mandag 7. februar 2011

NIB-utfordring: Oppbevaring

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å være med denne gangen heller. Jeg har ikke så fryktelig smarte løsninger her hjemme for å være helt ærlig!
Menmen, why the hell not, jeg vil også være med på leken.

Vi har to bad her i huset, frem til nå har vi brukt det oppe til hovedbad. Etter strømregninga kom sist konkluderte vi med at vi burde holde oss til ett bad... Kremt... Valget måtte falle på det nede siden det er der den gode dusjen og vaskemaskina bor. Problemet nede er bare at det ikke finnes oppbevaring! Her får dere se min midlertidige løsning på problemet.


Jeg rulla ned dette skapet som jeg laga i oktober. I kurvene er det truser og sokker. Dekka til med bukse, dette er jo tross alt interrnetet, barn har tilgang!!




I tillegg står en kurv med håndduker oppå boksen til varmtvannstanken, må utnytte den plassen man kan!


That's it, HEIA MEG! Hoho....

17 kommentarer:

Solrosa sa...

Heia-heia-heia-heia-heia-heia-heia-heia-heia DATT!! ;)

Ceropegia sa...

Artig skap dette. Liker det kjempegodt!!!

Lykke til!

Havfruen sa...

Knallfin oppbevaring dette vel:)) Du kan så absolutt delta!!
ha en fin kveld, klem klem:)

sylvia sa...

ja dette er lurt,
å vakkert å da,
lykke til å heia.
klem fra sylvia

Ellemeller sa...

Hællu! Long time og slikt!
Så kul hylle du har! Ingen vits å melde seg på nå som du er der... Æsj;)
Alt bra med deg?

♥ helen sa...

Kjempestilig synes jeg :)

Mor og datter sa...

syntes det var både kule og smarte løsninger på badet ditt! ;)

Livet er heeerlig sa...

Så kjekt med oppbevaringstips, de tar jeg med meg videre :)
Ha en strålende flott kveld
*Siv*

RomantiskRetro sa...

Den kommoden var superflott!
Det er klart du skal være med på utfordringen!!

Mia sa...

Mye flott oppbevaring her! Likte spesielt godt den kurven "på hode" med håndklær inni. Smart!

I en Eske sa...

Jeg liker den midlertidige løsningen din veldig godt=)

ReVinyl sa...

Æ digge gjenbruk! Rått, gått og flott det her! Lykke te! ;)

SsSsS sa...

Lekkert - og fargerikt! Nydelige smådetaljer <3 Lykke til i utfordringen :)

Namaste (jeo74) sa...

*ler*
Du skrive altså så bra snuppa!
Kan veta du og må få værr med på leken.
Lo godt av dongerien som dekka til trusene. Det e jammen meg godt at du tar ansvar her ;o)

Skikkelig lekker oppbevaring var det!
Lykke te i utfordringen.

gult hus i svingen sa...

topp oppbevaring, ingen har maken og det er jo artig bare det:)
Her i huset fikk vi tidenes strømregning:) Vi har stoooort badekar og bading er det herved slutt på, alle tar rask dusj heretter:)
Jammen bra du dekka til trusene, jeg er nemlig såååå bluferdig:)

klem fra Trine:)

Amalie sa...

Knis, artig :)

Finfin oppbevaring dette :D
Lykke til!

Kaoskontroll sa...

Tusen takk for omtanken vennen! Og dette er nok ikke gøy, uansett familiesituasjon. Svimmelheten hadde jeg nesten blitt vant til. Ble litt slik... hehe veggene beveger seg. :) TIL den tok helt overhånd altså og ble ledsaget av skikkelig kvalme. :S

Ikke helt imponert over de små hvite, for klokken var vel 4 i natt før jeg duppet av, men da sov jeg til kl 7, når jeg skulle opp med ungene. Og jeg sovnet også etter jeg hadde sendt dem avgårde, så siden legen gav meg en ekstra fridag å sove ut på er jeg et nytt og bedre menneske i dag. :) Snudde døgnet litt på hodet riktig nok, men søvn er søvn! :)
Håper du også får sove godt fremover!

Stor klem