mandag 11. oktober 2010

Uvenner er den nye trenden!

Nå har jeg klart å fått meg enda en uvenn! Dere husker den forrige?? Den bokhylla jeg laga av gamle potetkasser? Vi er fortsatt ikke venner... Ikke har jeg gidda å mekka noe mer på den heller... Men det blir!

Uansett, min nyyye uvenn er ei stålampe! Den er fra loppisen forrige helg.
Den var i gull, og den funka rett og slett ikke her  hjemme.



Så prøvde jeg med å lakkere den grå, det ble heeelt katastrofalt stygt! Hehe...
Så måtte jeg ty til hvit da, kan'ke slå feil med hvit! :P




Den har noen sprekker, men det bryr jo ikke meg vettu! :P

Jeg har tre forskjellige skjermer, men blir ikke fortrolig med noen av dem egentlig... Derfor er vi uvenner! Catfight... Men denne er muligens favoritten...





Hvis ikke blir jeg nok å gjøre noe spennende med denne gule skjermen! (Tror kanskje den var hvit en gang...)

Ellers synes jeg egentlig den var kul uten skjerm da, men ble litt for skarpt lys...
Er det noen som veit hvor jeg kan få tak i slike stooore lyspærer? Har noen av dem dempa lys...??


Også vil jeg takke Containergirl for det fine innlegget med bilder av pallebordet mitt! Har fått flere følgere etter det ser jeg, takk, og velkommen skal dere være!! :D

16 kommentarer:

Snedig Snelle sa...

Stilig stilig lampefot! Den gjorde seg absolutt i kvit.
Det e vanskeligare med lampeskjermen!! Ikkje lett å se ka som passe best...
Ikkje vett eg kor du får tak i sånne store lyspærer heller, så egentlig va denna kommentaren bare håplaus og unødvendig :-)

Håpe uansett du får ei flott veka! :-D

skjerstad sa...

Hei :) Fin ble den i hvitt !Den er kul uten skjerm , men også med , tror min favoritt er nr 1 :)

Ønsker deg en fin uke :)
Klem fra Janne :)

Tovepia sa...

Den ble flott! Du kan kjøpe demper til Clas Olson til lampa.
Jeg likte skjerm 2 faktisk...eller uten, to helt forskjellige uttrykk som er avhengig av omgivelsene;)
Kos deg denne ettermiddagen og klem fra meg;)

Bird sa...

Jeg syns den gjorde seg best uten skjerm! Foten er liksom litt "overdådig" og da passer det å tone ned skjermen litt syns jeg, men det var meg da- kanskje du liker det overdådig:)
Ha en finfin dag;)

Elin med Draumesidene sa...

Hei! No var det jammen lenge sidan eg var inne hos deg! Og du kreative menneske! Så flott pallebordet ditt og bokhylla var! Eg har vond nakke, og hammar og drill får ikkje sleppe til... Men eg har MASSE idèar! :) Takk for at du deler kreativiteten din! Synes lampen var stileg uten skjerm?

Ha ei nydeleg veke!
God klem frå Elin :)

Kaoskontroll sa...

Edda spraymalte en gammel lampeskjerm med blonder, og det gikk visst kjempefint. :) Har sprayet noen lampeskjermer jeg også, men de var helt enkle. Funket det! :)

Havfruen sa...

Foten ble knallfin som hvit!! Den 3 . skjermen var min favoritt men helt klart finest uten skjerm!! Slike pærer får du kjøpt på el.butikker som Værnes elektriske og slikt. Koster skjorta, men gir et flott lys!!
Lykke til, klem fra meg i kuling og bortoverregn på nyvaskede vinduer....

PerJorun sa...

Kom til bloggen din via BruktBo/Containergirl. Og her har jeg blitt en stund gitt. Helt fantastisk hva du greier å lage. Jeg er sååå imponert og kommer til å anbefale bloggen din til mange!! Gleder meg til å følge med videre, denne havner rett i blogglisten min!

mimouna sa...

Heisann!

Førstegangsbesøkende her jeg. :o)

Sånn lampe har jeg vokst opp med, mamma bruker den fortsatt. Originalskjermen ligner mest på den gule enkle, bare at vår er gul med brune ruter. Artig å se den hvitlakkert. (Selv om mamma nok hadde fått hikke, hehe)

Unn Gøril sa...

PerJorun reklamerer vettu, så da iler vi inn for å se :-)
Kul blogg, mye fint du lager. Jeg likte forresten lampeskjerm nr 2 best.
Ha ei flott høstuke.

Ellemeller sa...

Hei på deg, Datt`en!
Lampeskjerm nr 1 var veldig fin, og so kom skjerm nummer 2 og den likte eg nesten betre og jammen kom der ikkje endå ein skjerm og då vart eg totalt forvirra! Og den forvirringa vart ikkje mindre av alternativ 4... God hjelp å få her, som du skjønar;)

Potetkassehylla di var heilt fantastisk! Det blir fint med dykk, ser eg... ikkje overraskande:)

GundaM sa...

det skulle da bare mangle at den flotte,kreative bloggen din fikk litt reklame ;)

foten ble frisk og fin med hvitmaling den men skjerm...? nei, dette får du finne utav selv ;)

Beate sa...

Kan godt forstå dilemmaet.Jeg hadde valgt nr. 2 tvært:-)

Janniche sa...

Kul lampe! Skjerm nr 2 passet fint. Skjerm nr 1 var også veldig kul, men kanskje litt `kompakt`...?
Så hylla di hos Containergirl! Ble nesten litt stolt...! (uten at jeg har hatt noe med den å gjøre!) Bare så gøy at den var med der, liksom:P

Klem til deg fra meg,
Duse Pasteller

xNinax sa...

Hei du :)

Så innlegget om pallebordet ditt på Containergirl sin blogg, og måtte selvfølgelig sjekke :) Digger både bordet, bokhylla og "pc-bordet" ditt :) Gleder meg til å følge deg videre :)

Klem fra Nina (Missis Dahls nøtteskall)

lisje astrid's husblogg sa...

Herlig lampe etter min smak..Eg hadde garantert valgt den nest siste skjermen og sydd eit trekk utapå den..Eg gjorde det her og vart så fornøgd..

Takk for herleg helsing♥

Klem frå Astrid