søndag 31. oktober 2010

Må bare vise dere et glimt fra hotellrommet, så koselig her!

Jeg har nå kommet meg fra Durham til Edinburgh hvor jeg skal være frem til onsdag.
Durham var fantastisk, elsker den byen! Jeg har ingen bilder å vise fra der, har ikke med kabel til kameraet, men det kommet etterhver. Nå har jeg tatt et bilde av hotellrommet med mobilen for å vise dere. Her skal jeg chille i kveld, før resten av kollegene kommer reisende i morgen! Funker dette! :)


Måtte faktisk hoppe i senga i stad, den er jo bare enorm!! :P

*Sees snart*

12 kommentarer:

Kaoskontroll sa...

Herlig herlig! Jeg vil også reise!!!! ;)

Kos deg! Klem

Therese sa...

ahh...herlich! en irish oppi senga der ... mmm :)
kos deg massemassemasse!
Thereseklem

skjerstad sa...

OO Mama ! Gedigen drømme seng ;) Kos deg i det store utland :)

Klæm fra Janne :)

Janniche sa...

jajaja, hadde ikke hatt noe imot ei natt i et sånt lekkert rom:P
Kos deg masse!!

Klem fra Janni og Leon,
Duse Pasteller

Bird sa...

olala!! så herlig ut! sov godt da;)

Amalie sa...

Knis! Gøy at du faktisk hoppa litt i senga :D
Kos deg!
Klem
Amalie

gult hus i svingen sa...

funker den senga og det rommet for "chilling" ja:) Får sååå lyst til å reise når jeg ser sånne bilder:)
Kos dæ:)

Mandagsklem fra Trine:)

Tovepia sa...

Så herlig ut dette, kos deg;)

Hege sa...

Kos deg masse!
Klem, Hege.
PSJeg har bodt i Skottland - er nesten liit misunnelig...!;-D

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Så flott hotellrom da :) Kos deg masse!! :)

Godklem :)

Hespe sa...

Åh, kos deg på tur - England er aldri feil!!!

Klem fra Hildegunn

Alven sa...

Så flott med englands tur da :-) Kos deg maks :-)