onsdag 1. desember 2010

Hvor vi bor

Ja, nå har tiden kommet til tv-stua på loftet! Og her inne bor vi stort sett... :P
Denne stua har ikke fått noe oppmerksomhet fra meg enda, jeg har en del planer, skape litt personlighet, ikke kommet så langt enda.
Men, slik er den nå, og jeg skal uansett vise den fram, i teknofiliens ånd!


Dette bordet er øverst på lista over utbyttingsklare ting her oppe, men jeg skal jo selvfølgelig lage nytt selv, så jeg venter på ånden. Høyttalerne på veggen henger ganske idiotisk, jeg har jo så angst for å slå inn spiker i veggen at de får henge der det finnes spiker fra før inntil videre...


Nest på utbyttingslista står tv-benken! Ska jo også lages selv, samme problem som over... :P
Den lysholderen der opp på høyttaleren føler jeg er et desperat forsøk på å ta "lebestift på grisen", if you know what I'm sayin', det er jo uansett ikke håp!


Mange damer her i Blogglandia ergrer seg over store tv'er, jeg ergrer meg over for liten tv! Jeg og mannen sikler på ny tv, men vi vil ha så stor og fancy! Og når den vi ønsker begynner å bli ok i pris finner vi en enda kulere vi vil vente på at blir billigere... Og slik går årene... :P


Ingen fjernkontroller??


*Kremt*


Min MacBook Pro og samboerens MacBook Pro... Geeks...? Her i huset har vi seks pc'er, og er to personer... (Og en katt, men hun er ikke så veldig teknisk, bruker dem mest til oppvarming.)

Det var det! Dere kan anse dette for før-bilder, selv om det er usikkert når det kommer etter-bilder... ;)

19 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Aaahhh..et rent og ubrukt lerret (hihi)
Gleder meg allerede til etter bildene! Gleder meg aller mest til bordet!
Klem,Janne

nr14 sa...

Planer og drømmer må en ha:)...og jeg gleder meg også til å se hva du ordner med både bord og benk:)

Tovepia sa...

Du får nok snekret de lekreste bor der oppe, men jeg syntes det var flott, hadde bare malt, jeg:O)
Går ikke an å vente på TV, her endres det hele tida, bare å slå til på et tilbud!
Kos deg, klem fra meg;)

Havfruen sa...

Hi fi rommet dette:)) Har selv 2 stuer...på tv-stua har vi projector. Så vi ser på veggen:) Anbefales hvis du ønsker stort bilde:) Men planer må man jo ha....så får man ta litt i gangen og ikke gape over for stort:) Lykke til:)
Ha en fin kveld, klem fra meg foran peisen:)

irina sa...

Elsker stooor tv ..har en 46 tomme og er altfor liten. Nå har jeg stemt på deg. Fra to forskjellige ip...så bare stem på meg du...fra dine 6...ha ha...vi sitter å glaner tv og sitter bak mac samtidig :)

Klem

GundaM sa...

heia der, dette er jo et kjempeutgangspunkt da!! men syns det så ganske ok ut som det var og da, fin sofa ;)

men ja, de høytalerne hadde ikke jeg greid sittet og kikka på nei hihi ;)

gundaklem til deg

monsol sa...

hei hei, syns det var koseligt der jeg =)venter noe på deg på bloggen min tjhiii =) =) =)

Bird sa...

Trøst deg med at mitt(les: hans) hifi utstyr er midtpunkt i hovedstua.............fordi vi ikke er så heldige som dere å ha en loftstue....Det foregår en hel masse tenkearbeid oppi topplokket om hvordan jeg kan tilpasse stilen vår til høyttalerne, for det motsatte er desverre ikke mulig......men det meste krever naturlignok en sekk med penger, hvilket jeg ikke har just nu!

Dvs jeg har har et par sekker merket; laanekassen, men de skal brukes til noe heeeelt annet om et par månders tid:)

ps: syns det var ganske fine førbilder jeg:)

skjerstad sa...

Jeg er så enig med deg ;) Stor tv må det være . Vent til januar da blir det jo salg ;) Du har et stort potensiale i den flotte stua der;) Koselig er det jo allerede :)

Ha en fin dag i morgen :)
Klæmma fra mæ

Katharina sa...

Takk for hilsen hos meg:) Planer er viktig å ha...det er det som er så fint...PLUTSELIG kommer ånden over en...og DA er det bare å begynne:)
Ha en fin førjulstid:)
Klemmer fra meg!

Elin Mari sa...

Hei Herr og Fru Mac!
Svigerinne Toril tipsa mæ om kreativiteten som blomstra i husert dokkers,og at æ måttta en tur innom bloggen din:)
Please Elin,kan du beg.å produsere salongbord?;D
Ska følg med på lofts-stue prosjektet.
Kos dokk med førjulstia!

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Men det jeg la merke til her...er den nydelige rosekoppen planten sto i...for jeg har to slike selv og ønsker meg mange fler:)
He he lebestift på grisen...herlig utrykk..har ikke hørt før:)Skal huske....
ja ja her koser dere og slapper av med Mac og tv og ikke minst hverandre...er det viktigste det:):)
ha en fin torsdag
eddaKlemmer

gult hus i svingen sa...

fin loftstue med mange muligheter:) Hvorfor ikke ha likedan bord som i stuen?:) Er ikke så opptatt av tekniske duppedingser jeg:)

Torsdagsklem fra Trine:)

Ceropegia sa...

Gleder meg til å se din kreativitet pryde egenproduserte møbler til loftstuen!! Det er rett og slett lykke å lage møbler selv!! :)
( om ikke lage alt selv,så iallefall tegne og forklare, for så å få noen til å lage det...hi hi..)

Ha ei fortsatt fin uke:)

Klæm :)

Alven sa...

Hei :-)

Gleder meg til å se planene dine ferdige :-)seks pcer ja :-) hehe :-) Det var ikke få på to personer :-)

Ønsker deg en flott helg :-)

Karin sa...

Hei,jeg dumpa tilfeldig innom bloggen din og det er jeg glad for.Ble i skikkelig godt humør av bildene dine.Masse lekkert å se hos deg,og speilkommoden din var helt skjønn.Du må aldri male den.Hilsen Karin

J. sa...

heihei, ny leser av bloggen din:) blir spennende og se etter bilder hehe, drømmer selv om å få tven min på veggen, men slikt tar tid har jeg funnet ut;)

ps. flott header du hadde! :)

Med et lekent sinn sa...

Heihei, takk for super koselig hilsen hos meg!
Smiler :D stort.
Liker den store macen din, OG de små.. kjenner meg godt igjen med å å ha spikreiveggen angst.
Sliter med det samme her..
Rommet har helt klart en masse potensiale og mens ånden ventes på må du har en FIN helg!

mvh Med et lekent sinn

Solrosa sa...

Haha! Du er morsom! :) Lebestift på grisen - den har jeg aldri hørt før, men skal jammen ta den med meg videre. Håper du koser deg. Jeg har vært i Køben og skal dra hjem tidlig i morra. Så nå straks - zzzzzzzzzzz...

Klem fra Vinter-Sola