 17. februar 2011

Stylish blogger award!

Jeg har vært så heldig, fått en award av snille og kule misc:retro!


Det følger tre regler med denne Awarden:
1. Takke giveren av awarden og linke til denne. DONE!
2. Fortelle 8 ting om deg selv. Will do!
3. Gi awarden videre til 8 bloggere. Will also do!

Okay, 8 ting om meg selv! Mulig jeg gjentar meg selv litt, men det bestemmer at ikke teller.
1. Jeg liker katter! (Whaaaat?? Den kom vel som et sjokk??)
2. Er levende bevis på uttrykket: "Kjærring å bil e som hæst i stægga".
3. Synes ikke utsikt kan kalles utsikt om ikke man ser sjøen.
4. Er forbanna dårlig til å invitere gjester. Shame on me!
5. Har blitt en pyse på mine eldre dager, blir nok ikke mer fallskjerm og paragliding her!
6. Er er "klæbb" som vi sier i Trøndelag. Resten av landet ville vel kalt det å være ei kløne.
7. Liker ikke tær... Sokker, folkens, use them! :P
8. Har en idiotisk tendens til å flette inn engelsk i norsk, whyyyyy...?

8 bloggere jeg gir denne videre til, om de vil ha den da! I tilfeldig rekkefølge:
1. Duse Pasteller
2. Fargevandring
3. Boligglede
4. Solrosa
5. Kreativ tommel
6. Tevangas teselskap
7. Lille Villa Vinnord
8. Lykkelig med farge

18 kommentarer:

Ida Susanne sa...

Masse grattis med award :)

sylvia sa...

gratulere med adwarden.
klem fra
sylvia

I en Eske sa...

Må bare si meg helt enig på det med tær. Det er så grusomt ekkelt med føtter, jeg liker heller ikke sokker da, siden det er/skal vær føtter i dem!

Tovepia sa...

Grattis!.. du er vel tospråklig:O) klem fra meg;)

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

Hoho, jeg må le, du er arti :)
Det der med engelsken sliter jeg med selv!
Ha en fin kveld ;)

Amalie sa...

Hipp hurra for award :)

Fargevandring sa...

Gratulerer med awarden..og tusen takk for min:-) det er jeg kjempeglad for! Får se om jeg lager et innlegg etterhvert! Ha en fin kveld:-)

Solrosa sa...

Gratulerer til deg og tusen takk! Jeg får så sjelden award'er at jeg blir helt superglad når det skjer! Skal følge det opp i løpet av helgen!

Stor klem!

Loppen sa...

Hei!For en fin blogg du har!Masse fine farger bruker du også!:-)Legger meg til som følger:-)

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Hehe, artig å lese :) Godklem

Missfryd sa...

Gratulerer med award! Du er morsom du...:-)
Håper du får en herlig helg!
Klem Ingrid

Duse Pasteller sa...

Nwa, skjønnasen!!(som de sier her i Bergen):)
Du er nå snill du!:)
Takk skal du ha! Setter jeg STOOR pris på:)!!
Fine svar du har gitt;)
Grattis med Award!!

Klemmer fra meg og Leon:):)

Duse Pasteller sa...

I tilfeldig rekkefølge sier du... Vet nå ikke helt jeg... Ser jo 1-tallet foran navnet mitt da!
*knis*;P

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Grattis grattis...
Så flott lampe du har fått deg......
Og så hyggelig med bloggtreff:)
kos dere
klemklem

Ida Susanne sa...

Hei frøken :)

Jeg lurer på om du kan lære meg noe jeg?
*ler*
På høyre side har du kopiert en hel side fra nettet der du ble ukas blogger. HVORDAN?? hahaha..
Jeg får det ikke til.. det å lagre en hel side for så å legge det inn i bloggen går ikke.
Hjelp...

Klem på deg :)

nr14 sa...

Grattis med award og fine svar:)) ...men du kløne?...niks, tror ikke noe på det:)

Go helg til deg og nyt sola:)

Trine sa...

Hei hei:)
Gratulerer med award, og tusen takk for at du vil gi den videre til meg, det setter jeg stor pris på :D

Herlig gult innlegg over her, fikk skikkelig sommerfølelse.

Ha en nydelig søndag.
Klem fra meg.

Heksedamen sa...

Tusen takk <3 Så koselig! Må prøve å huske å poste dette ved neste innlegg da :D

thank you!