tirsdag 9. november 2010

Oscar har flytta inn i Nora-kasse

Bare for å presisere tvert her, Oscar er hunden til mamma og pappa, de har reist til varmere strøk og han skal bo her i tre uker. Jeg har IKKE en sønn som heter Oscar og har flytta inn i en kasse...! Mottatt??

Jeg fant en gul NORA-kasse nedi boden her i går, den måtte jo få bli med inn, så gul og kul som den var.
Men hva skal jeg ha i den?? Jo, Oscar, som aldri ligger mer enn 10 cm fra føttene mine, trengte en plass å ligge på hobbyrommet. Slik ble det! Men prøv å ta bilder med lang lukketid av en hund du, HAH! I dare you! Håpløst...







GAH! Et par under her ble en smule bedre da...?


Ja, forbanna ledninger, hater dem, men jeg er fullstendig gadget-freak, håpløst å kombinere med interiørinteresse egentlig... :P Skal vise dere hvor de går snart i et innlegg snart... :)


Litt morsomt, bestemor heter Nora, og det gjør en av niesene mine også! :)


Teppet inni er laga av ei bestemor eller oldemor, litt usikkerhet rundt akkurat det... :P


Knæsj altså!! Og Oscar sover søtt i den as we speak! Suksess! Men om 3 uker må jeg komme på noe annet å bruke den til... Hmmm... Jaja, en så kul kasse skal det nok finnes råd for...

14 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

fiin kasse, søt hund:)
Har ingen gode forslag til bruk jeg altså:)
Kos deg med Oscar:) Husker som du savna ham sist din mor og far henta ham hos deg;)

Klem fra Trine:)

Susanne sa...

Aww, Oscar er bare til og spise opp :)
Utrolig søøt ♥

Havfruen sa...

hehe:) Ja, jeg har skjønt at Oscar ikke er sønnen din....til og med sett at han er en hund til tross for "bzzz"bilder:))
Ja finner du noe å bruke den gule kassen til, utenom hundeseng, blir jeg imponert!!
Lite snø på Fosen da....
Ha en topp kveld, klem fra meg:)

Lene sa...

Hmm, god ide. Har en slik i kasse i kjelleren, får se om våre hunder vil ha den som seng. Hvis ikke venter jeg på at du finner på noe lurt den kan brukes til om 3 uker, kreativ som du er:-)

skjerstad sa...

Så nusselig hund altså ;) Dere får det sikkert koselig i 3 uker :)
Er spent på hva du skal bruke kassa til ( nå skal jeg trykke på nusse bildet ;)

Ha en fin kveld :)
Klem Janne

Anita S Home and Wine sa...

Oscar var da bare utrooolig søt da
blir nok koselige 3 uker

Janniche sa...

Den hunden er jo bare SÅÅÅÅ SØØØØT!!!
Husker forrige innlegg av ham, og falt pladask!!!
Han kan få komme hit på besøk om han blir lei av å være hos deg;)
`Senga` hans var ikke så verst den heller - skikkelig gul og kul!;)
JA, Spa-kvelden var herlig!! Du får komme neste gang da vettu;)

Klem til deg og Oscar fra meg og Leon♥
Duse Pasteller

Åse Marit sa...

Så tøff seng Oscar har fått da! Tipper han får det bra der, mens foreldra er på tur:)

Kan kassa bli ei hylle av noko slag kanskje? Eller til å putte ting og tang i viss du bruker hønsenetting på sidene og endane? Ikkje veit eg, du kjem nok på noko enda lurere tenker eg:-)

Crinoline sa...

For en søt hund,smelt. Godt det ikke var et barn du hadde plassert i en kasse.Klem

idyll sa...

Åååå så søt hund, den var bare nydelig!! Passet akkuratt inn i den fine gule kassen da:)

Alven sa...

Hei :-)

Søt hund og flott kasse :-)

Ønsker deg en flott torsdag :-)


Klem

Yvonnes Ymserier sa...

Hei! Så moro at du fant meg slik at jeg fant deg! Takk for fin kommentar, og det samme til deg! Stilig blogg - digger stuebordet ditt av paller som du har laget selv, kjempetøft! *Følger deg også* Klemmer

Yvonnes Ymserier sa...

Hei igjen! Den Ikea-tralla ble kjøpt av min søster for 10 år siden!! Så de har nok ikke den i sortimentet sitt lenger.. Du kan jo ringe dem å spørre :)

Anno1925 sa...

Herlig frisk kasse!
Har også et par kasser som jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre med... den ene er dessverre oppdelt med flaskeholdere, så jeg tenker at bruker blir begrenset.

Kanskje jeg får et tips her etterhvert :)

Klem fra Linda