fredag 10. desember 2010

Da er det jul og fredagskveld!

Trodde dere at jeg hadde tatt juleferie nå...? Sjalu...? Jeg har i alle fall ikke det, MEN jeg har endelig pynta litt til jul! Jeg skreiv jo i forrige innlegg at jeg mangla inspirasjonene til å julepynte, den fikk jeg i går ved å se juleepisoden av Glee! Ah, som jeg elsker Glee, håper dere der ute følger med den herlige serien!


Her går julepynten stort sett i hummer og kanari, jeg har ikke rukket å kjøpt så mye julepynt i mitt voksne liv, som regel blakk rundt denne tiden (intet unntak), det jeg har er stort sett fra jeg var lita og ting jeg har fått i gave. And I love it! Hummer og kanari passer perfekt når julestemninga mi skal skapes! :)






Denne fredagen er jeg hjemme alene, kjæresten er i Sverige på julebord. Så hva gjør så denne kjærringa hjemme alene på en fredag??


Sa jeg blått spisebord...?? Oh, spent på hva han sier når han kommer hjem i morgen! Han bruker ikke si stort, men, blått spisebord...? Puh... :P

Ellers skal jeg endelig daffe meg til å svare på utfordringen jeg fikk av søtesøte Solrosa!

1. What is your favorite word?
Sweets! Jeg elsker det ordet, både fordi det betyr godis og er et koselig kallenavn.

2. What is your least favourite word?
Dyremishandling. Det ordet gjør meg kvalm hver gang jeg hører det!!

3. What turns you on creatively, spiritually or emotinally?
Var det bare i mitt hode den ble litt kinky...? Hopper over den jeg, blir feil uansett lizzom... :P

4. What turns you off?
Å ta ut søpla... Jeg megahater å ta søppelposen ut av skapet, kan grue meg i timesvis før jeg må trå til...

5.What is you favourite curse word?
"Jævla"

6. What sound or noise do you love?
Bølgeskvulp.

7. What sound or noise do you hate?
Plystring!

8. What profession other than your own would you like to attempt?
Må nesten bli møbelsnekker. :P

9. What profession would you not like to do?
Alt som har med slakting å gjøre! Jeg er ikke vegetarianer altså, men klarer nok ikke delta i prosessen... Ehm...

10. If Heaven exists, what would you like to hear God say when you arrive at the Pearly Gates?
"Neineinei, dette er en feil, tilbake med deg, våkne opp på jorda sammen med alle du er glad i!"

Sender den videre til;

Duse Pasteller
I am fishermans daughter
Glede

God helg alle sammen!

21 kommentarer:

Guttemamma sa...

...blir gal av plystring jeg og:-)
Synes det har pyntet herlig på fatet på bordet jeg!! Og om du ikke har så mye "julepynt" så er det supert å plukke inn kongler,granbar, einer osv og pynte med det!!
klem♥

Kaoskontroll sa...

Glee? Jeg er helt ute jeg! Aldri hørt om... og sikkert derfor det går sååå tregt med julepyntingen her ennå. ;) Her i huset går det i Spartakus og CSI. Hm... egentlig ikke rart det går tregt med julepynting nei. Hehe

Jeg og vil bli møbelsnekker! Hvorfor i all verden tenkte jeg ikke på det før jeg brukte tre år på BI? Men det er aldri for sent, eller hva? ;)

Klem

Janniche sa...

Har du malt bordet mens mannen er borte?!?:O
Galning! (husker du...?;))
Bordet ble sikkert fint - gleder meg til å se!!:)
Så kos at du tenkte på meg med utfordringen! Den tar jeg på strak arm!;)

Goood helg, snuppa!

Fluffy kos fra Leon, og klem fra meg:);)
Duse Pasteller

♥ Monica ♥ sa...

Så spennende prosjekt du har med det bordet. Gleder meg masse til å se hvordan det blir til slutt. Og ikke minst gleder jeg meg til å høre reaksjonen fra din bedre halvdel :)
Håper du har en fortreffelig lørdag!
Klem

gult hus i svingen sa...

nydelige julestilleben her:) Og flotte bilder:)
Gleder meg til å se bordet som blått, det blir fint:)

Klem fra trine:)

Nina sa...

Glee er toppers!!! Satt å lurte på om de har gitt ut en julecd mens jeg så juleepisoden.

Gleder meg til å se bordet! :)

Ha en fin helg :)

Klem fra
Nina

Hege sa...

Så kjekt å lese mer om deg!
- kjente meg igjen på flere punkter:-)
Ikke bare pynter du fint(heerlig det fatet med engel,telyslykt etc!),
- i tillegg syns jeg du tar så fine bilder:-)
Håper du får en fin helg(vis frem bordet etterhvert da!),
klem Hege.

Tovepia sa...

Det bordet ditt blir jeg aldri lei av å se på, lekkert!!
Koselig pynta hos deg, og lekre bilder!
Blir det blått, ja:O) Herlig!!
Kos deg og klem fra meg;)

As sa...

Hei=)
Ja, ser vi er flere som var våkne til de tidlige morgentimene=) Vi må jo utnytte helga til det fulle, sant?;)
er så spent på hvordan spisebordet blir!=) Ja, vil tro din kjære også er spent;) Han vet at du skal male det blått, ja?

Julepynt og pynt ellers kan med fordel være litt hummer og kanari, spør du meg=) Hyggelig med julepynt fra barndommen, samt pynt en har fått i gave=)
Jeg bruker å handle julepynt i romjulen, jeg. 50% avslag da;)

Ønsker deg ei finfin helg=)

Havfruen sa...

Synes du har stilig julepynt:) Skal være litt hummer&kanari det:)
Blått spisebord? Tror jeg må lese mere, det har jeg ikke sett....
Bølgeskvulp:)) Herlig ja...
Klemmer:)

Mitt hvite hus sa...

Heisan

håper du hadde en hyggelig fredags kveld.. ser nesten slik ut... stilig julepynt syns jeg...

og bordet ditt er bare helt rått...



men er det dette bordet du skal male blått?????


klemmer o=))

Tina sa...

Åj er det spisebordet du har tenkt male blått eller er det noe som har gått meg hus forbi? Jeg følger i alle fall med! Er du som meg, blir nesten rastløs når din bedre halvdel er borte, må bare finne på noe og da går det ut over interiøret...! hihi

Tusen takk for hyggelig ord, og ei fin førjulstid videre, syns julepynten din var vakker jeg!

Agathes små ting... sa...

Blir spennende å se bordet ditt blått. Samme med meg, jeg får så lyst å gjøre om ting, male om ting eller bruke det jeg har av kreativitet når mannen er borte. Han tør nesten aldri å bli borte lenge, for da kan han få seg en overraskelse ;);)
Takk skal du ha for at du vil stemme på meg, setter jeg stor pris på.
Klæm

Allis i Eventyrland sa...

Så utrolig fint bord du har! :)

Linda sa...

Så fint du har pyntet!...Kjempekoselig ;O)
Hærlig med mummikoppene på lysfatet ditt!
Har lenge tenkt jeg skal samle på disse, trosser mannen snart å kjøper min første kopp ;O)
Har sagt det før, men sier det igjen, bordet ditt er bare nydelig!
Vi kan godt bytte, så får du mitt massive og flotte eikebord!!...he he

Klem fra Linda

Kaoskontroll sa...

Takk for det du, men det var ikke mye koselig her i uken kan jeg love! Litt bedre nå som sofatrekket er vasket igjen og ungene friske nok til å sendes ut. ;)

Klem

tante fiolett sa...

Så mye flott hummer og kanari;) lekre juledetaljer!!
Klemmer fra Jeanette

lisje astrid's husblogg sa...

Hei:)

Likte veldig godt fatet ditt på stovebordet!
God hummar og kanari;)

♥ Astrid

Bird sa...

Blakk i julepynt tider? hm hørtes ut som en velkjent problemstilling!:) Håper ting blir bedre etterhvert....uansett - kjempefin julepynt!!

RomantiskRetro sa...

Jeg liker bloggen din!!
Jepp, synes det er noe romantisk retro over seg.

;)

Legger meg som følger.
Vil VELDIG gjerne komme igjen!!

Klemmer fra An-Magritt

Sanne sa...

Så fantastisk fint du har det, og så fint at du har brukt mummikopper til potteplaneter :)