onsdag 8. desember 2010

Uendelige prosjekt spisestue

Jeg begynner muligens å bli kjedelig med denne spisestue-tvangen min, men trøst dere med at det blir verre før det blir bedre... Hehe...
Jeg fikk inn mange gode tips i forrige innlegg, så jeg måtte jo prøve ut noe! Crinoline nevnte at hun hadde olja eik med hvit olje, og jeg har jo sett det noen plasser og det er jo veldig fint!
Så da heiv jeg meg i gang jeg vettu, jeg hadde en stol å "gå på", en som bruker å stå på badet, så da hadde jeg en stol til test!

Før og etter i én pakke:



Etter tre strøk nekta den å trekke mer olje, og den ble jo veldig fin, men fortsatt ble den ikke fin sammen med bordet, og trakk litt for lite farge, så den ble litt kjedelig.







Faktisk er den finere på bilder enn i virkeligheta, ser hvitere ut her!


Min siste idé nå er å trekke opp alle stolene i det stoffet jeg viste sist;



Og så skal jeg male bordet i den blåfargen fra stoffet!! DET tror jeg blir kult... Hva tror dere?
Hvitt bord er vel mer populært, men jeg tenkte å prøve med noe annet denne gangen, blir jeg ikke fornøyd så satser jeg sikkert på hvitt allikevel! :)

Eller, det jeg egentlig vil ha er trekk til stolene, da kunne bordet fått stått slik det er, liker disse fra Ellos (bildet fra ellos);

Julenissen?? Kan jeg få 6 slike?? Jatakk! :)

14 kommentarer:

As sa...

Morsom ide=) Gleder meg til å se resultatet!!=) lykke til =)

skjerstad sa...

Ja dette blir spennende å følge med på :)
Lykke til Klæm å :)

Fishermans Daughter sa...

He he! litt kjedelig når det ikke blir som man har lyst til med en gang. tror på blått bord- det tror jeg blir et kult blikkfang:))

Veronika

sylvia sa...

så stilig, gleder meg til det ferdig resultat.
klem fra sylvia

Crinoline sa...

Så dumt du ikke ble fornøyd med olje,men på bildene ser det fint ut.Blir flott med trekkene .Siden du spør så er usikker på blått bord hvis julenissen er snill og spanderer trekkene fra Ellos. Jeg er kanskje litt kjedelig når det gjelder farger.Lykke til videre.Klem

Tovepia sa...

Dette blir et spennende prosjekt, så her skal jeg følge med hva som skjer;) Flott spisegruppe du har, så jeg håper du finner en god løsning på det hele:)
Nyt dagene mot helg og klem fra meg;)

GundaM sa...

takk for at du sa fra...hihi

jeg går så absolutt for trekk på stolene, ønsker emg det selv faktisk ;)

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

ååhhhh...! du er så flink....

Tina sa...

Jepp, jeg ønsker meg 4 stk slike i lin fra nissen, men må nok få de sydd og kjøpe stoff på Stoff og Stil. Ei venninne trekte om sine stoler, ble knallfin! Lykke til og håper du blir fornøyd!

siren sa...

Jeg syns stolen ble flott, det var en fin farge. Har stor tro på at det kan bli tøft med blått bord til de søte putetrekkene. :)

As sa...

hei igjen=)

Kan du sende meg adressen din til etlitefnugg@hotmail.com? så skal jeg få sendt deg hals i løpet av helgen. Mulig du har mailet før, men jeg har dessverre ikke fått den. Beklager det=)
klem

Anno1925 sa...

Blått bord tror jeg kan bli skikkelig kult! Alltid bra med noe som ikke "alle andre har"

Ha en fin-fin kveld
Klem fra Linda

Solrosa sa...

Skal si du står på!! Og jeg bare digger den adventstake-løsningen din!! God helg til deg, søte!

Klem

Gollass sa...

Er sikker på at det blir knall med blått bord!! Lykke til;-)