onsdag 29. desember 2010

Tivoli i stua

Jeg ELSKER Tivoli Radioen jeg fikk av samboeren til jul!!


Så stas å kunne gjemme den gamle sorte klumpen bort på badet! :D


Han kjøpte den i hvitt og sølv, score! Nydelig...!



Det utroligste med denne radioen er lyden. Gods, jeg er så imponert, den kan stå å spille på stua, og høres i hele huset. Og det uten at lyden på stua blir slitsom å høre på! Teknofile Datt er helt forelska! Hadde jo egentlig tenkt på en slik Roberts Radio, men jeg er sååå glad det ble en slik i stedet!


Jeg hadde glatta så fint over sofaen for å ta bilde når pusevargen kom spaserende foran kamera og laga spor hele veien! Hehe, hun er så søt og rar...



Og en ting til som gjør at jeg er dødsfornøyd er at det finnes masse ekstrautstyr jeg nå kan ønske meg!
Øverst på lista står "The Connector", dockingstasjonen til iPhone. Den har jeg ønska meg i Mexico-gave fra samboeren, krysser fingrene! X

7 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

vi har også en sånn radio, den står på kjøkkenet:) Der er den lett tilgjengelig når morgenkaffen og avisa skal nytes:) Enig mjed deg, lyden og designet er enormt:) Vi har også en PAL fra Tivoli, den er oppladbar og på hytta uten strøm er den uvurderlig:) Visste ikke det var så mye tilleggsstæsj jeg da, det må undersøkes:) Takk for tipset:)
Søtt med myke kattepoter i sofaen:)

Klem fra Trine:)

Beate sa...

stilig liten sak!!! digger når tekniske ting er små og lekre!

klem beate

Tovepia sa...

Den er god, har en slik selv...men ikke i sølv:(
Katten, jeg må le:O)

Karin sa...

Hei,jeg har 2 sånne i forskjellige utgaver.Den som ligner din,der har jeg min i blå,men din var knallfin altså.Lyden er fantastisk! Fortsatt god romjul.Klem Karin

Bird sa...

ahh lekker!;)

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Så flott radio :) Fin gave det! Ønsker deg ei herlig romjul og eit deilig nytt år! Godklem

Lekenhverdag.com sa...

Grabba! ;-) Jeg digger designet og nå har de kommet med så mange lekre farger.

Klem fra Carina