fredag 12. november 2010

Yay!!

Jeg må bare inn hit for å utbryte; "JEG ER UKAS BLOGGER!!"

Her kan du se!
Jeg er så himla stolt av dette vettdere! Jeg er jo bare en bablende amatør, blir helt sjokkert av å bli valgt ut, men da er det jo enda mer stas!! :D




Tusen takk Bolig Pluss, you make my day! Ikke bare denne dagen forresten, you make lots of my days! Hmmm... Blir kanskje ikke et uttrykk lenger da, men whatever, God Fredag!

PS: Må bare presisere at jeg ikke koster unna hybelkaniner der jeg sitter å blogger, men der jeg tar bilder for å blogge om! Hihi, jeg var visst ikke helt klar på det, hørtes plutselig mye verre ut slik...! :P

26 kommentarer:

Gollass sa...

Velfjortjent, du har en spennende og inspirerende blogg som jeg er innom jevnlig. Salongbordet ditt er bare ubeskrivelig kult!! Keep up your cool blogging;-)) God helg!

Janniche sa...

Flinkisen!!!! Så artig da! Er stolt av deg!;)
VEL FORTJENT vennen!!!! For du inspirerer virkelig!!!
Kos deg i lykkerusen!;)

Klemmer fra Janni og Leon,
Duse Pasteller

Christina sa...

Flinka!! <3 Velfortjent!
Kos deg & ha en super kveld.
Klem Christina

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Grattis...kjempegøy:)
ha en koooos helg snuppa..
eddaKlemmer

GundaM sa...

jeg er ikke sjokka i det hele tatt, du er rett og slett flinkis sjø ;) Bare innrøm det her og nå og jeg har saggt det til deg leeenge!

Go`helg !

Linda sa...

Grattis, så artig med den velfortjente utmerkelsen!!!
Håper du besøker meg på min nye blogg, Dennis og meg!

Ha en finfin helg!

ralfefarfars paradis sa...

Så herlig;) Det bordet er bare såå stilig;) Nyt berømmelsen!!

Havfruen sa...

Jamen så artig:)) Og vettu? Det er deg vel fortjent, så nyyyyyt det:)
Grattis:)

Agathes små ting... sa...

Så morsomt, gratulerer så mye og ha ei riktig fin helg.
Hilsen Agathe

På landet sa...

Grattis, du fortjener det :)
Ja blir nok det lyse speilet, får se om jeg får lurt med meg sambo på butikken i morgen ;)

Gooood helg!

Fargevandring sa...

Gratulerer så mye. Dette har du fortjent:-)

gult hus i svingen sa...

gratulerer med utnevnelsen:) Du fortjener det "big time":)

Klem fra Trine:)

Glede sa...

God lørdagsmorgen! Grattis, kjære du. Så gøy! Happy for u.

Amalie sa...

Hipp hurra for deg da :D
Artig!
Tusen takk for herlig kommentar inne hos meg :D
God helg!
Klem!
Amalie

Lene sa...

Så gøy. Dette har du fortjent;-). ha en fin lørdag.

nr14 sa...

Helt på sin plass....gratulerer:)

Ha en knallflott helg:)

Alven sa...

Hei :-)

Sp det når jeg var innom der i går :-) Så bra!!! Kan du være stolt :-)

Ha en flott helg!

Klem

Monica sa...

wow gratulerer så masse, du har jo vært i boligpluss før og du:) dte pallebordet ditt er rått. klem Monica

Anno1925 sa...

Wooohooooo.... Grættis! :-D

ANETTESHUS.COM sa...

Hei! Tusen takk for hyggelig hilsen:)) Gratulerer så mye!! Vel fortjent!! Du har jo en KJEMPE-FIN blogg:) ... og det hjemmelagede bordet ditt er jo SUPER-lekkert (har ikke sett det tidligere jeg;)

Ha en fortsatt fin lørdagskveld!!

KLEM KLEM
Anette:)

Ida Susanne sa...

Endelig har jeg fått lagt meg til som følger av din kreative blogg :)

..MASSE gratulerer som ukas blogger, kjempe stas så klart :)
HERLIG inspirasjon vennen.

Ha en finfin lørdags kveld

-Mia- sa...

GRATULERER!! Pallebordet, og bordet av to gamle kasser er unikt og kreativt! I like!! Ha en super lørdagskveld! klem

Tina sa...

wow, superarti, skal en trønder til vettu! hihi... Kreativ og litt anderledes blogg du har du! Skriver rett fra hjerte! Hærlig! Takk for koselige hilsninger, blir så glad vettu! Klæmer på vei!

Hege sa...

Gratulerer så mye - det er SÅ velfortjent!
- og bordet ditt kan du bare sende ned til meg:-)
Ha en knallfin søndag,
klem Hege.

Bird sa...

Gratulerer med omtale!!!;)

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

sååå gøyt!! grattis... denne oppmerksomheten fortjente du virkelig!!
goooklem,magny