mandag 31. januar 2011

Takknemlighets GIVE-AWAY


Hei alle søøøøte gode skjønninger!
Jeg er så utrolig takknemlig for alle varme kommentarer på forrige innlegg! Dere er enestående!
Ofte har jeg lest at bloggere gråter over gode kommentarer i tunge perioder, jeg har tenkt at det kanskje var litt mer billedlig og ikke bokstavelig. Nå har jeg erfart at det faktisk er slik! Det varmer og dere skriver så mye fint, tusen takk!

Jeg har lenge tenkt på å komme i gang med en give-away, konklusjonen er klar, dette er øyeblikket, jeg vil gi noe tilbake!

(Jepp, denne har jeg tegna helt selv! Fin? Jepp, takktakk!)

Jeg har vært ute å kikka etter premie, men det er jo så mange forskjellige smaker der ute i Blogglandia og Verden-ia(kremt, eventuelt bare "Verden") SÅ, konklusjonen ble enkel, premie kjøpes ETTER trekning!

Kanskje du liker Greengate? Kanskje du liker retro? Kanskje du liker brukt?? Kanskje morderne? Legg igjen stil-ønske i kommentaren!

Ellers er reglene ganskeså standard:

1 lodd for kommentar (eller mail på klabbogdatt@gmail.com)
1 lodd for å bli følger
1 lodd for å legge meg til i bloggrollen
1 lodd for å linke til meg

Og dere kan selvfølgelig delta uten blogg ogs.

Skriv hvor mange lodd dere tar.


Trekningen vil skje... Tja.... La oss si 1. mars.

67 kommentarer:

JULIE K sa...

Åååå leste innlegget under nå. Stor klem til deg. Det er så tungt å miste noen man har kjær. Alle gode tanker går til deg. Klem

Tovepia sa...

Så spennende! Jeg tar 3 lodd:)

Håper alt går greit med deg.
Klem fra meg;)

Solrosa sa...

Jeg er med - selvfølgelig!!! Tar 3 lodd! :)

Klem

Havfruen sa...

Alt vel etter tingenes tilstand håper jeg...

Det blir faktisk 3 vinnerlodd på meg:)

Klemmings fra Fosen:)

Amalie sa...

Hei du :)

Trist å lese om bestemoren din. Hun hørtes ut som en supergod bestemor :) Kondolerer.

Håper alt går bra med deg!

Og jeg vil selvfølgelig være med :)
Tar 4 lodd jeg! *krysser fingrene*

God klem!
Amalie

en støvel og en sko sa...

Heisan!
Jeg er helt enig med deg - kommentarer VARMER! Og denne gangen var det sikker litt spesielt for deg, ja.
Så kjekt med give-away - jeg trekker 4 lodd - hjertelig takk. Og så er jeg nok en retro/brukt person til opplysning, dersom jeg skulle være så heldig å vinne ;-)
Klem fra meg :-)

Turid sa...

Så koselig at du har takknemlighets-give-away! Blir gjerne med på den. Det ble 4 lodd her :-)

Klem, Turid

skjerstad sa...

Kondolere , ikke godt å miste noen man er glad i .Håper alt er bra med deg .
Jeg vil gjerne være med på din Give Away
Tar 4 lodder jeg . Tusen takk :)
Klem fra Janne

As sa...

hei=)
Håper det går bra med deg, tross situasjonen. Er tungt og trist, men godt en har støtte=)

Jeg er gjerne med på give away, og tar 4 lodd.
Krysser fingre og tær=)

sylvia sa...

hei, såå spennende da.
jeg linker, er følger,
klem fra sylvia

Harmoni og nostalgi - Den Hvite Rose sa...

Blir gjerne med på konkurranse jeg og alt av interiør er interessant. Tar 3 lodd, har lagd link på siden min. Klem Jorunn

Guttemamma sa...

Leit med bestemoren din...høres ut som du har fine minner og de tar du med videre!!
Sender deg varme tanker og klemmer♥

Tina sa...

Så trist med din bestemor, passer aldri og miste noen, dessuten spiller ikke alder noen rolle når en mister noen en er så glad i! Sender positive og varme vibber innover til deg!

Vil gjerne være med i give-awayen din. Tror det blir tre lodd, og jeg digger industri merker jeg. Da håper jeg på vinnerlykken!

Klemmer på vei til deg!

Solrosa sa...

Du er så morsom!! Hehe! Jeg kan jo låne boksen til lille trenger den selv... :D

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Eg er med, 4 lodd til meg☺

Klem M♥

Missfryd sa...

Jeg prøver lykken:-)
3 lodd på meg! Trodde jeg var følger allerede, men nå er jeg det i alle fall, og på blogglista mi har du vært lenge:-)
Klem

Janniche sa...

Så gøy! Jeg er med!! Og du kjenner jo stilen min...;)
Skal lage link til deg - ellers er det andre i boks fra før!:)

Klemklem
Duse Pasteller

nr14 sa...

3 lodd til meg. Følger, bloggroll og kommentar. Gaveøanske.....niks, venter i spenning:)

du får en klem idag også;)....og bilde av kjøkkenet ditt kommer i løpet av uka på bloggen min:)

Ann Kristin sa...

Spennende!:)
1 lodd på meg:))

ide-puffen sa...

Hei hei.
Spennende spennende.
I will be happy for what ever you want to give dear :)
Jeg ønsker 3lodd
Klem
PS: jeg gav deg en stemme hos Tid for hjem hi hi.

ide-puffen sa...

Blir det et ekstra lodd eller.....lov å prøve seg ey :)

AbluMoo sa...

Skal vi se...jeg hadde deg allerede i bloggrollen, og nå har jeg også lagt meg til som følger (bruker å glemme den biten). Jeg skal lage en link hit, og skriver jo en liten kommentar akkurat nå, så da skulle det bli 4 lodd til meg.

Håper du har det etter forholdene bra. Det er så tungt å miste noen man er glad i.

Mitt hvite hus sa...

ÅÅå kjære deg--- så vakkert og varmt du skriver om Mor... hun var nok en flott dame... godt hun hadde sine kjære rundt seg..
det er alltid tungt å miste de man er glad i..
du har helidgvis mange gode minner å ta med deg videre...
Håper du tar godt vare på deg selv i denne vanskelig stunden..

varme klemmer til deg =))

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

Hei!
Du er søt!
Jeg vil gjerne være med, full pott!
4 lodd altså.
Velkommen til min give-away og!
Klem manuela

I en Eske sa...

Så spennende giveaway=) Jeg er med med tre lodd!
Jeg syns forresten det var kjempetrist å høre om bestemoren din, håper du har det bra!

Klem

sigfridpettersen63 sa...

Hei, kjekt med give-away! Ett lodd til meg...
Sigfrid

Kaoskontroll sa...

Klart jeg er med! :) 3 lodd. Og jeg ønsker meg en flott sengegavl, en lysekrone, to bordlamper (har skjermer), 4 ruller fin tapet, to nattbord, 15 meter pene profilerte taklister, og...
(Ja, dette er handlelisten min. Den med de tingene jeg ikke har råd til nå. ;))

Men mest av alt ønsker jeg at du skal bli glad igjen, og at tiden leger alle sår, slik at det er de gode minnene du vil ta med deg videre.

Stor klem

Gunnhild sa...

sterkt å lese om bestemoren din, noen mennesker er bare sånn av natur,at man tror de skal leve evig! og tenk så heldig hun var, som fikk være frisk og klar, helt til siste slutt!

**
ønsker meg to lodd til ditt flotte lotteri!
jeg er en retro dame selv ;)

Nina sa...

Hei!

Digger bloggen din! Du skriver utrolig morsomt og lett :) Giveaway sier jeg aldri nei til så;

Kommentar - check
følger - check
bloggroll - check (hvis det er det jeg tror det er...)
link - check

Altså... 4 lodd til meg :)

Ha en flott dag videre!

Mange klemmer og kryssede fingre fra
Nina

Nina sa...

Det glemte jeg:
Jeg liker shabby ting, gjerne industrielle.

Klem og vonde fingre fra
Nina

KROnPRINSESSENE sa...

Så GLAD for å nettopp ha oppdaget bloggen din :)
Og så trist med "mor"... Ta vare på alle de gode minnene og stundene dere hadde sammen. Flotte ord du hadde delt med oss -takk :)
Jeg legger meg til som følger og i bloggrollen min, så da blir det 3 lodd på meg.
Liker det moderne og industrielle.
Gleder meg til å komme tilbake her.
Klem

gult hus i svingen sa...

4 lodd til meg takk:) Tenk å få et ønske når man vinner da:) Du er god, altså:)

Klem fra Trine:)

RoseSommer sa...

Hei, tar ett lodd jeg! Ha en fin kveld.

Mira sa...

Kondolerer med din bestemor, alltid trist å miste noen ein er så glad i.

(GG er flott, brukt likeså , retro det er ikkje meg.)
ønsker meg 1 lodd.

Klem fra Mira.

Rustikk sa...

Oj her var det mange med:) Jeg vil også!

Lurer litt på de greinene gleder meg til å se hva du nå holder på med:) Blir så nysgjerrig jeg... hihi

Nina sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen din, 1 lodd på meg. GG og brukt er på ønskelista..
Mvh Nina
ninasjoevold@gmail.com

Namaste (jeo74) sa...

Sjå her du!
Nå blei eg spent og slenge inn 3 lodd.
Tårene har faktisk rennt hos meg og, og det hadde eg IKKJE venta då eg bgynte med detta nei :o)

E spent på detta prosjektet ditt og eg jammen. Snakk om å dra det ut da... ;o)
Litt som meg som går veldig inn for å understreka når eg har gjort nåke fornuftig elle smart kanskje? Tihi :o)

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
Æi tar gjærne imot fire lodd.
Og æi e veldig glad i fargerike ting, men også gg, og brukt:) Like det meste:)
Ha en fin kveld

♥ helen sa...

Ja jeg skjønner hva du mener med det å få varmende kommentarer. Kondolerer.
Jeg er din nye følger fordi jeg synes bloggen din ser veldig koselig ut. Blir gjerne med på give away trekningen din :) hvis jeg har forstått det riktig blir det 2 lodd på meg.
Jeg liker små enkle ting :)

Retrobaby sa...

Så spennende - jeg liker retro og brukt! Tar tre lodd (følger bloggen og har lenket til deg i min blogg). :)

Sigyn sa...

Så spennende!! Tar 2 lodd jeg :)

Vimså sa...

Så moro å få fulgt flere trøndera..
Jeg tar 4 lodd.
Ha ei fin helg.
mj:-)

ReVinyl sa...

Så trist med bestemoren din! Jeg hadde et sterkt forhold til min også...og fordi om de er gamle så er det vanvittig tungt når de blir borte...

Så spennende med overraskelse da ;)
Jeg trekker 4 lodd
Fin dag te dæ fra mæ...

Katrine Husebye Leine sa...

Heisann :D så artig at det er en overraskelse :)
Jeg tar 2 lodd.

Håper det går bra med deg!
Hilsen Katrine

Husfruen of Hilltop House sa...

Hei, jeg blir gjerne med og tar et lite lodd om jeg får.
Ha en deilig helg! :-)

RomantiskRetro sa...

Ja! Jeg vil være med, søte du!
4 vinnerlodd til meg.

Ha en fin helg, du flotte, gode kvinne!
Klemmer fra meg

MøbelPøbel sa...

Yes! Er med jeg også (masa;)
2 vinnerlodd bestilles:))

God klem

Laila2207 sa...

Trist å lese forrige innlegg, vil gi deg en klem :-)
Vil veldig gjerne bli med på give away da, men ønskeliste over premie blir verre, hehe, jeg liker alt! Brukt, retro, noe i litt knalle farger :-)

Tar to lodd og krysser fingre og tær!

Fra huset i svingen sa...

Jeg er med på 2 lodd (kommentar+link)

Klem Karianne

Hilde sa...

Mått jo selvfølgelig slenge meg med her da! :-) 3 lodd til meg! Du har all min medfølelse når det gjelder tapet av bestemoren din! Det er alltid tungt å miste noen man er glad i.. Selv har jeg ingen besteforeldre igjen, men heldigvis lever bestemoren til min mann enda, så jeg "låner" henne litt! ;-)

Irene sa...

En herlig blogg som jeg gjerne vil følge.
2 lodd til meg
Ha en fin dag. Hilsen Irene

Miss Mette sa...

Så koselig giveaway ♥ og jeg vil
gjerne være med i trekningen din :)
…og tar 3 lodd!
Ønsker deg en fortsatt fin kveld.
Stor klem fra Mette

Ingrid sa...

Jeg prøver lykken i giwe awayen din med ett lodd. Jeg er glad i alt brukt, stilen er vel en god miks av romantisk og retro. Mvh ingrid

Linnosaurus sa...

Jeg er med!

Fant deg nettopp. Dvs, bloggen din. Tror du er fin og morsom, det virker i alle fall sånn ved første øyekast;) Skal bruke andre øyekast på å lese meg litt bakover i fortiden din!

3 lodder til mig!

Solveig sa...

Så spennende med ny vri på give-away. Jeg tar ett lodd, og liker gamle, brukte saker. Tvi Tvi!

Helene sa...

Så spennende med en litt annerledes giveaway :)
Jeg trekker 3 lodd, legger meg til som følger, og linker på facebook :)
Om jeg skulle være så heldig å vinne, liker jeg best ting i moderne stil :)

klem

Kari-Anne sa...

Hei:) Trist det var å lese om Mor! Jeg har opplevd det samme og savnet blir aldri borte.
Er gjerne med på give awayen. 3 lodd og er jeg den heldige hadde noe lyst og romantisk vært flott:)
Klem Kari-Anne

camillaeli sa...

Jeg er med på 4 lodder.

kavatglas sa...

vilken kul give away du har, jag tar chansen med två lotter!!

Mona sa...

Har precis hittat till din blogg, men kommer absolut titta in här fler gånger : )
Jag vill gärna delta in din give-away med två lotter.

Må Väl : )

Amy sa...

Hei, nettopp fant bloggen din og syns den er kjempe koselig!! Gøy du skal ha giveaway! Stilen min....tja...litt av hvert..har egentlig ikke fant den enda...bare vet det når jeg ser det liksom?
Tar et lødd takk!!
Varme hilsen fra Eventyrhus

Heidi sa...

Oj, jeg gikk nesten glipp av denne! To lodd på tampen... :)

Fishermans Daughter sa...

Hiv me på 3 lodder jeg:)
Spennede greier altså!
Og takk for fine innlegg om kreative sprell og litt lett skremte røde figurer:))

Veronika

Ellen Louise sa...

Ojj jeg har ikke fått med meg at du har giveaway! Slenger meg på i siste liten med 3 lodder jeg;) Krysser fingre å tær! Go mandagsklem!:)

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

å så godt du minte meg på det! Jeg er MED med 4 lodd! Ahh jeg liker retro, brukt/nytt ;D Spennende, spennende!

Eple sa...

Takk for påminnelsen. Jeg er gjerne med- 3 lodd, takk :)

Og hva skal jeg si, jeg tror nok stilen min må kalles retro. Veldig spennende give-away. Tvi-tvi til alle, men mest til meg!! ;)

Frk:Twil sa...

Maybe to late!??
2 lodd! KLem