onsdag 20. oktober 2010

Nåååå da...?

Må bare beklage den nye besettelsen min med lys! Og jeg kommer virkelig ikke over denne forbanna lampa jeg driver å plages med! GodDammit!!
I forrige innlegg viste jeg jo fram lampa uten skjerm og med stooore lyspærer. Den fikk.... Ehm... Mixed reviews, for å si det slik... Hehe... Og siden jeg var litt usikker på den i utgangspunktet, så var det lasset som bikka tuva (eller omvendt, som man ser det... :P)! Etter å ha grubla lenge og vel endte jeg opp med å lage en skjerm til lampa å beholde de store lyspærene... Må bare beklage de elendige bildene, umulig på grunn av lyset! Hrrrrmffffargggghhh... (Og jeg måtte lukke gardina for å prøøøve å forbedre, ikke at det hjalp så veldig mye...)


NÅ for denne jævla lampa stå altså, GIDDER ikke mer, på nippet til å hive den på huet og rævva ut!! :P
Ble ikke så verst i stue-settingen da, den får stå for nå. Mest fordi jeg er drittlei den! :P



På loppis i helga kjøpte jeg en lysestake i messing som jeg hadde planer om å spraylakke, men jeg ble inspirert av Eddas og endte med å beholde den i messing. Denne er jeg SIKKER på at jeg liker altså!!



 

Digger den virkelig oppå stuebordet mitt, som jeg fortsatt eeeelsker.... Hihi.... :)

27 kommentarer:

Janniche sa...

Kjempestilig skjerm! Det gjorde seg!! Flink du - koselige bilder!;)

Klem fra meg og Leon:):)
Duse Pasteller

Eple sa...

Behold lampen- ikke kast den ut i kulden, stakkar- du er i MÅL!! Den ble jo genial.

Anonym sa...

Der var du i mål med lampa di ja, den ble knalltøff. Litt naken og usymetrisk uten nettingen, men knallstilig nå:):):)
Fin blogg!

Stina

gult hus i svingen sa...

lampa ble jo råstilig med ny skjerm. Kreativ ide:) Bordet ditt er bare til å bli imponert over:) Fin kveld videre:)

Klem fra Trine:)

Havfruen sa...

Se der ja:) Ble utrolig stilig!! Det likte jeg. Flott lampeskjerm...som ikke finnes maken til!!
Råd til gode innebilder: invister i ekstern blitz på sikt.....utrolig bra. Hvitbalansen stiller seg selv....
Messing....kastet masse da jeg flyttet fra byen....dååån....
Jaja..kan ikke gråte over spillt melk!!
Nyt kvelden, klem fra meg:)

Amalie sa...

Hehe, den ble jo kul den da :D
Luuurt :)
Ha en fin kveld!
Klem!
Amalie

Frk:Twil sa...

Så kul skjerm du har laget! NICE.:!

Og lekker lysestake og koselig stemning!

Med et lekent sinn sa...

Hei! Tusen takk for hyggelige kommentarer!Det settes stor pris på!

Knall kul lampesjermen ble. Imponert. Si deg fornøyd du. Den ble unik og rustikk :D

mvh med et lekent sinn

Hege sa...

He , he - men nå ble den jo kul da!
- koser meg og følger med på eksperimentene dine jeg:-)
Kos deg i stuen din nå da;-D ,
klem Hege.

Kaoskontroll sa...

NÅ ble den stilig! Hehe... jeg kommenterte ikke forrige utgave, for jeg er oppdratt til å tie når jeg ikke har noe bra å si. ;) Men nå er jeg imponert! Tenk å finne på noe slikt da! Utrolig kul til bordet ditt!

10 poa... som er bergensk kan-ikke-fransk for veldig veldig bra. :)

Klem

Elin med Draumesidene sa...

Først: takk for den hjertelege latteren du gav meg! Herlege du! Og: eg synes lampen vart råstilig! :)Ein skal ikkje gi opp!

Ha ei nydeleg veke vidare, slapp av litt, og nyt din siste kreasjon!

God klem,
Elin :)

Kvinnse sa...

jeg likte kjempe godt den nye lampe skjermen din!! :o)

sylvia sa...

hei.
helt nydelig hos deg.
ha en god natt,
klem fra sylvia

Romantikk-takk. sa...

Så koselig stue.
Søte puter.
Klem Mette.

Myhome sa...

Stemningsfulle kveldsbilder fra stua!!
Stilig lampe, og knalltøft sofabord, skjønner iallefall godt at du er fornøyd med det bordet:))
Ha en fin torsdag!!
Klem Anita

PerJorun sa...

Og du finner tips til en annen skjerm på bloggen min, om du fremdeles er på utkikk da :-)

Synes den ble tøff jeg, du kan jo henge ting i den.. rekved, ting og tang osv

Bird sa...

Der satte du spikern i kista;) kul skjerm og veldig koselig stuekrok! Jeg er enig i at LITT messing kan være kult, så lenge vi ikke kjører løpet like fult ut som foreldrene våre gjorde:)

ide-puffen sa...

Gosj den skjermen ble kul. (kanskje jeg låner ideen på en liten skjerm. Mega!!

Og messing er på veg inn. Jeg har aldri "ødelagt" messingstakene, men satt dem vekk. Alt kommer tilbake og det er tøft, røft å blande metaller synes jeg. Må få tid til litt "stæsjing" snart. Har bare blitt produksjon produksjon i det siste.
Fint du har det og fine bilder altså.

God kveld til deg

Klem
Randi

GundaM sa...

du dæken jeg er glad du ikke kjøpte den lampa hos meg....hihi ;)

hva med å henge et skinn på skjermen...? har noen flotte langhåra skinn på Ciro visstnok, skal dit selv og shoppe emg et til en stol jeg har ;)

skal du ha flere slike staker tror jeg nok Containergirl har flere i hylla si, kr 20.- pr stk ;)

kos dæ videre Datt`n

monsol sa...

Dæggern, den ble superkul =) =)og nå ga du meg en ide til mine 2 lamper, har lenge lurt på hva jeg skal henge krystallene i, for krystall lampa har eg ribbet helt mn krystallene hadde jeg lyst å bruke på 2 flotte lamper uten skjerm som eg har fått, mn ante ikje helt hvordan, mn nå vet eg genial bruk av hønsenettingen du er super flink,ideen din har jeg lyst til å adoptere, er det lov ? =) =)lover å linke til deg når jeg blogger (når jeg bare kommer mg inn på bloggen =( den vil liksom ikje, kommer bare noe error å noen tall etter grrrr)

Kaoskontroll sa...

Jeg også vennen, jeg også! Men om noen få uker stikker jeg sørover i verden, så jeg får tint opp min allerede frosne kropp. ;) Og etter det... ja, da blir det å telle uker til våren. Hehe

Klem

Alven sa...

Hei :-)

Stilig lampen ble :-) Kreativt!

Ønsker deg en fin helg :-)

Klem

Ninas Drops sa...

yeay...yeeeeee!!!
WOW, så utrolig kreativ du er ...også såååå utrolig morsom er du og...fnis....
Jeg må le...du får virkelig satt ord på det du....ha haha ....
Men du, så kuli stuebordet ditt var...skjønner at jeg har vært borte litt lenge ja...argh...datt liksomj av helt jeg....Datt...fnis....
LIker de stakene i Messing jeg også...har malt alle mine jeg da, men har beholdt 3 stk i messing akkurat som du...det er jo litt kult og rustikt det synes jeg. Keep up the good work og drit litt i den lampa...den ble kuli kuli kuli.
KLem fra Drops som må sjekke herr sambo som har gått amok med malingspenselen på peisen...oransj ja...åi åi....
KLem
Drops

Ninas Drops sa...

malt alle mine, men beholdt 3 i messing...åi åi...jeg mente 3 andre...ja ja...ere muli

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

den stiligste lampeskjermen EVER..!1
love netting!!

fin helg!

Therese sa...

helt rått klabbedatten!:D :D
du er og blir helt suveren!
stooorThereseKlem!

Namaste (jeo74) sa...

Syns den blei fiiiin eg :o)