mandag 3. januar 2011

Sniff sin englevakt

Den søte engelen jeg fikk av mamma passer på den herligste koppen jeg eier.



Jeg fikk den fra kjæresten i julegave (*kremt*, muligens på eksakt bestilling), jeg er så forelska i den koppen!


Perfekt farge, og Sniff med mitt favorittvesen, pusekatt! På den andre siden sitter Sniff med det skjønneste uttrykket ever, rein lykke!


Denne koppen havner ALDRI bak en skapdør!
Ellers ble jula rydda ut i går, søte engel får ligge på vent til neste jul. Litt brutalt starta avjulinga med velting av juletre, da var det bare å sette i gang å ta resten med det samme!

16 kommentarer:

ide-puffen sa...

GODT NYTT ÅR TIL DEG.
Ser du fikk gjort mye i året som gikk hjemme du også.
Og søteste koppen du fikk! Regner med gubben fikk en ¤smask¤ da ja.
Fy søren de stearinlysene dine så ikke safe ut. Bra ikke noe tok fyr.
Ha en toppers kveld.
Juletreet fyker straks ut døra. Nålene blir vel liggende igjen he he
Klem

Gollass sa...

Skjønneste koppen ever;-) Godt nyttår til deg;-) Gleder meg til å følge deg videre i 2011;-)
Klem Elin

map79 sa...

Den var flott, har ikke sett den modellen før. Fikk selv Snusmumrikken til jul, hadde ikke sett den heller før, kjempe fin er den ;)

Havfruen sa...

Den koppen var skjønn:)) Helt enig:) Du må bruke den...og vaske den for hånd....
Velta juletre? Pus det da....hehe:)
Ha fine hverdager, klem fra meg:)

skjerstad sa...

Å JA ; kos :) Snill kjærest du har :) Tenkte det samme som Havfruen , katta de nå da Hi hi ;)

Ha en fin fin kveld :)
Klem fra Janne

Tovepia sa...

Noen kopper er bae favoritter, og din var søt;)
Like greit at treet gikk ut, spør du meg:O)
Kos deg videre denne uka, klemmings;)

Romantikk-takk. sa...

Kjempsøt kopp og engel.
Godt nyttår til deg.
Klem:)

en støvel og en sko sa...

Ja denne koppen kunne jeg ha likt å hatt også.
Og så utrolig fine bilder av lysestaken under her. Du er skikkelig proff med bilder altså. Der har jeg mye å lære...
Godt nyttår, forresten.
Klem, Sølvi

Heksedamen sa...

Å så søt sniff kopp!!! Jeg vil også ha!!! :) Heldig er du ;)

Med et lekent sinn sa...

åååå jeg eeelsker den koppen jeg også. Sniff er kul! Søt og rar! Bra gave!

GundaM sa...

skjønner det er favorittkoppen ja, pass den for katten bare...Hihi

Ceropegia sa...

cooool ;)

As sa...

Hei=)
Godt nyttår!
Så nyyyydelig den koppen er da. Jeg har ikke sett den før. Er den ny? Har 5-6 mummikopper. Synes de er herlige=)
sniff-koppen skal få komme inn i samlingen, helt klart! Enig med deg, herlig uttrykk på sniff=)

Flott engel du fikk da. Den var bare så skjønn! Elsker engler!
Ser dere har konturer i tapeten dere også. Vi malte hvit over en brun tapet som var her da vi overtok huset. Fikk frem konturene, uten at det ble for mye. Vakkert=)
Takk for titten!
Ønsker deg en strålende dag=)

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Søt kopp......fine de bildene dine med nedbrente lys...lekre farver i bildene:)
kos deg snupp
klemklem

Alven sa...

Hei :-)

Søt kopp :-)


Ønsker deg en flott uke :-)


Klem

Solrosa sa...

hihi! Sniff er min yndlingsmummikopp også! :) Ha en fin kveld!

Klem