onsdag 12. januar 2011

Simplify vol 2, "ny" vase og takk

Først og fremst; tusen takk for tilbakemeldingene på spørsmålsinnlegget, jeg setter utrolig stor pris på all ros og ris (ris er litt å ta i da!)! Det er fortsatt mulighet til å hive seg med, trekker ut vinner av liten tusentakk-gave mot neste helg! (*kremt* når lønna kommer inn... :P)

Nå vil jeg bare presisere at jeg kommer alltid til å være Datt og det er jeg om bildene mine er større, mindre, flere eller færre! (Altså, egentlig ER jeg ikke Datt da, Datt er ikke mitt eeeegentlige navn, jeg er bare Elin, som 50% av Blogglandia! :P)

Over til interiøriteter! Det blå bordet (nesten som den blå time, bare at det er et bord) har også fått seg et snodig lite stilleben. (Gah, liker det ordet... Stilleben... Så fancy liksom... Tror jeg skal bruke "pynteklynge" fra nå av!)



Pynteklynga med "ny" vase fra Sareptas krukke.

8 kommentarer:

Solrosa sa...

Jei! Pynteklynge=nytt yndlingsord!!!

Havfruen sa...

Pynteklynge;) Love it:) Vakkert var det å:)
Nyt kvelden...her regner det så nå blir det hurraføre...NOT!!
Klemmings:)

JULIE K sa...

Ja stillebein er et snodig ord, har liksom ikke skjønt hvorfor det heter det, men kos da. Skal beg å lage litt stilleben her hjemme også : )

Mitt hvite hus sa...

herlig,.der lærte jeg et nytt ord..Pynteklynge...

Flott.. herlige friske farger.. som m,an blir glad av..

Nyt kvelden =)

klemmer

skjerstad sa...

Pynteklynge , så stilig navn ;) Nydelig vase fra sareptas .

Ha en fin kveld
Klæmma :)

Hespe sa...

Pynteklynge var et helt fantastisk flott og betegnende navn på et stilleben - jepp, likte det!!!

Men du, er ikke bare blodkontroll dere har - også Tines Shabby Chic, og DEN herlige butikken er med i guiden...;o)

Fortsatt fin uke til deg!

Klem fra Hildegunn

GundaM sa...

stilig still....eh, pynteklynge el Elin-candy ;)

kos dæ videre, hils Klabb

Gollass sa...

Den vasen var bare dritfin;-))
Klem fra ei av alle Elin'ane