lørdag 1. januar 2011

Årskavalkade versjon 2.0

Fortsettelse på årskavalkaden.
(Klikk på bildene for å komme til innleggene)

August


Den grå veggen i stua ble mala og stuff kom opp på veggene.

     

Og det som nå er hobbyrommet mitt ble mala! For et arbeid!!

September


Kom på plass og begynte å bruke hobbyrommet.


Denne måneden kom jeg på å bruke noen gamle skuffer som hyller, så de ble hengt opp på hobbyrommet.


Laga dette pallebordet mitt.

Oktober


Måneden jeg sloss med denne forbanna lampa.

November


Mac'enes måned.


 Måneden stua ble flytta om og SÅ mye bedre!


Og jeg ble ukas blogger på BoligPluss.

Desember


Vant beste tips i BoligPluss.


Mala spisebordet blått og trakk opp stolene etter noen runder med andre forsøk.


Store-Blinky og Lille-Blinky flytta inn!


Det ble jul. Og jeg tror jeg ble mer opptatt av å ta gode bilder.

Konklusjonen min er at dette året har jeg skifta litt stil, blitt litt mer fargerik og veldig "meg selv". Muligens litt sær... Og, forhåpentligvis, en bedre blogger!

10 kommentarer:

Gollass sa...

Hei å godt nyttår, ville bare si at jeg gleder meg masse til å følge deg og dine påfunn inn i 2011;-)
Klem Elin

Hege sa...

Herlig kavalkade!
Tusen takk for koselig bloggvennskap i året som var, - gleder meg til å følge deg og dine kreative krumspring i det nye året:-)
Riktig godt nytt år ,
klem Hege.

Havfruen sa...

Så flott kavalkade du har laget:) Tenkte på det jeg også men kom ikke i gang:) Det er når man går igjennom året på denne måten, man ser alt man virkelig har fått gjort:)
Godt nytt år...her har besøket reist til byen. V har kuling og skikkelig ruskevær:)

Fargevandring sa...

Takk for fine tilbakeblikk....Godt Nyttår:-)
Hilsen Anne Lise

Linda sa...

Gleder meg til å følge med på dine sysler også i 2011!! Din flinkis ;O))
Herlig biledkavalkade!

Godt nytt år og klem fra meg!

Solrosa sa...

Godt nyttår, søta! Skal jammen si du er energisk og produktiv!! Du er så flink! Og - to månedens tips i BoligPluss også! Jøss! Jeg tenker aldri på å melde meg på sånt, jeg, men så lager jeg ikke så mye stæsj heller for tida, da. Har liksom ikke plass til å drive å styre og stelle så masse. :) Gjør det beste ut av den lille plassen jeg har og drømmer om større rom etterhvert.

Gleder meg til å følge deg videre og håper vi kan treffes om ikke lenge!

Klem fra Sola

Tina sa...

Flott kavalkade, likte de skuffene som ble hyller på veggen. Coolt!
Godt Nytt År, følger deg i 2011 også jeg!

klæm klæm

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Koselig kavalkade...
Riktig godt nyttår tildeg snuppa:)
klemklem

Havfruen sa...

Hei igjen:) Ja det ante meg at du ville si noe slikt:))
Vurderer en katt jeg nå.....må bare finne den rette for meg og Major:) Major er snill mot alle men vil nok bli galemajor med en kattunge i hus. Mulig de river stua....så jeg tenker...

Sanne sa...

Det er herlig å følge med her inne :) Takk for et fint år. Må 2011 være et kreativt og fint år ;D