mandag 24. januar 2011

I've got the whole world...

...in my andre etasje!


Jeg har jo sikla på en globus en stund nå, men har (ikke overraskende) ikke funnet noen på bruktbutikk. Plutselig tenkte jeg "FINN.NO"! Der fant jeg en her i Trondheim, helt utrolig! Det var ikke bilde av den, men jeg satsa allikevel, den kosta bare 50 kr anyways.


Når jeg kom for å hente den å dama fant den frem til meg ble jeg nesten litt ør, den var jo heeeelt perfekt og nydelig! Jeg hadde tenkt at den kanskje hadde svart plastfot eller noe, men det hadde den ikke, nydelig trefot!


Oh, how I love it, så lunt og koselig lys! Selv om det ikke vises på bildene...


Og i dag kommer kjæresten hjem fra over to uker i "Mexiko", hærregud, som æ glede mæ!! :D

19 kommentarer:

Tove sa...

Heldiggris, den var superfin!!
Kos deg med kjærsten:)

Havfruen sa...

Åh...no vart æ litt grønn..på globusen!! Den va råfin:)
Kos dæ me kjæresten:)

nr14 sa...

Kjekt med Finn:) Ha en toppers kveld:)

Rustikk sa...

Den var kjempe fin, heldig der:)

Ceropegia sa...

Ja hva skulla vi ha gjort uten FINN ..? Der finner du alt du kan tenke deg! Et aldri så lite kupp dette da til 50,-.....De er nesten aldri å finne på bruktbutikker...

Grattis! og ha en finfin kveld med din kjære :)

Lene sa...

Å nå gav du meg en ide. Jeg har jammen en slik hjemme på jenterommet hos mamma:-). Men tror ikke den har slik en flott trefot.

irina sa...

FIIIIIIIIN :)

Hespe sa...

Så herlig!!! Husker at bestemor hadde en sånn ;o)
Fiiin uke til deg ♥

Klem fra Hildegunn

Alven sa...

Hei :-)


Gratulere med globusen din :-) den var kjempefin :-)
Kos deg med kjæresten :-)


Klem

JULIE K sa...

Herlig. De er tøffe. Vokste opp med en slik i familien. Den sto alltid på pappas kontorbord. Den finnes enda, men min bror fikk den etter pappa.Har liksom fått sansen opp for dem igjen den senere tid, de er liksom så tøffe på sitt vis : )

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
Heldige dæi som har funne dæi en globus. Og til den prisen da!
Kos dæi masse med kjæresten i kveld
klæm fra mæi

holmberg everyday living sa...

Den var så fin så fin! Noen gang skal man jo ha litt flaks;)
Takk for trivelige ord!
Klem på dæ.

Mor og datter sa...

Hei!!
Der var du heldig!! Og den fine prisen da;)Skjønner godt at du er fornøyd..
Kos deg med kjæresten i dag!! :) Klem

As sa...

hei=)
For et sammentreff da, at vi er flere som har siklet etter en globus.Jeg skal hente min hos ei dame i løpet av uken. Hun skulle ha 250 kr for den. Er spent på hvilken tilstand den er i =)
Så flott at kjæresten din er kommet hjem. kos dere masse=)

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Artig med globus da! :) Kos deg med kjæresten :)

Godklem

Janniche sa...

Sååå fin da!! Et skikkelig kupp!
jeg er veldig glad i min, selv om den har plastfot og er utdatert - pytt pytt;)
Kose deg med kjæresten!!!

Klem fra meg og Leon
Duse Pasteller

gult hus i svingen sa...

globus bør finnes i ethvert hjem, denne er superfin:)
Herlig at kjæresten er hjemme, skjønner du gleder deg:)

Klemmer i fleng fra Trine:)

Ida Susanne sa...

Herlig globus..
Husker godt da jeg var liten, og banket på kontordøra til pappa'n min..Bare for å komme inn å kikke på globusen*ler*

..Og du, den frukten. VELDIG god. Men.. VELDIG dyr også.. Så tror ikke jeg gidder å kjøpe den en gang til,ettersom det finnes så mange andre frukter som også er gode til en bedre pris. Tror jeg betalte nesten 50,- for en halv frukt. Du så jo selv på bildet hvor liten den var..
Men..Knall fin til pynting av kaker og sånn da ;)

Ha en fin dag vennen
Klem Ida Susanne

Hemma på Landet sa...

Mysigt.:-) Stina