fredag 8. oktober 2010

Huset mitt! (Ehm, VÅRT...)

Hei, god kveld, god helg!

I dag tenkte jeg at jeg skulle vise huset mitt utafra, har jo bodd her i 3 måneder nå, så det er jo på tide! :P





Yours truly! :P


 Også har jeg jo selvfølgelig et "arbeidshjørne", skulle hatt garasje, men det blir ikke i år! :P


 Også spaserte jeg noen minutter for å ta noen bilder til i finværet! :)









Jeg har jo bodd i byen i 7 år, men hører til på landet, og det er så DEILIG!! :D

Som jeg nevnte i forrige innlegg hjalp jeg til på loppis i helga som var, det bar selvfølgelig litt frukter, dette bordet er en av fruktene... :P






 Dette fine bordet har knekt bordplate, så ingen ville ha det, utenom jeg da...:)
Stolen hadde jeg fra før, den er laga av min oldefar, elsker den!
Dette ble et laaaangt innlegg, Too Long, Didn't Read?? ;);

30 kommentarer:

Christina sa...

For noen fine bilder! Kjempe flott hus dere har kjøpt dere.
Å det skrivebordet var jo bare lekkert!
Ha en flott fredagskveld.
Klem Christina

Fjordlykke sa...

Koselig hus i vakre omgivelser!! Tøft av en byjente å flytte på landet. Men jeg er enig, det er deilig der:) Eneste stedet jeg får ro i sjelen er på hytten. Kunne godt ha blitt igjen, tenker jeg hver gang vi skal reise hjem..

Nydelig det gamle bordet du har funnet!
Ha en deilig helg!
Klem:)

Havfruen sa...

Herlig hus i vakre omgivelser utenfor byen:) Men på sikt kommer du vel tilbake til fosen vil jeg tro:)
Bordet var knall!! Har et lignende på hytta, det har også knekt bordplate, love it:)
Her nytes fredag, nyt den du også i huset ditt, hehe...typisk oss damer:))
Klemmer:)

På landet sa...

Fint hus, nydelig plass. Ja det er herlig på landet :) Finne lopper å.

God helg.

Janniche sa...

Så flott hus du, ehm DERE har!;)
Og ser at dere har hatt besøk av høstsolen i Trøndelag! - vi òg!!:D
Det bordet.... Awwww! JEG hadde tatt det altså! Knekt bordplate eller ei!! Stolen også! rålekre begge to!
Kjekt med nytt innlegg fra deg, har gledet meg til det!:)

God helg!

Klem fra Janniche og Leon,
Duse Pasteller:):)

Susanne sa...

Så utrolig nydelig hus :)
Og så koselig nabolag :)

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

åhhh for et koselig lite hus, og med utsikt og så deilige landlige omgivelser..!!
kose deg masssse..!
klem¨¨'

Therese sa...

Skjønner deg godt jeg! Og komme til landet etter flere år i byen, er jo som å starte livet på nytt! :) Kjempeherlig plass du bor på.. :)
Klem T.

lisje astrid's husblogg sa...

Ah!Huset ditt/dokka er kjempe fint!
Å slike vakre omgjevelsar♥

Eg hadde og vilda hatt med det bordet frå loppis;)

Kjempe flotte bilder♥

Nyt helga i din vakre heim♥

Klem frå Astrid

Alven sa...

Hei :-) Så fint huset ditt (deres) er :-) Og nydelige høstbilder :-) nydelig natur rundt dere :-)

Ønsker deg en flott helg :-)


Klem

skjerstad sa...

Så fint hus og fin plass :) Ser du over på den andre siden og har litt rønkensyn ser du hjem til meg ( Steinviksholmen ;)

Ha en fin fin helg :)
Klem fra Janne :)

Blandet loft sa...

Så utrolig flotte omgivelser da! og huset ikke minst.. åååh.. Nydelig innlegg dette her!

Bird sa...

Så koselig hus dere har da! Gratulerer forresten! Visste ikke at det var så nyanskaffet:) Håper du har en fin høsthelg....nå skal jeg male fliser:S spent på hvordan det går.......har du erfaring?

Anita S Home and Wine sa...

så koselig hus og plass du bor på.
kjempe fine bilder.
Grattis med nytt hus
klem anita s

Guttemamma sa...

Takk for koselig hilsen om tv-innslaget!Og for et koseli hus dere har og den landlige beliggenheten er bare gull verdt spør du meg!
klem♥

Med et lekent sinn sa...

Heldige deg med STORT hus, EGEt hus, HUS på landet! Ahhh.. drømmer megbort her jeg sitter.
GOD helg!

mvh Med et lekent sinn

Eple sa...

Synes det var så fint å se den stolen fra din oldefar. Veldig fiin! Min morfar har laget masse møbler, stoler og bord- og jeg synes det er så utrolig at det var noe man bare gjorde/kunne! Min morfar har aldri jobbet med møbler eller som snekker el, men han sier det er nå slikt man bare kan..?

Forresten når jeg tenker meg om- det er det jo nettopp slikt du også driver på med har jeg inntrykk av... ;-)

Dokkar e helt utrolige!!

Beate sa...

Så fint hus og fine omgivelser. Likte bilde med den røde væggen- og sauene ;-)
God søndag

Lene sa...

Flott hus. det er virkelig deilig å bo på landet.

Home By Virginia sa...

For et koselig hus og vakkert nærområde dere har...!!! ♥ Skjønner at du trives her ja... ☺

Det bordet var kjempe vakkert... Hadde nok fått blitt med meg hjem også... ;)
Flaks for oss at andre ikke ser skjønnheten i sånne ting... :P

*Ha en herlig søndag*

Klemmer fra MV ♥

Hespe sa...

Så flott hus dere har, og de omgivelsene slår jo bare alt!!! Det er når jeg ser slike bilder jeg lurer på hvorfor i allverden jeg bor i byn..;o)

Kjempeherlig loppefunn - flaks for deg at bordet hadde sprukket bordplate, slik at ingen andre vill ha det - jeg synest det var akkurat DET som gjode bordet jeg.. :o)

Strålende søndag til deg!!

Goklem fra Hildegunn

GundaM sa...

For noen flotte omgivelser det var her da, landlig ;) Kattekoselig ;)

Ps. Er det ok jeg låner et bilde av pallebordet ditt i containerbloggen og linker inn hit..?

Ha en fin fin søndag Datt!

tinemor sa...

Skjønn beliggenhet.
Jeg liker bloggen din :-)
La meg som følger, så jeg finner tilbake :-)
Klem

Katharina sa...

Hei..var inne å kommeneterte på innlegget om bordet ditt:) Fant etterhvert ut at det var en stund siden.....uansett flott plass, hus, og bordet var bare WOW!!
Kommer tilbake hit!
Klem fra Katharina

ide-puffen sa...

Flott at GundaM sendte meg hit til din særs kreative blogg med gjenbruk og flotte bilder. Bordet er helt rått!

Kommer igjen.

Ha en topp uke.

Randi

Kaoskontroll sa...

Hehe... jo, jeg leste alt. Men det var jo mest bilder da. ;)

Ja, ikke sant det var lurt med lampene! Tror du jeg er stolt eller? ;) Jeg som knapt har rørt en ledning siden feil sikring ble slått av da jeg skulle feste en taklampe... for sikkert ti år siden. Nå er den skrekken kurert... til jeg får støt igjen. Hehe

Du bor jo virkelig på landet jo! Herlig!!!

Klem

Amalie sa...

Fine bilder :D
Likte spes. godt det med det grå planke-gjerdet :)

Ha en fin mandag :)
-Amalie

nr14 sa...

Kjekt å se:) Koselig hus og flott å se det utvendig også.

Herlig arbeidshjørne hehe

Kaoskontroll sa...

Åh ja... det blir så bra! Nei, jeg har ikke landet ennå... min "nye vask" er nå også operativ. :) Jeg har skrudd på og av, på og av igjen. Pur glede! :)

(Jobbemannen må synes jeg er gal etterhvert! Hehe)

Klem

Solrosa sa...

Nydelig hus! Invitere til bloggetreff kanskje? ;)

Klem