lørdag 8. januar 2011

Litt kræsj

And I love it!


14 kommentarer:

Ida Susanne sa...

..And i LOVE it toooooooo...
Fantastisk kommode..
Og klokka...
DIGGER

Romantikk-takk. sa...

Me too,flott sminkebord,og
det romantiske broderiet
passa godt til.
God helg.
Klem:)

Tina sa...

Ja litt stæsj må til det. Flott flott, kjempefin kommode, superfin farge! Ja husker den grusomme lyden fra de der, blir ganske så fort våken ja! Grøss i kropp hihi!
God hælg!

Havfruen sa...

Den kommoden er bare nydelig:)
Major er neppe grasiøs som en svane, hehe:)
God helg:)

JULIE K sa...

Herlige bilder du : ))))
Hadde et slikt sminke bord en gang (var mormor sitt) men mistet det under arv...sånn er det jo bare.
Ja gjengangere på Høgheim faller jeg og for. Tok med meg st.Jørgen for masser av år siden. Tror ikke du har møtt han. En gamel, skitten, og skadet hankatt som hadde gått ute i over 3 år. Jobbet med han masse der oppe. Det er rart for mange av de slitte hannkattene som man nesten er litt redd i begynnelsen har jo vist seg og være de beste kosepuser. Han lever som konge nå altså : )

Blandet loft sa...

I love it too!

Tovepia sa...

Ja her har du en salig blanding, men det grønne går fra klokke til bilde:O) ...det matcher:O)

Eple sa...

Fantastiske saker og ting du har fått kloen i ;-). Veeeldig fine!

Ha en fin helg!

I en Eske sa...

Hei=) ville bare fortelle at du vant Give awayen min, Du kan sende et bilde til meg som du vil jeg skal tegne med prikketeknikk på epost: i.eskene@gmail.com

Klem

Ingunn sa...

Jeg likte bildet med sammensetningen jeg!!! Selv om det kræsjer bittelitt.

Ha en fin søndag.

Glede sa...

øl.. Haha.. Jeg måtte bare la det første ordet få stå. Det var nemlig Lille Glede som kom tilfeldig borti tastaturet med en skje her. Men iallefall - det er artig at ikke alt mathcer perfekt alltid. Som en liten protest liksom. :)God søndag.

I en sa...

Det kan være hvilket som helst bilde, gjerne et portrett=)

irina sa...

Love it toooo

shinedesign sa...

Kræsj er finfint! Kommoden og klokka er superfine, broderiet likeså!