torsdag 6. januar 2011

Takk til bestemor

Jeg fikk et maleri av bestemor i julegave (mhm, i tillegg til pleddet) som jeg er SÅ fornøyd med!


Det er av Harald Kirkbak, han var en lokal kunstner som var gift med pappas kusine, malte de nydeligste maleri fra nærmiljøet. Bestemor har et maleri han mala av bestefar som står å fisker, gjør meg varm om hjertet hver gang jeg ser det, akkurat slik jeg husker bestefar.

Dette har bestemor hatt hengende på veggen i mange år, jeg ble så rørt når jeg pakka det opp på julaften!


13 kommentarer:

Havfruen sa...

Det skjønner jeg meget godt du ble rørt over!! Skikkelig flott bilde.
Ha en fin kveld, klem fra meg:)

Solstrålå sa...

Så koselig å hilse på deg!
Det bildet passet perfekt hos deg,akkurat de rette fargene!
Ha en deilig kveld!
Goe klem fra Sol

Hege sa...

Skjønner godt du ble rørt - dette er en gave fra hjertet:-)
Ha en kos kveld,
klem Hege.

Crinoline sa...

Forstår at du ble rørt over det nydelige bildet.Hun visste nok at du ville sette stor pris på det.Klem

Amalie sa...

Så koselig gave! Dette ville hun nok at akkurat du skulle ha :D

Ha en fin kveld!
Klem!
Amalie

Glede sa...

Slike gaver er best! :)

Tovepia sa...

Kjempefint bilde!! Ekstra artig når det er en lokal kunstner man har kjennskap til, du er heldig!!
kos deg, klem fra meg;)

I en Eske sa...

Så koselig med slike bilder=)

JULIE K sa...

Så kos. Godt med slike gaver som betyr ekstra mye : )

Hege - BOLIGglede sa...

Koselig gave. Det var et fint bilde:)

Ja skulle jeg fortsatt hatt pallebordet måtte jeg hatt noe på toppen.;) Tro det eller ei, men jeg solgte mitt på Finn..he he

Ser forresten at pusen din er veldig lik pusen vår. Tvillingbroren kanskje?

Solveig`s familie og Interiør blogg!! sa...

åååå noe så koselig da :) Ikke rart at du ble rørt :) Så vakkert maleri :)

God Fredag!
Svingenklem til deg!

Med et lekent sinn sa...

Skjønn bestemor du har! fiineste gaven!

Missfryd sa...

En nydelig gave. Høres ut som en herlig bestemor du har:-)
Håper du har fått en fin start på 2011. Jeg er litt glad det er hverdag igjen og ting er tilbake til normalen, men deilig at det er helg:-)
Klem Ingrid