fredag 28. januar 2011

Jeg har en Cherry on top!

Jeg har vært så heldig å få denne fine Cherry on top awarden fra Livet på landet, tuuuusen takk for den! :D

Med den følger det at jeg skal ramse opp tre ting jeg liker:
* Pusekatter
* Kjærestens pizza (det beste jeg noen gang har smakt, seriøst!)
* Kupp

Også skal jeg gi den videre til tre bloggere med "that little bit extra" (det er mange det altså, men tre i denne omgang):
* Med et lekent sinn
* Tøvsjur
* MøbelPøbel

Æ håpe dåkker vilj akksepter hærre rosa.

Og, forresten, jeg har laga noen ting, jeg er ærlig talt nokså fornøyd! Any guesses...? :P

6 kommentarer:

Havfruen sa...

Jeg er en stor pizzaspiser...så hva har kjæresten på pizza`n??
Aner ikke hva du lager.....kan jo være hva som helst:)
Nyt kvelden!!

JULIE K sa...

Åja og det stemmer så veldig. Du har en blogg with that little bit extra : )

Havfruen sa...

Thanks:) Så toppers ut! Må prøves:)

Janniche sa...

Grattis! Cause u`re worth it!;)

KLem
Duse Pasteller

I en Eske sa...

Grattis=) Den fortjener du!

MøbelPøbel sa...

Heisann skjønne du! Tuuusen takk for den fine oppmerksomheten<3 Den tar jeg til meg med et stort smil:)
Hvis du går inn på etiketten "award" inne hos meg, finner du ut hva jeg liker liker liker:D
Klem Pøbelen