lørdag 15. januar 2011

The Stylish Blogaward

Jeg var så heldig å få denne utmerkelsen fra skjønne Villa Kaos. Se innom henne om dere ikke har det allerede, hun er ei dame som får til utrolig mye med enkle grep, har et nydelig hjem! Men hun liker ikke gevir-lampa mi!! Whaaat?? ;)

I tillegg fikk jeg den av herlige I en Eske! Se innom henne også, hun driver å pusser opp et helt hus! (Ikke alene da...) Også lager hun de kuleste prikkebilder som jeg var så heldig å vinne et av, gleder meg masse! :D

Med denne awarden skal du:
*Fortelle 7 ting om deg selv
*Velge ut 15 fra din egen bloggroll å gi den videre til
*Linke til den du fikk den av


7 ting om meg selv, let's roll!

*Jeg er dyregod, har ekstra stor forkjærlighet for katter og sauer. Og egentlig geiter også! Men etter flere ørne-angrep i området de siste ukene har jeg blitt mindre fuglevennlig og ser på "utrydningstruet" som en fordel i enkelte sammenhenger... *Sint*

*Jeg har 13 herlige nieser og nevøer i alderen 1-19 år.

*Jeg hater virkelig vinter, kunne vært fullstendig avskaffa fin min sin del. Jeg begynner å vente på våren allerede på høsten.

*Jeg drømmer om å flytte utenlands for noen år, veldig gjerne USA, eller kanskje Australia. Men jeg drar INGEN plass uten samboeren, og han er dessverre ikke så ivrig, dammit!!

*Jeg slanker meg med lavkarbo, 15 kilo ned siden 2. august. Fortsatt noen kilo igjen, håper å være ned i ønskevekt til mai! Gogogogo!

*Er programmerer og jobber i oljebransjen. De siste 3 årene har jeg stort sett vært med å jobba på et program som simulerer flyten av olje, vann og gass gjennom steinprøver fra oljefelt.

*Har som regel flombelysning hjemme, ikke så glad i dempa belysning... :P

Så gjør jeg som de to før meg og velger 3 i stede for 15, bare fordi jeg liker å fjuske litt!

*Julie K, for nydelige bilder og en deilig dose dyr i tillegg til interiør!
*Gult hus i svingen,  for fargesprakende inspirasjon!
*Skjerstad, for alle Bruktbo-funnene jeg blir så sjalu på!

Mange stjerner i dette innlegget altså... Og bare tekst, noe jeg veit ikke er så populært, beklager folkens! Det er greit bare for denne gangen, fordi jeg er sååå skjønn...?? ;)

12 kommentarer:

Havfruen sa...

Artig å lese mere om deg:) Dyregod tror jeg så absolutt jeg kan kalle meg selv også.
Ørn har vi ute i fjæra her...men den har så langt holdt seg der. Det bør den fortsette med!!
Skulle gjerne hatt sau og høns jeg:) og en pus:)
Nyt lørdagen, klem fra meg:)

Kaoskontroll sa...

Wow sier jeg bare... 15 kilo! Jeg gav opp etter ca tre kilo ned og har økt på med flere enn det. :S

Artig å bli bedre kjent med deg! :) Og ja, du er såååå skjønn! ;)

Klem

Kaoskontroll sa...

Ble så imponert og satt ut over hvor flink du er til å slanke deg at jeg helt glemte å takke for fine ord. Sorry... og tusen tusen takk! :)

Tovepia sa...

Leste alt og er imponert!Sannelig er du flink på kosten, men skikkelig artig når det år slike følger!
Flombelysning?? Jeg må le:O)
Kos deg, klem fra meg;)

I en Eske sa...

Hei=)Jeg ser du allerde har fått en, men her får du en til
stylish blog award. jeg liker bloggen din veldig godt.

Ha en Fin kveld!
Klem

Janniche sa...

Ingen bilder!!:O FYFY! Neida! Heeelt i orden, fordi du er så skjønn!;) Og jeg leste alt jeg altså! Kjekt å bli bedre kjent med deg!!:)
Jeg er sååå imponert over at du har gått ned 15 kg!!! Jeg skulle gjerne gjort det samme, men sliter litt der...

God helg til deg!

Klem fra Janni og Leon:):)
Duse Pasteller

I en Eske sa...

Det går helt greit=) Jeg trives veldig godt i dyrehagen min;)

JULIE K sa...

Åååå så koselig da. Så pent skrevet : ) Tusen takk. Må se på den når jeg kommer tilbake fra ferie. Reiser tidl i morgen til Tenerife, så nå er det pakking og vasking av tøy etc : ))))

skjerstad sa...

Hei du skjønne skapning ;) Så artig å få vite litt mer om deg ! Flombelysning hi hi ;)Tusen tusen takk for at du sender den videre til meg :)

Ha en fin lørdagskveld :)
Klæmma fra Janne

M sa...

Hei snupp! Takk for hilsen! Artig å lese litt om deg.
Klem, M

GundaM sa...

artig vite litt mere om deg ;D

kos deg hjemme hos folka dine!!!

ide-puffen sa...

Så hyggelig å vite mer om de man tastes med. For en spennende jobb. Jeg har også offshore utdannelse, men innenfor et heeelt annet fagfelt :)
Ha det fint
Klem