fredag 31. desember 2010

Årskavalkade versjon 1.0

Hiver meg på denne kavalkade-trenden jeg, synes det er så morsomt!
(Klikk på bildene for å komme til innleggene)

Januar


Måneden jeg kjøpte inn det herlige kjøkkenbordet mitt! :D


OG måneden jeg klarte å tvinge gjennom bytte av soverom, endelig et soverom vi har plass til senga på!

Februar


Måneden jeg laga det praktiske lille bordet mitt.


Måneden jeg endelig fikk opp kjøkkenhyllene.


Og måneden jeg laga lampe til soverommet.


Mars


Måneden jeg var dødsheldig og fikk alt dette av Monsol, av favorittserviset mitt, The Friendly Village!

April


Måneden vi KJØPTE HUS!! På impuls... :P

  
Også vant jeg beste tips i BoligPluss denne måneden!

Mai




Måneden leiligheta ble gjort klar og lagt ut for salg! Puh, for et arbeid...

Juni




Måneden hele hjemmet ble pakka i esker, på tampen av måneden flytta vi fra leilighet i byen til hus utenfor byen!

Juli

Mala kjøkkenet.

Kom på plass i stua.


Hammock og nyting av å bo på landet!

10 kommentarer:

I en Eske sa...

Jeg har akkurat samme nattbord som du har(bare mitt er mintgrønn). Det sto igjen tre stk i huset mitt når jeg kjøpte det=)

Mitt hvite hus sa...

En fantastisk flott tilbake blikk på året ditt..

nydelige bilder.. favoritten er nok bordet du laget..

takk for det gamle året..

ønsker deg og dine et Riktig Godt Nytt År..

klemmer =))

Frk:Twil sa...

Så moro!!!
Syns ikke det er lenge siden jeg så bordet ditt i bolig pluss jeg!!! tiden flyr det er sikkert..

godt nytt år til deg.. kLem

gult hus i svingen sa...

flott kavalkade i nydelige bulder:)
GODT NYTT ÅR:)

Klem fra Trine:)

Glede sa...

Mye som har skjedd i året som har gått gitt! Ønsker dere et godt nyttår! Håper vi treffes på nyåret da.. :)

Åse Marit sa...

Mange fine bilder frå året som gjekk! Herlig kjøkkenbord og det lille bordet du har snekra var jo knalltøft.

Alle gode ønsker for året som kjem!

Romantikk-takk. sa...

Kjempefin kavalkade. Godt nyttår til deg. Takk for mange hyggelige tilbakemeldinger. Gleder meg til å følge deg videre.
Goklem:))

Fishermans Daughter sa...

Fine bilder gjennom året ditt!
Håper på mange flere snekre sprell fra deg i året som kommer:)

Godt nytt år!!

Veronika

GundaM sa...

♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫ ♥♥♥♥ Godt nytt år til deg og Elin!!!! Flott bildekavalkade ;D Ting har skjedd kan en se ;) GundaKlem
♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♪♫•*¨

Miss Mette sa...

Titter innom for å ønske deg og dine en koselig nyttårsfeiring :-) Takk for all inspirasjon du deler :-) Gleder meg til å følge deg videre i det nye året. Ønsker deg et riktig godt nytt år ♥♥♥ Klem fra Mette

╔═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╗
ೋ ❤❤❤~~GODT NYTT ÅR~~❤❤❤ ೋ
╚═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╝

Flott kavalkade og et spennende år :)