lørdag 16. oktober 2010

Hmmm... Litt mer venner...?

Nei, jeg er IKKE ferdig med dette ennå! :P Husker lampa jeg gnåla om for et par innlegg siden??
Jeg nevnte at jeg hadd lyst til å prøve den uten skjerm og med stoooore pærer, men de er jo ikke billige.
Så var jeg innom Clas Ohlson her om dage og fant dem til 49 kroner! Yay! :)


Litt sært? Litt kult...??



Jeg burde kanskje tatt bilde av den i de omgivelsene den faktisk skal stå, den var kulere sammen med sofaen, men håpløst å få den til å vises mot anna enn hvit bakgrunn! :P
Jeg tror kanskje jeg liker den altså... Mulig jeg prøver noe morsomt med toppen, kler på den litt ellerno', jeg skal ha det i bakhodet noen dager.
Dommen...? Sær og rar, og perfekt til "mamma'n"...? :P

Ellers var jeg på loppis på Stjørdal i dag, ikke veldig imponerende, men fikk med meg denne kule "fjøslampa"!



Koool, yes...? Vet ikke hvor jeg skal ha den enda, men den er jo veldig mobil, så det ordner seg nok... :P



23 kommentarer:

Havfruen sa...

Synes stålampa ble knalltøff jeg da:) 49 kr var jo ikke noe å si på...husker jeg betalte flere hundre kroner den gangen jeg kjøpte!!
Fjøslampa var av den mobile utgaven ja:))
Ha en super lørdag, her er det tid for tur.
Klemmings:)

gult hus i svingen sa...

så fin lampa ble med stooore pærer!:-) Blir spennende å se hva du finner på på toppen;-)
Fjøslampa er lekker. Fin overalt den;-)

Lørdagsklem fra Trine:-)

Miss Mette sa...

Syns fjøslampa var super-kul :)
Stålampa var ikke helt meg, men
likte den på en måte *smil*
Ønsker deg en herlig kveld, kos
deg masse - klem fra Mette

Fargevandring sa...

Ja, den fjøslampa like jeg veldig godt. Jeg bor på gård så kanskje jeg finner en liggende et sted? God ide! Var også på loppis på stjørdal idag og fant meg ei lampe jeg er veldig fornøyd med! Ha en fin lørdagskveld:-)

Hege sa...

Du er et oppkomme av ideer snuppa!:-D
Vet ikke om jeg ville hatt fjøslampa , men den var kul!
Riktig god helg,
klem Hege.

Tovepia sa...

Den kledde de store pærene!! Og fjøslampa var jo bare lekker, tror sannelig jeg har ei slik arbeidslampe uti bua her, må sjekke....

Kos deg og klem fra meg;)

Janniche sa...

Jej! Sånn må det bare bli! Kjempekult!
Du er nå søt, med fjøslampe og greier, hihi;)
Du kommer hjem enda enda rarere ting enn meg fra loppiser! Kjempeartig!

Takk for superkose kommentarer hos meg! Er ikke den pusen min bare heerlig?!♥

God lørdag, med lampene dine!

Klem fra Janniche
Duse Pasteller

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

He he jeg må bare le av kommentarene dine...for makan til entusiasme og glede skal en jaggu lete lenge etter:):)Begynner og smile med en gang jeg leser:)Takk for det søte du....
Ja..messing er slett ikke verst...fikk tips av Prinsesse Elin og legge de i surmelk..for da ser de ennu eldre ut..yeah:)Flott huset ditt...ser så koselig ut...og med sjøutsikt...perfekt:)
kos deg massse...synes lampa de med den første store skjermen var fin og:)
eddaKlemmer til deg...

Frk:Twil sa...

JuhuuuU!!!
Funky lampe duuu!

Jeg digget fjøslampen din enda mer!!! Huheii! i LIKE!
Jeg vil og ha.. Helt råå..

Håper du har en nydelig lørdagskveld.. Klemmer

lisje astrid's husblogg sa...

KJEMPE stilige begge to!

Takk for kjekk helsing:)

Kor mange har du da?Serviset altså?

Klem♥

Solrosa sa...

Litt rart, men kult også!

OG fjørlampa var jo en vinner! :)

Her svever jeg på bryllupsrusen ennå! Ingen nye innlegg, men det blir vel etterhvert! :)

God helg videre!

Klem

lisje astrid's husblogg sa...

Og eg har kopp,tefat,fat til 6 stk..
Kva skal du ha for dine 6 da?

♥Astrid

Hespe sa...

Lampen ble utrolig kul - og helt unik!!! Likte også så godt fjøslampen - hm, sånne har de jo hjemme på gården etter besta og besten - kanskje jeg skal snike til meg en.. ;o)

Fin søndag til deg!

Klem fra Hildegunn

mimouna sa...

Hehe, lurer på om jeg skal nappe skjermen av mammas lampe og sette i store lyspærer. Det ble jo litt tøft da!

"Fjøslampen" er en arbeidslampe, vi har en sånn på loftet som vi flytter rundt der det trengs lys. Bare vær obs på at den kan bli VELDIG varm!

Gøy å se ting jeg kjenner igjen satt inn i helt nye settinger. Du ser dem med helt andre øyne, spennende. Titter nok innom igjen snart. :o)

Bird sa...

Skal ikke si hvilke assosiasjoner som dukket opp her av synet av din stygg-fine naken-lampe:D

Gleder meg til å se fortsettelsen!;)

Emmas Verden sa...

heisann ;)
fjøslampa eeeelsker jeg..men den andre vet jeg ikke helt ;) ..litt spesiell ;))
takk for alle gode ord inne hos meg..beklager at jeg ikke er så flink tilbake..døgnet har for få timer og dagene flyyyyr avgårde med egen butikk,4 barn og hus som skal holdes i orden :)
ha ei fin uke..
klem Anne♥

Guttemamma sa...

Kreativ er du iallefall,ser deg for meg:-) Liker fjøslampen best,siden du spør...:-)
klem♥

As sa...

Hei=)
Sjarmerende fjøslampe! Supert med ei slik mobil lampe, praktisk=)

Ønsker deg ei strålende uke=)

Karna sa...

Utrolig tøft!

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

råstilige, begge to...!!!

Katharina sa...

Hei på deg...ja det er Rein Kirke i Rissa:) Lampa di ble stilig den da....spesiell kan du si:) Fjøslykta likte jeg veldig godt...
Ha en fin kveld. Klemmer fra Katharina

Katharina sa...

Bor i Rissa ja...har bodd her hele livet så stor sjanse for at jeg vet hvem de er:)

Katharina sa...

Fikk ikke til å svare deg i går...det var noe rart med bloggsiden....vet hvem broren og svigerinnen din er ja...verden er ikke stor:))
Titter innom deg igjen..
Klem fra Katharina