torsdag 14. oktober 2010

Friendly lykketreff!

Noen av dere har kanskje fått med dere at jeg samler på det nydelige serviset The Friendly Village? Se her om dere vil lese mer om det.

Vel, her om dagen hadde jeg flaks å kom over deler på finn.no, rett her i nærheta!

En kaffekopp, hadde ikke kaffekopp fra før, sååå fornøyd!! Den skal stå fram som et prakteksemplar! :)


 Sukkerkopp med et lite fat til! Må nok også stå frem...


Og 6 eggeglass! Vi lever lavkarbo nå om dagen, så det spises MYE egg, så det passer bra! De må også stå frem da... Så alt må stå frem?? Well, that's the way it's gotta be! :)



Love, love, love!



Tårn av lekkerhet!




*SUKK*

20 kommentarer:

Anne Vik sa...

Så artig. Har en kopp med samme mønster stående ett sted. Arv etter min bestemor. Kanskje jeg skal plukke den frem.
Ellers synes jeg bloggen din er flott. SÅ kreativt og artig å se.
Anne

gult hus i svingen sa...

nydelig servise. Det er så morsomt å samle på noe og å komme over deler på forskjellig vis. Det blir det historier av. Fine bilder med treffende kommentarer.
Så fint å se huset deres og omegn. Kjenner meg igjen på bildene:-)
Ha en fin torsdag. Klem fra Trine, som endelig har nett igjen:-)

Miss-handy sa...

Takk for sånne søte ord:)
Plutselig er jeg jo tilbake;)
Jeg og digger det servicet!! Hadde èn asjett....en gang....så klarte jo pappa å rive den ned når han skulle hjelpe meg med noen lister....:S....jaja....fikk nå opp listene, da:)
Ønsker deg en deilig høst:)

Siv

Hege sa...

Så kjekt å gjøre slike kupp:-)
Ha en riktig god helg,
klem Hege.

Ellemeller sa...

Å, det var fint det!
SO fint å sjå at det går bra med lavkarboen, det er ei utfordring. Til tider morosam, andre tider slitsomt:)

Janniche sa...

Så skjønt servise!
Lykke til med lav-karboen! Been there, done that.. ;p

Klemmer, Duse Pasteller:)

Havfruen sa...

Så gøy du fikk tak i mere:) Helt enig, ting man liker; sett det fram!!!! Hvorfor gjemme det i skuffer og skap:))
Lavkarbo er en fin levemåte!! Egg er jo knallgodt:)
Ha en flott kveld, klem fra ny kuling, sludd og regn..love it, hehe:)

Fargevandring sa...

Dette serviset har jeg ikke sett før, men det var veldig koselig. Fortjener å stå fremme:-)

Glede sa...

Hei på deg, snuppa! Så herlig å komme over noe slikt da. Har alltid øynene åpne når jeg er på skattejakt, tilfelle det skulle dukke opp noe av dette serviset - til deg selvfølgelig. Jeg har noe spennende på gang, forresten. Vi må snakkes på msn.. :)

shinedesign sa...

Hei! Så gøy å "treffe" på en blogger fra trøndelag her inne i Blogglandia! Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg. Mange fine bruktkupp du har, jeg skjønner at jeg snart må virkeliggjøre den lenge planlagte turen til Bruktbo på Stjørdal ;-)

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

jaaaaa... 'suuukk' nydelig!!

Karna sa...

Så kjekt at dere fant dette...kjempe lekkert!

Hespe sa...

Så herlig at du kom over dette da - nydelig!! Flott ble også lampe-loppekjøpet ditt i forrige innlegg!

ha en flotters helg!

Klem fra Hildegunn

ide-puffen sa...

Det er jo bare herlig det serviset. Tror det står noen tallerkener og div av det i boden til min mor? Interessert? Vel jeg må høre med min mor da....
Spacestrømper hi hi. Moro å trigge tradisjonsbloggedamer. Men de er kulere i virkeligheten. Skal modifisere de sølvstrømpene noe, men de blomstrede blir slik.

Back to the sewingmashine.

Tenk det var snø på trappa i morges. Vinteren er næææær.

Strålende helg ønskes

Klem
Randi

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

så kjempeflotte ting du har fått tak i :) Aldri hørt om serviset før, men det var skikkelig lekkert :)

GOdklem

Kjeruben sa...

Den var du heldig med!
Ønsker deg fortsatt god helg.

:o)

Katharina sa...

Så fint servise da:) Koselig å finne slike ting...synes lampa di var fin jeg da...og den første lampeskjermen var bare helt WOW! Jeg liker det som er litt anderledes, og den var helt flott da:)
God helg til deg!
Klem fra Katharina

Janniche sa...

Haha! Jeg ler!!:D
Ja, ta hintet!!! *galning*;P
Visste ikke at jeg hadde ordrebekreftelse en gang... Iallefall ikke en så uforskammet en!:O
;)

Håper det ikke har skremt deg fra å legge igjen kommentarer til meg i framtiden! For de setter jeg pris på!!:)

KlemKlem
(søte hunder ja?!♥):)

Fargevandring sa...

Fant nettopp deler til serviset ditt på finn: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=24948604&adheading=Diverse+servisedeler+selger+billig%21+Porsgrund+og+Egersund.&areaId=7320&reference=2010%2F10%2F16%2F4%2F249%2F486%2F04_1609688049.jpg&adTypeId=67


Hilsen Anne Lise

Skattejeger`n sa...

heihei:)
har du en mailadresse jeg kan nå deg på?
har ett spørsmål om deler av serviset :D