fredag 19. november 2010

Fredagskveld og litt lysere kasse

Ja, nå er det lenge siden, men tryllemalekosten har slått noen strøk igjen... :P


Ovnområdet var litt mørkt syntes jeg. Det meste kunne jeg ikke gjøre stort med (Male ovnen? Kanskje ikke...) (Skifte gulv og flis? Gjerne det, men litt for dyrt!), men denne kassen kunne få noen strøk!


Jeg hadde noe maling liggende, men den var litt for hvit, så jeg dæsja oppi med litt maling fra en tube jeg fant.


Og jeg ble fornøyd med resultatet!


Området ble med en gang lysere synes jeg.


Og den lille brune kassen med gule hjul står det for å sprite opp litt, kan jo ikke ha gjennomført stil heller lizzom! :P



På hylla står et barnehagebilde av lille Datt sammen med ei gammel cool klokke og et par lysestaker.


I helga skal jeg ha et par av søs sine unger, kose oss med kino og snø, så jeg blir nok litt *borteeee*!
Men søndag er jeg tilbake! 

Og jeg blir SÅ glad for alle stemmene på BoligBlogg, jeg hakke ord!! *SMASK*
Det er langt opp til toppen, men jeg er helt utrolig stolt av å være der jeg er! :)

Ha ei hæli hælg aill sammen!

*PEACE OUT*

17 kommentarer:

Tovepia sa...

Helt utrolig hvor mye lysere det ble, maling gjør susen;)

Kos deg hele helga, jeg skal ha en liten overnattingsgjest imorgen, hektisk men trivelig;)
Klem fra meg;)

Solrosa sa...

Hei, søta! Det gjorde stor forskjell å male den kassa, ja! Jeg er jo ingen fan av å male alt mulig hvitt, som du vet, men den der hadde virkelig godt av å bli lys og fin! Tenker du har kost deg masse i høst med å fikse opp i huset. Har blir det mest med tankene, men har planer om å gjøre om på soverommet etter jul. Det gleder jeg meg til. Ny seng må vi ha og så tenker jeg å lage en ny romløsning. Nå er det nå først jul, da, og det blir nok fint. Gleder meg til det!

Har lagt ut bilde av brudekjolen nå. Ser litt makabert ut uten hode kanskje, men som du vet så er jeg jo litt sky...

Ser at Gult hus i svingen har lagt opp til bloggetreff i morra på Ni Muser. Skulle gjerne vært der, men har andre planer, så det får bli en annen gang.

Ha en nydelig helg! Kanskje vi sees på kino? jeg skal se Harry Potter på søndag. :)

Klem fra Sola

Janniche sa...

Oj, det ble skikkelig fint! Fin farge!!
Kult med de gule hjula på nabokassen! Super tekanne! Nydelig klokke! Og... skjønn lita Datt i ramma!:)
Kos deg med tanteungene!!

Klem fra Janni og Leon♥
Duse Pasteller

idyll sa...

Det ble skikkelig fint, veldig nydelig farge!! Utrolig løye hvor lite som skal til før en får stoooor forandring:)

ha ei fin helg, klem fra Idyll

Ceropegia sa...

Ja det ble fint ja!1 Lysere med en gang. Skal ikke så mye til før det virker helt annerledes.

Riktig god helg:)

Åse Marit sa...

Lekkert, lekkert! Fargen blei skikkelig bra den, lyst og fint. Kooselig hjørne:)Litt maling gjer veldig ofte susen!

Ha ei fin helg ilag med tanteungane dine!

Tina sa...

Lysere og mye finere, også blir det så en pynter mer og gjør mer utav ting når en pusser opp litt. Ble jo som en annen krok det der!

Glede sa...

God lørdagsmorgen! Ja, se der ja! Det gjorde seg. Du er så bra - blanda litt maling du, liksom. Kunne aldri funnet på det. Gleder meg til å se mere hvitt i det nye huset jeg også.. Har det kjekt her vi bor nå, men kan bli lei av strietapet og blomstertapet. Ha en strålende lørdag sammen med tantebarn. :)

lisje astrid's husblogg sa...

God morgen♥

No vart kassa skikkeleg flott!

Masse fine og inspirerande bilder i innlegga dine her:)

God laurdag♥

Klem frå Astrid

Hespe sa...

Ble kjempefint, og helt etter min smak!
Hi, hi - kan berolige det litt - det er IKKE jul enda, men jommen går det fort nå.. ;o)

Ha en flotters helg!

Klem fra Hildegunn

Guttemamma sa...

Det ble virkelig flott!!

Anita S Home and Wine sa...

For en forvandling... det er helt utrolig hvor "lite" som skal til. Dette ble jo en helt ny krok :)
håper du har hatt en koselig kveld med smårollingene.
klem anita s

Lene sa...

Det ble jammen lysere ja. Kjempe fin kasse.

LYKKEBO sa...

Du har all grunn til å vre fornøyd! Ble en helt ny krok! Hva skulle vi gjort uten hvitmaling??hihi..

God kveld:)
KLem

Mor og datter sa...

Ja, det ble fint! Jeg likte begge deler jeg da! :) Men det lysnet opp skikkelig !! :)
Håper du har koste deg masse i helgen!!:)

ide-puffen sa...

Ai ai det ble bra lyst og fint asså. Digger kaffekjelen din. Husker vi hadde kasseroller av samme type da jeg vokste opp. Kult.
Toppers kreativ uke til deg.
Vi tastes
klem

GundaM sa...

så fin den ble med maling på kroppen da ;)

skal på den store julemessa på museet neste søndag og fikk beskjed om å julepynte et bord...Jeg dekka det på Gundavis men bestyrerren ble glad men noe overrasket , hihi.

Ha ei fin ny uke datt`n