fredag 7. januar 2011

Tikk-takk-knallkul

Jeg var så heldig å få med meg en klokke fra svigers i jula, den hadde visst tilhørt samboerens besteforeldre. Jeg syntes den var megakul, svigermor kikka litt rart på meg, så fikk jeg den! Score!!


Så forbanna KNALLKUL! :D



Jeg skulle til å trekke den opp når samboeren fortalte at de brukte å torturere hverandre med den, trekke den opp, sette på alarm og gjemme den, tikkinga å ringinga var visst ganske voldsom.



Såååååh, den får kanskje bare være til pynt da... :P

17 kommentarer:

Herman Grans ♥ sa...

Eg og syns den var kul :D
Good helg! Klem fra meg :)

Fam. Lia sa...

Den var rå fin!! Ha en fin fredagskveld

Janniche sa...

Ohlala!!! Rååååstilig!!! Så heldig du er!! Men, ja, de tikker noe sinsykt høyt de gamle klokkene, så de egner seg best til pynt!:)
Har endelig fått besøkt Bruktbo!!! Kjempeartig!:)
God helg!

Klem, Janni
Duse Pasteller

JULIE K sa...

Rett og slett rååååkul : )

Tovepia sa...

Den var stilig, og jeg tror den egner seg best til pynt;) Hadde en sort slik en for mange år siden, og den ble kasta for den tikket sååå høyt og hjerteanfall hver morgen;)
Kos deg i helga, klem fra meg;)

en støvel og en sko sa...

Helt enig med deg, kjempekul! Så heldig du var, kunne godt tenkt meg en sånn. Min er hvit, og det er ikke helt det samme...
God helg.
Klem

Ceropegia sa...

DRIT KUL!!!!! :)

Har ikke sett sånn tallskive før...

L*I*K*E*R !!

God helg!

Havfruen sa...

Den var veldig DEG:)) Husker disse godt og de tikka no jæ..ig. ha den til pynt du:)
God helg, klem fra meg og kleenex:)

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Råfin er den..er så svak for gamle klokker....får ikke nok av de:)ikke du heller tror jeg:)
ha en kos lørdag i Trondheim..
klemklem

Amalie sa...

Kuuuul :D

Karin sa...

Hei,det er den kuleste klokka jeg noensinne har sett i hele mitt liv.Den kule grønnfargen. Jeg fatter ikke at hun ville gi den fra seg jeg :-) Kul var den iallefall.Den må du aldri kaste. Du har en vanvittig kul blogg også. Klem fra Karin

Solrosa sa...

En perle blant vekkerklokker! Misunnelig! :D

Klem

Helga Sofie sa...

Knall kræsj! Om det må være trendy, kan man bare kalle det "den totale overraskelse" (hørt på radio)

Må følge litt med deg her, mye artig, trur æ? Fortsatt god aften :-)

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

ååhhh råstilig vekkerklokke....
ha en fin helg videre..
magny

Heksedamen sa...

Dødsrå dødsrå!!!! :D :D

Heksedamen sa...

ps...trikset for null hangover.. vet ikke.. har aldri hatt en real hangover... Kaaaanskje litt vondt i hodet på det værste... men thats it.. :) Must be the german blood!

Pia sa...

Skikkelig kul klokke!