søndag 19. desember 2010

Hei hå!

Nå er det jul igjen, vi lager julegrøt... Og... Og... Ehm... BlablablaOSV! (Ikke så god på slike julesanger jeg...)

Da har jeg tatt litt juletrebilder her. Det er IKKE mye å skryte av, så det har jeg ikke tenkt, men det gir meg i alle fall kjempegod stemning! :)


Der er det! Ikke stor, ikke lite, men midt i mellom! Lysene er egentlig utelys som jeg kjøpte for en stund siden. De skulle henge på et tre utenfor døra, men vi hadde ikke ute-skjøteledning så den kom ikke opp. Siden førjulstiden er en mager tid ble de tatt i bruk inne. Ikke like fine som inne-lys, men de lyser jo, så det får holde! :)


Alle kulene er kjøpt på Nille. Jeg hadde ingenting fra før, dette er første året vi har juletre. Har eget hus nå vettu, må ha juletre. Jeg falt fullstendig for de skjønne figurene, de var ganskeså billige de også (det er jo tross alt Nille), så jeg kjøpte med en pakke. Resten er kuler i gull, sølv og rødt. De hadde ikke trå, så jeg bandt liksågodt rundt litt grovt tau, ble litt dominerende, men greit siden jeg ikke har girlander. (Trodde jeg hadde, fant ikke igjen, får bare være.)



Jeg ble litt kamerainspirert der jeg satt, så jeg måtte ta et par bilder av "meg selv" med det samme:



Can you see me? Det er jeg som sitter bak kameraet der... Hoho...

Under sitter forresten godeste Nissen! Han så litt ensom ut, så han fikk selskap av godeste miniBlinky.
(MiniBlinky ser litt skremt ut, men håper dette går bra....!)


Også har jeg lagt under årets julegave til meg selv, slik at jeg kan glede meg...


*Gleder meg*

16 kommentarer:

Bird sa...

Man trenger ikke så mye julepynt så lenge man har juletre! Det gjør suuusen!! Kjempefint ble det også!
Hadde tenkt å ha mitt første juletre i år jeg også, men det har enda ikke blitt og vi reiser bort på onsdag, så da tror jeg vi får vente enda et år til:)
God jul til deg, nissen og blinky;)

Tovepia sa...

Råååått stilig bord under her!! Det ble virkelig flott!

Klart du må ha juletre i eget hus:O)..og jeg likte at kulene dine hang i skikkelig tråd!

Kos deg og gled deg, klem fra meg;)

Havfruen sa...

Så flott juletre:)) Og pynten fra Nille var jo kjempefin:)
Bra nissen fikk en kompis:))
Ikke mange dagene igjen nå...vi pynter tre på lillejulaften:) Du skal kanskje til fantastiske Fosen i jula?
Nyt kvelden, klem fra meg:)

LykkeLise sa...

Såå fint bordet ble, spesiell og nydelig farge:):)

Kjempekoselig å se bilder av pyntet tre, det ble så fint!:) Skal ikke ha tre i år,da vi reiser bort like over jul.. men sniker nok til meg ett lite ett;)

Klem Lise

Hespe sa...

Åh, herlig juletre hos deg!!! Nillepynten er nydelig og gjør virkelig susen...!! Hi, hi - godt å se at du har ordnet gave til deg selv du også...;o)

Nyt en fortsatt fin 4. søndag i advent!!

Goklem fra Hildegunn

Lilliannes verden sa...

Oioioi! Så flotte bilder :) Jo, det er klart du må skryte litt?! utruleg sjarmfult og fint juletre. Likte den vesle fargerike engelen som du hadde hengt opp.
Eg vil ynsje deg og dine ei hjartleg god jul!

Romantikk-takk. sa...

Nyyydelig julepyntet,ser deg inni kula ja,hihi.
Ha en flott juleuke.
Klem:)

Kaoskontroll sa...

Åh... den julegaven har jeg også lyst på! Og jammen tror jeg at jeg skal forte meg ut en liten tur og kjøpe den til MEG i morgen, for det synes jeg at jeg fortjener!!!!!!!
Ja, for ikke greit å vite om man skal le eller gråte i dette huset akkurat nå. ;) HELDIGVIS var jeg tidlig ute med å kjøpe de fleste julegavene i år, så jeg stiller i det minste ikke opp tomhendt på julaften. Skjønt mine venner andre steder i landet må pent finne seg i at deres julegaver trolig dukker opp på nyåret en gang, for postkontoret rakk jeg ikke innom før jeg ble låst til dette... snørrhuset!!! :P

Kjempekoselig tre vennen! Og artig portrett av deg. :)

Klem

ralfefarfars paradis sa...

Kjempekoselig tre- skjønner jeg må titte innom Nille;) Vi venter vel til lillejulaften- eller kanskje en dag før det;) Så lekker spisestua ble- herlig blåfarge- og flotte trekk!! Mener jeg såg stuebordet ditt i en blad også- morsomt;) Katten gjør som den vil- men det er litt kjedelig med alle kattehårene;)

Mitt hvite hus sa...

Kjempekoselig juletre... skjønn pynt du har..

og nissefar som sitter og passer på.:

ønsker deg en fin uke mot jul

Klemmer 0))

Hellohello baby sa...

Hei hei!

Her var det fint! Blir så glad hver gang jeg oppdager en ny og forfriskende blogg!

Jeg elsker blått og turkis, men har ikke tatt steget ut enda... men en vakker dag! :)

Gleder meg til å følge deg videre.

Ha en strålende søndagskveld!

Hellohello baby sa...

Det jeg skulle si ang. blått var jo at bordet og stolene dine ble kjempefint!!

Myhome sa...

Koselig julestemning med juletre i hus!!!
Pynten og nissefar var bare herlige:))
Ha en fin mandag!!
Klem Anita

Alven sa...

Hei :-)

KOseig og fint pyntet juletre :-) Kjøpte nesten makne julekuler på nille for ett par år siden :-) Søte :-)

Ønsker deg en flott ny uke :-)


Klem

Hege sa...

Thank you my dear-føler meg som en ganske så slapp bloggevenn for tiden..:-(
Først må jeg bare si: Utrolig fine bilder du har tatt!
- og det spisebordet ditt ble råstilig:-)
Vi to har vel ganske ulik smak , men det er det som er så fint!:
Jeg blir utrolig inspirert av det du viser/pusser opp etc:-)
Riktig god jul min venn, så blogges vi-klem Hege.

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

nille?? hadde eg ikke trodd! stilige bilder... du er så gøyal.. god jul til deg, klem,magny