fredag 1. oktober 2010

Ja, her er det!

Da har jeg (endelig?) fått tatt bilder av det siste prosjektet! Det har stått ferdig noen dager, men jeg har liksom ikke klart å bli helt fornøyd, ikke vet jeg hva som er problemet heller! Menmen, her kommer det!

And what is it?

Jo, det er ei (bok...?)hylle! :)
Jeg mangla rett og slett oppbevaring på hobbyrommet, tenkte noe slik hadde vært greit! :)


Denne er lappa sammen av de berømte potetkassene, 4 hjul og ei provisorisk skapdør.
Jeg satte bare 4 oppå hverandre, de tre nederste rett vei, den øverste opp ned. Også reiv jeg av planken på ene langsia slik at den faktisk blir mulig å komme til inni der... :P



Skapdøra nede mistenker jeg ødelegger hele hylla, men det er så greit å ha, skjuler all verktøy-rotet mitt! :P
Kanskje jeg får pusse den ned så den blir mer shabby ellernoe...


Knotten hadde jeg fra før, sååå søt i svak grønn! Tror den var kjøpt på Cornelias hus.


Papiret i hylla kjøpte jeg på auksjon for ei stund sia, gammelt hyllepapir som jeg har stifta fast.


Hjulene er fra IKEA, gode og billige, blir nok flere runder dit etter hjul! De er jo så dyre mange plasser! :-O
Dørlukkinga er et vanvittig enkelt konsept, bare en skrue på undersia som døra "hviler" på. Anyone could do that!



Da er den i alle fall på plass, og praktisk er den, selv om vi ikke heeeelt er venner enda!

21 kommentarer:

Christina sa...

Flink du e! Håper nå dere blir venner da :)
God helg!
Fredagsklem fra Christina

Alven sa...

Hei :-)

Sååååå stilig!!! jammen er du flink og kreativ :-) Og vi elsker gjennbruk og dette er jo rene kunstverket :-)


Ha en strålende helg :-)


Klem

Havfruen sa...

hehe, snedig det der..å bli helt venner og finne det rette!! MEN jeg syntes dette så nok en gang kreativt og flott ut. Du får finne ut hva du savner...jeg ser det ikke!!
Du skulle vært på fosen i kveld, varm kuling, sjeldent og herlig:)
Nyt kvelden, klem fra meg:)

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Heisann..
kjempefin ble den:)har så trøbbel med blogger ikke blir innlegget mitt publisert og ikke får jeg opp sia mi...bare dritt:):)
men kos deg du...som har bare .com:)skulle bare ha forandret til det jeg og:)
kos deg snuppa..
eddaKlemmer

monsol sa...

Sys hylla de ble kjempefin, virkelig kreativt gjort av deg, meeeeeeen er nok litt enig med deg at det mangler liksom noe, og jeg trur som du at døra kansje skulle vært litt mer shabby,
kansje litt sånn som skrinet ditt i hylla over hmmm, du finner nok utav det tenke jeg, uansett så er det kjempeflott gjort. =) =) =)

GundaM sa...

stilig ble den men jeg tror det hadde gjort seg om den døra nederst hadde vært litt mørkere...da hadde du fått den mere "på¨jorda" på et vis om du skjønner meg ;)

flotte bilder du tar!

god helg og hils katten ;)

Fruens sa...

wow så kreativ du er da..
Dere blir nok venner for det ble jo kjempe fint.
Klem fra Fruen (Heidi)

Gammel stil sa...

HELT fantastisk!:) SÅ kreativ og flink du er:)

Klem fra tvillingene:)

Frk:Twil sa...

Dritkult.no!!! halloooo, ikke vær så kritisk til døren, er så kult! klemmer

mimmi-leone sa...

Wow...så stilig, den der kunne du sikkert solgt.
Ønsker deg en fin helg med hilsen fra Mimmi-Leone

Therese sa...

du e så døkti!! :D
kjempelekkert va det! :))

Janniche sa...

Jeg sier det igjen; du er flink og kreativ altså!!!
Såå artig å se på prosjektene dine - og jeg blir stadig imponert!:)

Finfin lørdagskveld ønskes deg med klem fra Janniche og Leon (verdens mest KOSETE pus!):):)
Duse Pasteller

lisje astrid's husblogg sa...

HALLO!!!!På tide å verte BESTEVENNA!

Kjempe stilig!

God ny veke♥

Klem frå Astrid

Tovepia sa...

Fryder meg ved å se dine flotte konstruksjoner; det blir såå lekkert! Så fint med den knotten du hadde og kombinasjonen av maling og "gråverk".

Kos deg med ny uke og klem fra meg;)

Hespe sa...

Du kreative kvinne - dette ble bare råstilig!!!
Ha en toppers kommende uke!

Klem fra hildegunn

Snedig Snelle sa...

Oioioi! Passa jo inn som hånd i hanske på det rommet!! Kreativt te tusen og kjempestilig!
Og kim trur egentlig på "love at first sight"?
;-)

Solveig`s familie og Interiør blogg!! sa...

ah! Gud denne var lekker da :) Passet så godt sammen med stolen i hjørnet :) FLOTT!!

HA en fin mandag!
klemmer

Kaoskontroll sa...

Tusen takk for det! Og ja, det var godt at ting begynte å gå litt mer på skinner, for det har vært mye fortvilelse over den hagen. Men flinke mannen skal fortsette på den til våren, så da er prosjektet i gode hender. :) Og jeg er ærlig talt sååå glad for å legge hagen på hyllen litt, for det er litt gøyere med de innvendige prosjektene. Sikkert fordi jeg der har litt bedre kontroll selv. Hehe

Jeg synes hyllen var riktig sjarmerende jeg, og veldig DEG. :) Faktisk ligner den litt på skohyllen min bestefar i sin tid har laget av gammel kasse. Den står beklageligvis på løen på landstedet vårt, i mangel på plass, men lurer på om ikke den hadde vært noe når jeg skal til med å innrede storegutts rom i litt røffere stil?! Tror jammen jeg må dra den til byen! ;)

Klem

Eple sa...

Verdens fineste knott!! :-)

Med et lekent sinn sa...

Weee så bra laga. Du er flink!

mvh Med et lekent sinn

nr14 sa...

.....og nå har du hatt enda flere dager på deg for å gjøre deg til venns med den:) Kreativt påfunn:) Fugleknotten falt jeg pladask for og smart med å lage en liten dør nederst på hylla:)

Go helg da:)