tirsdag 26. oktober 2010

Fjern og borteeee....

Heihei verden!

Jeg har vært litt borte her i Blogglandia den siste uka, vært noen dager hos mamma og pappa og nå har min kjæres bror med kone flytta inn her å skal være til fredag, før de flytter videre til California.
De har med seg to katter, noe min kjære Cindy er enormt misfornøyd med, så her knurres og freses det... :P

MEN, over til some news, jeg har kjøpt Mac!! Og som den Windowsinnkjørte dataingeniøren jeg er skjønner jeg ikke en dritt!! Hehe... Aldri vært så forvirra, dette var jo egentlig et domene jeg hadde kontroll på, det er det altså IKKE lenger... Men, ah, den er så fin!! Og jeg gir meg selv en uke, da skal jeg ha litt bedre kontroll... I dag var alt jeg klarte å få tatt et bilde av den å få lasta opp her. Ikke klarte jeg å snu det en gang... SLUTT Å LE AV MEG!! Hmf...


Ellers så reiser jeg til Durham, England på fredag for å besøke en venninne, før jeg drar til Edinburgh på søndag gjennom jobben, er ikke hjemme før seint på onsdag, så jeg blir nok borteeee litt til! :-O
Venter dere på meg, eller blir jeg dumpa nå...? Hihi... ;)

15 kommentarer:

Tovepia sa...

Vi venter og håper du får Mac på gang:D
Kooos deg!!

Havfruen sa...

Vi venter vettu:) Mac`n må du da få i gang? SÅ du har vært på deilige Fosen ja....synd været var dårlig da:)) For her skinner jo som oftest solen:))
God tur, klem fra meg:)

Barbro sa...

Åååååhhhh...så leeeeeenge siden jeg har vært innom hos deg! Har hatt det litt travelt i det siste...;)
DIGGER:
*fjøslampa
*stuebordet (helt fantastisk)
*potetkassehylla
*skuffer på veggen (vanvittig kul ide, råstilig resultat)
*rarelampa di - kjempekul skjerm til slutt syns jeg da!
Det var vel det viktigste!!!
Kos deg massemassemasse i UK, Edinburgh er bare en av de beste byene jeg vet om!
Klem fra Barbro
Og forresten ja, gratulerer med fiiiine mac'en!

Ellemeller sa...

Eg ventar!! Alltid:)

Frk:Twil sa...

Bare vent.. OM en uke Eeeeeeeeeeeeeelsker du Mac´n din!!! Beste som fins! Bare overlev litt banning og surr i begynnelsen, så kommer forelskelsen og videre en evigvarende kjærlighet.. LOVER! kLemmer

Eple sa...

Er frustrert Mac-eier... og har vært det i mange, mange måneder. Sukk- vi blir visst bare ikke venner!!

Men resten av hustanden eelsker Mac´en og synes den er fabelaktig og så veldig logisk og intuitiv... HA!!

Uanett; Lykke til, dere blir sikkert bestisser tilslutt :-)

gult hus i svingen sa...

klart vi venter på Datt``n vår:) Kos deg i UK du oig velkommen hjem igjen:)
Hold av lørdag 20 november. Namaste comes to town, og da møtes vi på Ni muser i byen og spiser lunsj:) Artig da, håpe du kjæm:)

Onsdagsklem fra Trine:)
Hva er Mac?;)

Hege sa...

Gratulerer med MAC!!
-eeslker min:-)(bare liitt tilvenning..!)
God tur , kos deg masse:-)
Klem, Hege.

Hege sa...

ELSKER skulle det stå..!

Lilliannes verden sa...

Koseligt å være på besøk :) Men eg er glad du er tilbake til blogglandia!
Må berre sei det igjen: Eg ELSKAR stuebordet ditt :)
Gratulerer med Mac, din heldiggris!!!
Ps: Hiv deg på Give Away hos meg :)
Klem

gult hus i svingen sa...

da må du altså ordne med noen å se til dem noen timer:) Det fikser du som er så kreativ;)

Snakkes! Klem fra Trine:)

Janniche sa...

Lucky you, som har fått mac!! Jeg ønsker *ønsker ønsker* meg en ny og skikkelig pc!!!
Du kommer nok inn i det;)

Vi venter på deg vi vet du! Klart det!!!;)
Kos deg masse og god tur!

Klem fra Janni og Leon,
Duse Pasteller

LYKKEBO sa...

Vi venter!!
Kossss deg masse på tur!
Jeg å gikk til innkjøp av mac for litt siden.. Og hvis det er en trøst var jeg å ganske grønn til å begynne med!!hehe

Bird sa...

litt missunnelig på den macen din kjenner jeg:) Heldiggris!!

God søndag!!;)

Glede sa...

Hei! Grattis med mac - heldige du! Så kul den lampa ble, du er veldig kreativ altså. Håper du har hatt det kjekt på tur. Klem