fredag 4. februar 2011

Endelig trekning

I tilbakemeldingsinnlegget jeg hadde for en stund siden! Tusen takk til alle som svarte! :)

Jeg dreiv rundt i byen å kikka etter premie til jeg endte på Cornelias hus. Der fant jeg de kuuuleste knottene!! Jeg måtte sette den ene på kommoden i gangen for å ta bilde.


Kul ja?? Jeg ombestemte meg egentlig å ville beholde dem selv, men siden jeg ikke kjøpte en alternativ premie må jeg nesten... Hehe...

Og hvem vinner??

*Trekker* (På random.org)

I en Eske!!

Noe som er utrolig morsomt, for jeg vant en giveaway hos henne nå nettopp!! Hohoooo...
Send meg adressa di, som kommer de i posten! :)

Også minner jeg nok en gang om min give-away, har du ikke deltatt så slå til! Jeg kommer bare til å fortsette å mase! ;)

6 kommentarer:

Namaste (jeo74) sa...

Gratulera så masse te vinneren!

Og eg kan godt forstå at du dorg ut spenningen som resulterte i forrige innlegg ;o)

Dritkul lampevariant!!!
Eg like masse!! ;o)

Ha ei storveis helg!

Havfruen sa...

Grattis til vinneren:)
God helg!

ReVinyl sa...

Grattis til vinneren! De var n y d e l i g e...Skjønner godt at du tenkte på å beholde de selv ;)

re:signert sa...

Hei på deg!! Konkurranse på gang, se her :-)

Puss opp med Signe
I samarbeide med Signe Schineller lanserer Ytringen nå en stor oppussingskonkurranse. Hvem i distriktet kan vise til de beste resultatet etter oppussing av et møbel?

– Det som er viktig nå er at folk tar bilder av møblene før de starter oppussing og når de er ferdige, sier Signe, som til slutt skal gjennomgå de innsendte bidragene.

Så sett i gang og puss opp, eller send inn bilder av oppussing du allerede har gjort. Vi kommer til å presentere noen av prosjektene underveis, mens den store kåringen blir i Ytringens hus og hytte-nummer 22. februar. Vinnerprosjektet blir premiert. Bidragene sendes til ytringen@ytringen.no. Merk med møbeloppussing.

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
Og gratulere masse til vinneren!
Hærelig knott!
Og du må bare mase på give-awayen din, så alle få¨r den med sæi:)
Klæm fra mæi

I en Eske sa...

Så utrolig morro at jeg vant=) Ble kjempeglad jeg, gleder meg masse til å få i posten!!