mandag 20. desember 2010

Sjalusidrama...

Ja, nå er det i gang! Misunnelse er et grønt monster!
Eller, i dette tilfellet, en rød Blinky...
Der skjønner, i går hang jeg opp en lite fugl på juletreet, og dette så Blinky, og da ble det selvfølgelig mas om at han også ville henge på treet! Det måtte jeg jo si nei til, han er for stor, det lille treet klarer ikke holde han.
Så nå ser'n bare såra ut! Bare legg merke til han i bakgrunnen når jeg prøver å ta bilde av fuglen.

*Jeg står på plassen min, later som ingenting*
 
*Hvor mange bilder skal hun ta da?? Urettferdig! Klarer ikke stå her å late som ingenting"

*Ååååh, jeg vil også!!*

*Snufs*

*Er jeg ikke like fin som fuglen eller?? Er det fordi jeg ikke har fjær til hale??*

Så nå står'n der da, stirrer misunnelig på treet med tårer i øyekroken! 


8 kommentarer:

Fishermans Daughter sa...

Han er så fin atte, men passer jo best på hylla si da, den tøffingen ;))

Veronika

Havfruen sa...

hehe:) Stakkars Blinky....gi ham en hedersplass i stua!!
Hadde vært gøy å treffe deg når du er i Fosenlandet da....men du har kanskje dagene mer enn fulle av gjøremål....
Her fyres det...vondt å være ute...klem fra meg:)

Ingunn sa...

Ha ha. Han er søt. Men for tung for treet....

Ha en fin kveld.

Klem Ingunn

Guttemamma sa...

...du får sette han på slankekur i januar(?) slik at neste jul...:-)
klem♥

Lykkeliten sa...

Hahaha, for en liten luring:)
Så ganske så såret ut der ja!
Håper han klarer å holde seg vekke så ikke hele treet, OG fuglen går adundas;)

Ha en nydelig torsdag!
Klem♥

Anonym sa...

Hahah!! Jeg dåner-tidenes innlegg! Kan ikke Blinky fungere som årets stjerne i toppen da???? Goooood juleklem fra frk Twil som glemmer å logge på :-)

barnogbolig sa...

Hihihi, så søt, da. Du får hilse å sette en godteskål ved siden av ham:-)

Sanne sa...

Verdens herligste Pac Man :) Love it!! :) søt julepynt du har :)