tirsdag 18. januar 2011

Noen er veeeldig fornøyd



Ser dere hvorfor...?? ;)

17 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

He-he....må vel være pga.det nye flossteppe, eller hur?
Klemz

Sanne sa...

Er pusen din som min; så må det være det mye flossete teppet katten er så fornøyd med. Fin farve forresten på teppet.

Havfruen sa...

På grunn av et deilig flossy teppe.....tror Major hadde vært like fornøyd:)) Så lekkert ut:)
Klemmings:)

Fam. Lia sa...

Jeg er en pus, som setter pris på kvalitet og mykt underlag!! haha!!! Jeg har en vofs som alltid sover med hodet på pute!!

I en Eske sa...

Sånn ble det her og etter at vi fikk teppe på gulvet. Dyrene elsker det=) Jeg sitter faktisk ofte på gulvet vedsiden av sofaen selv!

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
Hærlige pusen din:)Kan det være det myke gode teppe som gjør pusen din glad? VEldig fint og deilig så det ut til å være:)
fin kveld til dæi

sylvia sa...

sier som mange andre her, det må være teppet, kanskje ull i det å da er det godt å varmt,
har sånne tepper jeg å,
å her ligger dyrene ofte slengt på dem.
fine bilder,
klem fra sylvia

Bird sa...

Det er så kjekt med tepper for de samler opp alle kattehårene:) slipper at de flyr rundt som dansende hybelkaniner!
Og så er det jo lunt og godt både for folk og fe da!!:) Kjempe fint teppe! Ønsker jeg meg et nytt jeg også...

gult hus i svingen sa...

fine teppet til pusen:)

klem fra Trine:)

Tovepia sa...

Nytt teppe?? ..i så fall samme som jeg har både hjemme og på hytta:O)

skjerstad sa...

Ja det må være det nydelige teppet ditt ( jeg har maken under stuebordet, herlig å ha føttene på ;)

Søte pusen :)
Klem fra Janne

skjerstad sa...

Ja å du ?! Jeg digger den ny "heddingen" din :)

Solrosa sa...

Ser ut som et deilig teppe, ja! ;)

GundaM sa...

ser utrolig våken ut den katta di!!!

grattis emd teppe ;)

Janniche sa...

Hehe, tenkte det samme som Gunda her! Er hun forskrekket eller bare lurer hun på hva du driver med?
Veldig søt uansett!!!;)

Klemmer til dere begge,
Duse Pasteller

ide-puffen sa...

Naij teppe. Deilig for pusen det ja.
Liten hilsen i snart natten.
Klæm

Mitt hvite hus sa...

herlige bilder.. liker blikket til pusen..han liker nok teppe veldig godt =))