fredag 5. november 2010

The bitch is back!

Mhm, etter å vært fraværende aaaalt for lenge er jeg nå tilbake i Blogglandia! :)
Jeg har jo, som nevnt, vært en tur i England og Skottland den siste uka, litt jobb og litt kos, megaherlig! :)

Jeg må bare nevne at jeg hadde den jvæligste reisa ever på vei nedover til Newcastle! Jeg sto opp kl 4 på natta for å dra til flyplassen, hater å stå opp midt på natta... MEN det hadde vært greit det, hadde flyet i hele tatt dratt! Neeeida, jeg sjekka inn, gikk gjennom sikkerhetskontrollen, ombord på flyet, ventet leeeenge, gikk av flyet, heta bagasjen igjen, venta på ombooking til nytt fly leeeenge, sjekka inn igjen, gikk gjennom sikkerhetskontrollen hvor jeg måtte ta av skoene og bli tafsa på, inn på neste fly for SÅ å ta av til Bergen i stedet for Amsterdam. By that point hadde jeg venta i 7 timer på Værnes etter å stått opp midt på natta! Aaaarg! Landinga i Bergen hadde så ille turbulens at når jeg landa måtte jag bryte lavkarbo'n å trø ned et poses potetgull for å stilne kvalmen. SÅ måtte jeg plukke opp bagasjen, sjekke inn på nytt, gjennom sikkerhetskontrollen hvor jeg igjen måtte av med skoene og bli klådd på, for så å gå ombord på det minste, tarveligste flyet på plassen, for å humpe i to timer over til Newcastle med hodepine av lyden og dødsangst! Men det å komme på flyplassen å bli møtt av den skjønneste venninna i verden var helt klart verdt det! :)


Hun bor i Durham, og jeg er bare SÅ forelska i den plassen! Nydelig! Her kommer et "lite" bilderas!










Her er deler av Harry Potter spilt inn, så jeg velger å si at jeg her vært på Hogwarts!! ;)









Dere får holde ut med meg litt mens jeg pøser på med alt anna enn interiørbilder, kommer et ras fra Edinburgh også! Eksteriør er jo fint det også?? ;) Men etter det lover jeg interiør, interiør, interiør altså!

Oh, og forresten, jeg blir dritglad (yeah, that's a good thing, jeg er jo trønder, et vanlig uttrykk her vettere!) hvis jeg får din stemme på Boligpluss sine bloggsider!

12 kommentarer:

Hege sa...

He, he må si jeg skvatt liitt da jeg så overskriften din;-D
- men skjønner deg innmari godt etter den turen der!
Nydelige bilder av et vakkert land*sukk*-skulle gjerne blitt med deg:-)
Tusen takk for kjempe-koselig hilsen - og velkommen hjem!
Kos deg i helgen,
klem Hege.

Jane sa...

For en tur du har hatt.. Hørtes ganske slitsomt ut igrunn. Men bra du kom deg vel fram da i allefall. Og det er noen fantastiske bilder du viser.

Ha en fin helg.
Klem Jane.

Tovepia sa...

Slitsomt med slike reiser som dette, men sannelig kom du fram til en herlig by;) Så flotte bilder!

Nyt helga og klem fra meg;)

Blandet loft sa...

Godt å ha deg tilbake!! Flotte bilder.
Ønsker deg en rolig og deilig helg. Klem fra meg

As sa...

Hei=)
Så utrolig irriterende å stå opp midt i natta for så å ikke komme seg avgårde som planlagt! Sukk.. føler meg deg! Turbulens, ja. potetgull hjelper på slik kvalme for meg også! Lavkarboen er du på igjen før du aner det. Sant?=)

Takk for komplimentet ang snusen. Skal smitte din mann når jeg har funnet oppskriften ved å smitte min til å slutte;)

God helg=)
Ps.. Nydelige bilder fra turen. Liker den lilla døren. =)

monsol sa...

heia =) og velkommen hjem =)uff så irriterende å måtte opp såååå tidlig for så å vente o maaange timer, ja det er kjedelig det, kos deg i helgen og pssstttt eg har fått ny hvit fiiiin gang tjhiii såååå fornøyd atte =) =) =)

gult hus i svingen sa...

er såååå enig med deg, eksteriør er flott det også. Mange nydelige bygninger i Durham, ser jeg:)
Gleder meg til resten av bildene:) Så bra at du ikke lot den utfordrende flyturen dit ødelegge for deg;)
Jeg kan godt gjøre deg dritgla jeg;)

Klem fra Trine:)

Havfruen sa...

For en plass du har vært på....utrolig flott!!

Den flyhistorien kunne jeg vært foruten...har flyskrekk og har bestillt meg flytur fra Ørland til Gardemoen om noen uker...bestillte idag...
Fytti katta...nå har jeg lang tid å grue meg på..
Velkommen hjem, klemmings:)

Janniche sa...

Stakkars deg for en tur!:( Men godt å ha deg tilbake her igjen, med ny inspirasjon og pågangsmot!;)
Nydelige bilder du serverer her!!
Det lyseblå,turkise huset og den lilla døra var jo bare smashing! (-som vi sier på NordNorsk;))

Ha ei fin helg, lille du!

Klemmer fra meg og Leon,
Duse Pasteller

Hespe sa...

Hi, hi - ja det er nok greit å vente pittelitt med julestemningen - selv om bildene mine kanskje sier noe annet, jeg er heller ikke der...!

For en start på turen din, så utrolig slitsomt! Men, når du først var fremme og møtte venninnen din var nok alt det glemt! Flotte bilder, og tenk å ha vært på Hogwarts da - sååå gøy!!

Strålende helg til deg!

Klemmer fra Hildegunn

lisje astrid's husblogg sa...

Kjekt at du er tilbake att:)

Kjempe fine bilder du viser!

Takk for gode ord♥

Nyt helga:)

Klem frå Astrid

Crinoline sa...

Etter en slitsom tur kom du ihvertfall frem til et nydelig sted.God helg til deg.Klem